    From: "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wycena i sprzedaż auta.
    Date: Thu, 17 Nov 2011 09:22:59 +0100

    Użytkownik "Iksinski" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Blackchris" <b...@W...TO.o2.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie dlatego że wiem jak działa Allegro.
    > Jak nie ustawisz ceny minimalnej i tylko jedna osoba Ci przebije aukcje to
    > teoretycznie powinieneś oddać auto za tą "symboliczną" kwotę.

    Najwyraźniej jednak nie wiesz. Zapoznaj się z regulaminem tego serwisu,
    zaprocentuje w przyszłości...

    To mnie może oświeć w tej materii i wyjaśnij czego nie wiem.
    Fakt, nie znam regulaminu Allegro na wyrywki ale wiem że tylko ustawienie
    ceny minimalnej, no i przerwanie aukcji (choć to już trochę nieeleganckie
    wyjście) pozwala nie oddać sprzedawanego przedmiotu za bezcen, ale skoro się
    mylę to proszę o sprostowanie ale mnie interesują konkrety, a nie tekst w
    stylu przeczytaj regulamin. Prawnikiem nie jestem i nie musze umieć
    interpretować regulaminów. A po takim tekście "Zapoznaj się z regulaminem
    tego serwisu" to mógłbym wnioskować że i Ty go także nie znasz.
    Wczoraj przejrzałem kilka aukcji aut gdzie cena zaczynała bądź jak
    podejrzewam zaczynała się od złotówki i może w 2 przypadkach nie było
    ustawionej ceny minimalnej, może dlatego że były to auta nie tylko wiekowe
    ale i w jakiś sposób uszkodzone. W jednym przypadku aukcja zakończyła się na
    kwocie ok. 700zł, no wybacz ale jakby moje auto też miało tyle kosztować to
    biorąc pod uwagę jego obecny stan to chyba już wolałbym je zatrzymać i
    jeździć nim tak długo aż się rozsypie i potem zezłomować.