  • 1. Data: 2011-05-25 09:19:34
    Temat: Wybór nowego telefonu
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Witam,

    Opierając się na opiniach Grupowiczów z mojego poprzedniego wątku "Co
    wybrać - Era czy Play?", zdecydowałem się na przejście do Playa (na 90% ).
    Dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi.

    Teraz muszę wybrać nowy telefon. Chciałbym żeby miał aparat, radio FM,
    dyktafon, Bluetooth, miło jakby miał Wi-Fi ale niekoniecznie oraz żeby nie
    zawieszał się i inne tego typu niespodzianki. Obecnie mam Nokię 6230i i
    jestem z niej zadowolony. W ofercie Playa w taryfie Rozmowy w firmie 75 i
    All Inclusive dla Firm 75, dostępne sa za złotówkę następujące telefony
    spełniające moje wymagania:

    - Nokia C5-03
    - Nokia X3-02
    - Nokia C3-01
    - Sony Ericsson Elm
    - Nokia E72
    - Nokia C3-00
    - Nokia C6

    Który z powyższch telefonów wart jest zakupu? Czy może rozważyć inne modele?
    Osobiście z "wyglądu" i "dotyku" skłaniałbym się ku Nokii C3-01 lub
    ewentualnie C6.
    Prosiłbym użytkowników o podzielenie się wrażeniami z ich eksploatacji, a
    zwłaszcza czy nie sprawiają one problemów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 2. Data: 2011-05-25 10:14:49
    Temat: Re: Wybór nowego telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > W ofercie Playa w taryfie Rozmowy w firmie 75 i All Inclusive dla
    > Firm 75, dostępne sa za złotówkę następujące telefony spełniające
    > moje wymagania:

    A patrzyles inaczej - nie moge znalezc dokladnej oferty (wstyd
    Playu, wstyd), ale wychodzi na to ze bez telefonu mozna miec 50%
    znizki na abo,
    tu jest niby 13%, co by dawalo 27 zl/mc i 666 w dwa lata.

    W/g ceneo.pl te tansze ponizej nie sa tyle warte.

    > - Nokia C5-03

    Patrzac w dane techniczne - to ma tylko 40MB wewnetrznej pamieci i
    nie ma wifi.
    Do gadania wystarczy, smartfonowi moze zabraknac.

    P.S. pi* mozna dostac z ta nowa numeracja nokii.

    J.

  • 3. Data: 2011-05-25 11:33:29
    Od: "jac" <k...@p...onet.pl>

    Ja poleciłbym Ci nokie model e72...sprawdź sobie jego dane na telepolis.pl
    oraz obejrzyj sobie filmiki na jego temat na youtube. Dużo moich znajomych
    posiada ten model, ja również. Ogólnie to PLAY zrobił na niego promocje i
    się opłaca wziąć go za 1zł!!!! co do innych modeli nie bede sie rozpisywac
    poniewaz kazdy ma inny gust....

    Pozdrawiam Jacek

  • 4. Data: 2011-05-25 11:37:45
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > z niej zadowolony. W ofercie Playa w taryfie Rozmowy w firmie 75 i All
    > Inclusive dla Firm 75, dostępne sa za złotówkę następujące telefony

    Przechodząć z Ery do Play myślałem o Elmie ale ostatecznie wziełem W995 i jestem
    bardzo zadowolony.

  • 5. Data: 2011-05-25 12:51:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "mz" napisał:

    > ostatecznie wziełem W995 i jestem bardzo zadowolony.

    Z klienta poczty też? -;>

    JoteR

  • 6. Data: 2011-05-25 12:53:46
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z klienta poczty też? -;>

    Nie s tego nie ;) ale nie mowa tu o oprogramowaniu a o telefonie. W995 ma WiFi i
    GPS robi przyzwoite zdjęcia i to mi odpowiada.

  • 7. Data: 2011-05-25 14:37:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > tu jest niby 13%, co by dawalo 27 zl/mc i 666 w dwa lata.
    >
    > W/g ceneo.pl te tansze ponizej nie sa tyle warte.

    Według moich wyliczeń wychodzi w okolicach 510 zł netto, 627 brutto zysku.

    > Patrzac w dane techniczne - to ma tylko 40MB wewnetrznej pamieci i nie ma
    > wifi.

    Według strony Play ma Wi-Fi.

    > Do gadania wystarczy, smartfonowi moze zabraknac.

    Smartfon nie jest mi potrzebny. Ważne by jako telefon się sprawdzał.

    > P.S. pi* mozna dostac z ta nowa numeracja nokii.

    To fakt.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2011-05-25 14:44:21
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "jac" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się opłaca wziąć go za 1zł!!!! co do innych modeli nie bede sie rozpisywac

    Przy przenoszeniu numeru do Play nie jest on dostępny.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2011-05-25 14:55:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Według strony Play ma Wi-Fi.

    wedle strony nokii - nic nie pisza ze ma, ale jak zaznaczyc takie
    wymaganie, to wyskakuje.

    No nic - deklaracja sprzedawcy sie liczy, najwyzej bedzie
    niezgodnosc z umowa :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-05-25 15:37:19
    Od: "jac" <k...@p...onet.pl>

    Tego nie wiedziałem że przy przenoszeniu jest on niedostepny...szkoda bo
    telefon jest naprawde dobry!!! No i bateria rewelacja!!!