  • 61. Data: 2011-11-17 02:16:39
    Temat: Re: Wycena i sprzedaż auta.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Deflegmator" <w...@M...pl> wrote in message
    news:ja0t77$4bn$1@inews.gazeta.pl...

    > Że co? To musiało dawno być, albo przed oddaniem na złom wymontował
    > połowę części ze środka z silnikiem i skrzynią na czele. Ja za swojego
    > kompletnego 20-letniego hyundaia pony dostałem całe 250 zł. :)

    Złomiarze płacą tylko wtedy gdy nie masz dziur w nadwoziu... :-)

  • 62. Data: 2011-11-17 02:18:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Jan" <t...@g...pl> wrote in message

    > to jest taka opcja że anuluje jak mu cena się nie spodoba?
    > Rozumiem przed zakończeniem aukcji ale po jej zakończeniu
    > to chyba nie ma takiej opcji.

    No właśnie nie ma - musisz anulować przed faktycznym okresem
    wzrostu cen na samym końcu aukcji... dla mnie to patentowana głupota.
    Cały dreszczyk emocji przy kupowaniu/sprzedawaniu na aukcji jest
    właśnie pod sam koniec, i wtedy kupujący robią emocjonalne, często
    nieprzemyślane decyzje w efekcie podbijając często cenę wyżej niż
    cena rynkowa. Wystarczy spojrzeć co się dzieje na allegro z iPhone4.
    Często chodzą po wyższych cenach niż można je kupić w sklepie od ręki.

  • 63. Data: 2011-11-17 03:00:41
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-11-16 21:07, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > Silnik jest w świetnym stanie, komplet niezłych letnich opon,
    > zawieszenie i hamulce bez zarzutu. Koniec zalet: zero wyposażenia, ruda
    > zaatakowała skutecznie, tam jakaś przepalona żarówka, gdzie indziej
    > urwany kołek mocujący tapicerkę, pęknięta przednia szyba itd.
    > Na dwa lata dojazdów do pracy/uczelni się nada.

    Pęknięta przednia szyba kwalifikuje do zatrzymania dowodu rejestracyjnego
    przez policję i bujania się z wymianami. Ja bym takiego auta zdecydowanie
    nie kupił, bo to kilka stów kosztów i jednak spory % jego wartości.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 64. Data: 2011-11-17 07:33:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 03:00:41 +0100, dominik napisał(a):

    > Pęknięta przednia szyba kwalifikuje do zatrzymania dowodu rejestracyjnego
    > przez policję i bujania się z wymianami. Ja bym takiego auta zdecydowanie
    > nie kupił, bo to kilka stów kosztów i jednak spory % jego wartości.

    Zalezy gdzie i jak jest peknieta. Sa tez firmy naprawiajace szyby, sa
    szroty z szybami po 50 zl itp.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 65. Data: 2011-11-17 08:16:38
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dlatego że wiem jak działa Allegro.
    > Jak nie ustawisz ceny minimalnej i tylko jedna osoba Ci przebije aukcje to
    > teoretycznie powinieneś oddać auto za tą "symboliczną" kwotę.

    Najwyraźniej jednak nie wiesz. Zapoznaj się z regulaminem tego serwisu,
    zaprocentuje w przyszłości...

  • 66. Data: 2011-11-17 09:01:22
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    On 2011-11-16 21:07, Krzysiek Kielczewski wrote:
> [...]

    przez policję i bujania się z wymianami. Ja bym takiego auta zdecydowanie
    nie kupił, bo to kilka stów kosztów i jednak spory % jego wartości.

    Podobnie jest z porysowaną szybą, oczywiście to też zależy jak jest
    porysowana,
    ale znałem sytuację gdzie z powodu porysowanej szyby auto nie przeszło
    przeglądu.

  • 67. Data: 2011-11-17 09:22:59
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > teoretycznie powinieneś oddać auto za tą "symboliczną" kwotę.

    Najwyraźniej jednak nie wiesz. Zapoznaj się z regulaminem tego serwisu,

    To mnie może oświeć w tej materii i wyjaśnij czego nie wiem.
    Fakt, nie znam regulaminu Allegro na wyrywki ale wiem że tylko ustawienie
    ceny minimalnej, no i przerwanie aukcji (choć to już trochę nieeleganckie
    wyjście) pozwala nie oddać sprzedawanego przedmiotu za bezcen, ale skoro się
    mylę to proszę o sprostowanie ale mnie interesują konkrety, a nie tekst w
    stylu przeczytaj regulamin. Prawnikiem nie jestem i nie musze umieć
    interpretować regulaminów. A po takim tekście "Zapoznaj się z regulaminem
    tego serwisu" to mógłbym wnioskować że i Ty go także nie znasz.
    Wczoraj przejrzałem kilka aukcji aut gdzie cena zaczynała bądź jak
    podejrzewam zaczynała się od złotówki i może w 2 przypadkach nie było
    ustawionej ceny minimalnej, może dlatego że były to auta nie tylko wiekowe
    ale i w jakiś sposób uszkodzone. W jednym przypadku aukcja zakończyła się na
    kwocie ok. 700zł, no wybacz ale jakby moje auto też miało tyle kosztować to
    biorąc pod uwagę jego obecny stan to chyba już wolałbym je zatrzymać i
    jeździć nim tak długo aż się rozsypie i potem zezłomować.

  • 68. Data: 2011-11-17 09:50:56
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-16 20:54, Marcin Jan pisze:

    > to jest taka opcja że anuluje jak mu cena się nie spodoba?
    > Rozumiem przed zakończeniem aukcji ale po jej zakończeniu to chyba nie
    > ma takiej opcji.

    "Cena minimalna".

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 69. Data: 2011-11-17 10:04:50
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-17, dominik <u...@d...net.pl> wrote:

    > Pęknięta przednia szyba kwalifikuje do zatrzymania dowodu rejestracyjnego
    > przez policję i bujania się z wymianami. Ja bym takiego auta zdecydowanie
    > nie kupił, bo to kilka stów kosztów i jednak spory % jego wartości.

    Z jednej strony spory procent wartości (acz uwzględniony w cenie), z
    druigiej strony raptem dwa tankowania.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 70. Data: 2011-11-17 10:15:04
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

> [...]
    > ceny minimalnej, no i przerwanie aukcji (choć to już trochę nieeleganckie
    > wyjście) pozwala nie oddać sprzedawanego przedmiotu za bezcen,

    Źle wiesz.

    ale skoro się
    > mylę to proszę o sprostowanie

    Mylisz się.

    ale mnie interesują konkrety, a nie tekst w
    > stylu przeczytaj regulamin. Prawnikiem nie jestem i nie musze umieć
    > interpretować regulaminów.

    Korzystasz z usługi, więc masz znać i stosować regulamin. Do tego nie trzeba
    być prawnikiem.
    Regulaminem banku, operatora gsm, netu i innych dostawców z których usług
    korzystasz też się nie interesujesz?

    A po takim tekście "Zapoznaj się z regulaminem
    > tego serwisu" to mógłbym wnioskować że i Ty go także nie znasz.

    Wnioskuj co chcesz. Dałem Ci dobrą radę, a co z tym zrobisz to tylko Twoja
    sprawa.
    Gdybyś grzecznie poprosił na co masz zwrócić uwagę, to bym Ci wskazał.
    Ponieważ zachowujesz się jak rozwydrzony bachor, będziesz musiał jednak
    przejrzeć ten "skomplikowany" regulamin...

    Więc tak zrób. Kto Ci broni?