  • 1. Data: 2010-10-01 17:03:27
    Temat: Wybór telefonu komórkowego Nokia 6700 czy coś innego?
    Od: "Piotrek" <p...@e...pl>

    Witam,
    Jestem na etapie wyboru telefonu komórkowego odpowiadającego moim potrzebom.
    Powinien spełniać warunki:

    - system Windows Mobile
    - odtwarzacz MP3
    - radio
    - karta pamięci
    Wifi (przyda się ale nie jest konieczne)
    gry Java
    długi czas pracy na baterii

    Chciałbym kupić nowy telefon i zmieścić się w kwocie 500 zł. Preferuję
    modele Classic lub otwierane z klapką. Myślałem o Nokia 6700. Czy możecie
    polecić coś sensownego?

    P. S. Do tej pory używam starej Motoroli V3 ale mam już jej dość.
    Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 2. Data: 2010-10-01 17:09:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 1 Oct 2010 19:03:27 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Chciałbym kupić nowy telefon i zmieścić się w kwocie 500 zł. Preferuję
    > modele Classic lub otwierane z klapką. Myślałem o Nokia 6700. Czy możecie

    Nokia 6700 z Windows Mobile? Od kiedy????

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-10-01 17:37:07
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-10-01 19:09, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Fri, 1 Oct 2010 19:03:27 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Nokia 6700 z Windows Mobile? Od kiedy????

    Ciii... Może Piotrek wie coś, czego my nie wiemy :-)

  • 4. Data: 2010-10-01 17:40:19
    Temat: Re: Wyb?r telefonu kom?rkowego Nokia 6700 czy co? innego?
    Od: axyt <a...@g...com>

    W dniu 01.10.2010 19:03, Piotrek pisze:
    > Witam,
    > Jestem na etapie wyboru telefonu kom?rkowego odpowiadaj?cego moim potrzebom.
    > Powinien spe?nia? warunki:
    >
    > - system Windows Mobile
    > - odtwarzacz MP3
    > - radio
    > - karta pami?ci
    > Wifi (przyda si? ale nie jest konieczne)
    > gry Java
    > d?ugi czas pracy na baterii

    Samsung Omnia Lite spełni Twoje wymagania.