    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Date: Thu, 5 Jan 2017 10:35:28 +0100
    <o4j59v$hqr$1@node2.news.atman.pl> <o4jnbi$83u$3@usenet.news.interia.pl>
    <o4ktk7$7sh$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 08:45, Chris pisze:

    > Nie wiem bo nie miałem Lenovo.

    Fotografia czy rysunek niewiele pomogą:

    http://sklep-laptopy.pl/pl/p/Zawiasy-IBM-Thinkpad-R6
    0-15/58

    Zrobione z dobrych materiałów, pancerne, prawie niezniszczalne. Można
    klapą machać wiele razy dziennie, i po kilku latach nadal działa tak samo.
    Same obudowy nie są co prawda mocne jak w pancernych Panasonicach
    Toughbook, ale nie boją się wielu rzeczy.

    > Porządna.

    > Nie, bo to laptop gamingowy 4.5kg ...
    >
    > https://www.msi.com/Laptop/GT70-2OD.html#hero-overvi
    ew

    Mnie to nie przeszkadza. Poruszam się autkiem.

    Szukam mocnej maszyny w stylu Lenovo W701 czy wręcz W701DS (przenośny
    workstation) do przerzucania/konwertowania/naprawy baz danych SQL. Teraz
    mam mocno rozbudowanego R500 i już trochę zaczyna stękać (max tylko 8GB
    RAM) - mam m.in. uruchomionych kilka serwerów SQL.

    Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam