  • 1. Data: 2010-09-30 21:54:52
    Temat: jak działa znajdowanie numerów
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    Ktoś do mnie dzwoni
    - czy jest jakaś centralna baza numerów (ew replikowana przez każdego operatora)
    - czy operator dzwoniącego odpytuje się wszystkich operatorów o dany numer czy
    może najbardziej prawdopodobnego a ten ew mówi że numer został przeniesiony
    A tak naprawdę chodzi mi o przypadek gdy wiele razy przeniosę numer i czy ma to
    wpływ na szybkość nawiązania połączenia (do mnie)

  • 2. Data: 2010-10-01 19:34:13
    Temat: Re: jak dzia?a znajdowanie numerów
    Od: Mariusz Dabrowski <m...@p...onet.pl>

    Dnia 30.09.2010 Ra <t...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Ktoś do mnie dzwoni
    > - czy jest jakaś centralna baza numerów (ew replikowana przez każdego operatora)

    Jest to najbardziej popularne rozwiązanie.

    np. tutaj można więcej poczytać:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_number_portabili
    ty

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz Dąbrowski

  • 3. Data: 2010-10-02 11:48:51
    Temat: Re: jak dzia?a znajdowanie numerĂłw
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    > Jest to najbardziej popularne rozwiązanie.
    >
    > np. tutaj można więcej poczytać:
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Mobile_number_portabili
    ty
    dzięki, czyli teoretycznie częste zmiany operatora nie powinny być skutków
    ubocznych

  • 4. Data: 2010-10-02 11:58:45
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > operatora)

    ty
    > dzięki, czyli teoretycznie częste zmiany operatora nie powinny być skutków
    > ubocznych

    Skutki są takie, że po przeniesieniu numeru z TT do mBank mobile, nadal dostaję
    info z Ery że kończy mi się ważność konta, albo ze fajnie byłoby przejśc na TT
    Fon lub abo. Ciekawe ile to potrwa :-)
    S.

  • 5. Data: 2010-10-03 07:41:11
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Skylla" <s...@n...op.pl> napisał w wiadomości
    > Skutki są takie, że po przeniesieniu numeru z TT do mBank mobile, nadal
    > dostaję info z Ery że kończy mi się ważność konta, albo ze fajnie byłoby
    > przejśc na TT Fon lub abo. Ciekawe ile to potrwa :-)

    era tak lubi, zadzwoń do nich
    ja po przeniesieniu do play dostawałem propozycje przedłużenia, czasem może
    losowo wybierany był mój numer (myśleli że jest w erze), ale czasem
    sprawdzał i widział że numer przeniesiony tylko ponoć automat tak czy
    inaczej dzwoni\

    pozdr
    Lukasz