  • 1. Data: 2010-02-09 17:49:47
    Temat: Wysokość rabatów na nowe VW
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    Jaki rabat można wycisnąć u dealera VW przy aucie do produkcji na
    które wiem, że generalnie w PL i w Europie jest duży popyt i od
    niedawna jest na rynku? Gołe auto to ok. 140 tys zł i dodatki za ok.
    25 tys zł. (wszystko brutto). Auto kupowane jest przez firmę
    leasingową, która powinna mieć sporą siłę przetargową a flota
    kupującego raczej mała i ograniczone szanse na kupno kolejnych VW.

    Nie interesują mnie doświadczenia z innych marek tylko VW bo polityka
    jest różna. Citroen i Ford dają ogromne rabaty, Toyota i Kia
    praktycznie żadne albo minimalne. Jak jest w VW nie wiem.

  • 2. Data: 2010-02-10 08:44:42
    Temat: Re: Wysokość rabatów na nowe VW
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > Jaki rabat można wycisnąć u dealera VW przy aucie do produkcji na

    Trudno powiedzieć. W 2008 dawali dość duże.
    Warto iść porozmawiać, skonfigurować sobie auto i spytać za ile będą
    skłonni takie sprzedać.
    P.

  • 3. Data: 2010-02-10 21:58:19
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno powiedzieć. W 2008 dawali dość duże.
    > Warto iść porozmawiać, skonfigurować sobie auto i spytać za ile będą
    > skłonni takie sprzedać.
    > P.

    Tyle to wiem ale skąd wiedzieć gdzie jest ich granica bólu? ;) Podobno coś
    się zmieniło w 2010 i nie są tak skorzy do rabatów jak kiedyś ale może to
    być ściema, stąd pytanie. Ale dzięki za odpowiedź.