  • 11. Data: 2017-01-04 15:39:31
    Temat: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 13:46:28 +0100, Chris napisał(a):

    > Trzeba kupić żeby przetestować :)

    No to po co radzisz jak nie wiesz. A jak chcesz podowcipkować to zapisz
    się do kabaretu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-01-04 16:45:05
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 04.01.2017 o 15:39, Jacek Maciejewski pisze:

    > No to po co radzisz jak nie wiesz. A jak chcesz podowcipkować to zapisz
    > się do kabaretu.

    Jak szukasz czegoś konkretnego to podaj cenę a nie pajacujesz, sorry tu
    nie siedzą wróżki.
    Ten apple ma dobre zaczepy jak by cię to interesowało ale dasz małpie to
    rozwali wszystko ...

    Jeśli cię interesuje to od paru lat mam MSI GT70 i zaczepy są bardzo
    solidne ale nie mam pojęcia czy szukasz laptopa za 6K jak mój czy za 500+

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 13. Data: 2017-01-04 21:53:08
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-04 o 16:45, Chris pisze:
    > (...)
    > Jeśli cię interesuje to od paru lat mam MSI GT70 i zaczepy są bardzo
    > solidne ale nie mam pojęcia czy szukasz laptopa za 6K jak mój czy za 500+

    Są w trwałości podobne do np. Lenovo R500?

    A jak elektronika?
    Nadaje się do codziennego targania do klientów?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-01-05 07:55:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > No to po co radzisz jak nie wiesz. A jak chcesz podowcipkować to zapisz
    > się do kabaretu.

    Niepotrzebnie napisałeś o komunii.
    Wystarczyło podać tylko wymagane parametry i kilka razy podkreślić, że
    cena bez znaczenia. Kilka razy - bo jak widzisz, jeden raz to stanowczo
    za mało. Nie dociera.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 15. Data: 2017-01-05 08:45:57
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 21:53, Adam pisze:

    > Są w trwałości podobne do np. Lenovo R500?

    Nie wiem bo nie miałem Lenovo.

    > A jak elektronika?

    Porządna.

    > Nadaje się do codziennego targania do klientów?

    Nie, bo to laptop gamingowy 4.5kg ...

    https://www.msi.com/Laptop/GT70-2OD.html#hero-overvi
    ew

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 16. Data: 2017-01-05 10:35:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 08:45, Chris pisze:

    > Nie wiem bo nie miałem Lenovo.

    Fotografia czy rysunek niewiele pomogą:

    http://sklep-laptopy.pl/pl/p/Zawiasy-IBM-Thinkpad-R6
    0-15/58

    Zrobione z dobrych materiałów, pancerne, prawie niezniszczalne. Można
    klapą machać wiele razy dziennie, i po kilku latach nadal działa tak samo.
    Same obudowy nie są co prawda mocne jak w pancernych Panasonicach
    Toughbook, ale nie boją się wielu rzeczy.

    > Porządna.

    > Nie, bo to laptop gamingowy 4.5kg ...
    >
    > https://www.msi.com/Laptop/GT70-2OD.html#hero-overvi
    ew

    Mnie to nie przeszkadza. Poruszam się autkiem.

    Szukam mocnej maszyny w stylu Lenovo W701 czy wręcz W701DS (przenośny
    workstation) do przerzucania/konwertowania/naprawy baz danych SQL. Teraz
    mam mocno rozbudowanego R500 i już trochę zaczyna stękać (max tylko 8GB
    RAM) - mam m.in. uruchomionych kilka serwerów SQL.

    Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2017-01-05 10:40:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Jan 2017 07:55:37 +0100, Akarm napisał(a):

    > Niepotrzebnie napisałeś o komunii.
    > Wystarczyło podać tylko wymagane parametry i kilka razy podkreślić, że
    > cena bez znaczenia. Kilka razy - bo jak widzisz, jeden raz to stanowczo
    > za mało. Nie dociera.

    No, nie dociera, fakt. A o komunii napisałem celowo, właśnie żeby
    traktować temat lekko, ale raczej jak burzę mózgów przy piwie aniżeli
    kabaret :)
    Nieco konstruktywności by się przydało.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2017-01-05 10:41:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 07:55, Akarm pisze:

    > Niepotrzebnie napisałeś o komunii.
    > Wystarczyło podać tylko wymagane parametry i kilka razy podkreślić, że
    > cena bez znaczenia. Kilka razy - bo jak widzisz, jeden raz to stanowczo
    > za mało. Nie dociera.

    Ale informacja "komunijna" ma znaczenie:
    - prezent
    - maszyna "do wszystkiego", przynajmniej na początku
    - dedykowana grafika pewnie by się przydała

    Jednak istotnie, brakuje warunków brzegowych.
    W zeszłym roku np. ktoś pytał w tym kontekście o maszyny poleasingowe.
    Można kupić nowe barachło za nieco ponad 1000 zł. (coś niesłusznie
    nazywane notebookami w marketach) oraz sprzęt i gamingowy, i domowy, i
    biznesowy, bywa że i za ponad 15 tys. zł.
    Często ten sam model występuje w różnych specyfikacjach, a nieświadomy
    klient dziwi się, że różnica w cenie ponad dwukrotna.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 19. Data: 2017-01-05 12:04:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 10:35, Adam pisze:

> [...]
    > Same obudowy nie są co prawda mocne jak w pancernych Panasonicach
    > Toughbook, ale nie boją się wielu rzeczy.

    Nie miałem ale znam te laptopy :) brzydkie jak .... ale za to pancerne :)

> [...]
    > mam mocno rozbudowanego R500 i już trochę zaczyna stękać (max tylko 8GB
    > RAM) - mam m.in. uruchomionych kilka serwerów SQL.

    Powiem szczerze że dawno nie szukałem mocnego sprzętu a zarazem
    niezniszczalnego, zawsze jak ktoś brał to IBM/Lenowo ale to nie są
    maszyny super wydajne. Kiedyś jeśli chodzi o pogodzenie jakość/wydajność
    brałem HP Elite ale czy to dalej taka sama trwałość i wydajność to nie
    powiem bo nie wiem.

    > Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

    To są sprzęty co nosisz ze sobą na party, imprezy itp ... obecnie są to
    porządne maszyny dobrze wykonane, liderem jest MSI jeśli chodzi o
    jakość/wydajność i ilość sprzedanych tego typu lapków.

    MSI ma mocne wersje z ekranami 14-15" ale ceny pewnie zabiją.

    i7 + GTX970M + 14"
    https://www.msi.com/Laptop/GS40-6QE-Phantom.html#her
    o-specification

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 20. Data: 2017-01-05 12:12:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > No, nie dociera, fakt. A o komunii napisałem celowo, właśnie żeby
    > traktować temat lekko, ale raczej jak burzę mózgów przy piwie aniżeli
    > kabaret :)
    > Nieco konstruktywności by się przydało.

    to podaj jakiś widełki tej ceny bo tak to nikt nie wie czy polecić ci
    coś na integrze za 1000 zł czy z dedykowaną grafiką, i7 za 10.000 zł.

    Dla jednego komunia to wisiorek + obrazek za 20 zł a dla drugiego nowy
    quad za 20.000.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl