  • 71. Data: 2011-11-17 14:09:14
    Temat: Re: Wycena i sprzedaż auta.
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Podobnie jest z porysowaną szybą, oczywiście to też zależy jak jest
    > porysowana,
    > ale znałem sytuację gdzie z powodu porysowanej szyby auto nie przeszło
    > przeglądu.

    W Polsce? Nie wierze ;-)

    Dysiek

  • 72. Data: 2011-11-17 19:26:27
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 09:01:22 +0100, "Blackchris"
    <b...@W...TO.o2.pl> wrote:

    >ale znałem sytuację gdzie z powodu porysowanej szyby auto nie przeszło
    >przeglądu.

    Ja mam dwa dość spore odpryski na przedniej szybie i auto spokojnie
    przechodzi przeglądy. Bez żadnych wkładek w DR.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 73. Data: 2011-11-17 19:29:39
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Pozwolisz że nie skomentuję Twojego wpisu, ale jak nie masz zamiaru pomóc to
    też dam Ci dobrą radę, lepiej w ogóle nie zabieraj głosu.
    A że się mylę, no cóż błądzenie jest rzeczą ludzką.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl> napisał w wiadomości

    > To mnie może oświeć w tej materii i wyjaśnij czego nie wiem.
    > Fakt, nie znam regulaminu Allegro na wyrywki ale wiem że tylko ustawienie
    > ceny minimalnej, no i przerwanie aukcji (choć to już trochę nieeleganckie
    > wyjście) pozwala nie oddać sprzedawanego przedmiotu za bezcen,

    Źle wiesz.

    ale skoro się
    > mylę to proszę o sprostowanie

    Mylisz się.

    ale mnie interesują konkrety, a nie tekst w
    > stylu przeczytaj regulamin. Prawnikiem nie jestem i nie musze umieć
    > interpretować regulaminów.

    Korzystasz z usługi, więc masz znać i stosować regulamin. Do tego nie trzeba
    być prawnikiem.
    Regulaminem banku, operatora gsm, netu i innych dostawców z których usług
    korzystasz też się nie interesujesz?

    A po takim tekście "Zapoznaj się z regulaminem
    > tego serwisu" to mógłbym wnioskować że i Ty go także nie znasz.

    Wnioskuj co chcesz. Dałem Ci dobrą radę, a co z tym zrobisz to tylko Twoja
    sprawa.
    Gdybyś grzecznie poprosił na co masz zwrócić uwagę, to bym Ci wskazał.
    Ponieważ zachowujesz się jak rozwydrzony bachor, będziesz musiał jednak
    przejrzeć ten "skomplikowany" regulamin...

    W jednym przypadku aukcja zakończyła się na
    > kwocie ok. 700zł, no wybacz ale jakby moje auto też miało tyle kosztować
    > to biorąc pod uwagę jego obecny stan to chyba już wolałbym je zatrzymać i
    > jeździć nim tak długo aż się rozsypie i potem zezłomować.

    Więc tak zrób. Kto Ci broni?

  • 74. Data: 2011-11-17 19:31:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Nov 2011 09:50:56 +0100, Grejon <g...@g...com> wrote:

    >"Cena minimalna".

    Przy sprzedaży auta nie trzeba.

    "3.6.
    Celem Aukcji dotyczących sprzedaży lub wynajmu nieruchomości,
    Aukcji w kategorii ,,Wakacje" oraz Aukcji w kategorii ,,Motoryzacja"
    (serwis motoAllegro), w podkategoriach ,,Samochody", ,,Motocykle",
    ,,Maszyny budowlane", ,,Maszyny rolnicze", ,,Inne pojazdy i łodzie" oraz
    "Usługi" nie jest zawarcie umowy, jakiekolwiek czynności podejmowane
    przez Użytkowników w ramach tych Aukcji nie są wiążące, a Aukcje te
    mają charakter wyłącznie _ogłoszeniowy_."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 75. Data: 2011-11-17 19:37:23
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "Dysiek" napisał w wiadomości grup

    > Podobnie jest z porysowaną szybą, oczywiście to też zależy jak jest
    > porysowana,
    > ale znałem sytuację gdzie z powodu porysowanej szyby auto nie przeszło
    > przeglądu.

    W Polsce? Nie wierze ;-)

    Dysiek

    Ano w Polsce, coś fakt było to z 10 lat temu. Może coś się już zmieniło,
    chociaż zgodnie z przepisami przednia szyba musi być przejrzysta.

  • 76. Data: 2011-11-17 19:42:06
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

    <b...@W...TO.o2.pl> wrote:

> [...]

    Ja mam dwa dość spore odpryski na przedniej szybie i auto spokojnie
    przechodzi przeglądy. Bez żadnych wkładek w DR.

    Wiele szyb z 2 gatunku miewa odpryski, jak nie są bezpośrednio przed nosem
    kierowcy to widocznie można na nie przymknąć oko. :)
    W sytuacji, którą opisałem, szyba była porysowana wycieraczką na którą
    wcześniej jakiś menel rzucił piach. Z tego co pamiętam w ramach rewanżu że
    właściciel nie wyraził zgody na "pilnowanie" auta.

  • 77. Data: 2011-11-17 19:43:59
    Od: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]

    przez Użytkowników w ramach tych Aukcji nie są wiążące, a Aukcje te
    mają charakter wyłącznie _ogłoszeniowy_."

    I to się nazywa konkretna odpowiedź :)
    Dziękuję :)