    From: Chris <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wybór lapka na komunię :)
    Date: Thu, 5 Jan 2017 12:04:37 +0100
    <o4j59v$hqr$1@node2.news.atman.pl> <o4jnbi$83u$3@usenet.news.interia.pl>
    <o4ktk7$7sh$1@node1.news.atman.pl> <o4l40u$619$1@usenet.news.interia.pl>

    W dniu 2017-01-05 o 10:35, Adam pisze:

    > Fotografia czy rysunek niewiele pomogą:
    >
    > http://sklep-laptopy.pl/pl/p/Zawiasy-IBM-Thinkpad-R6
    0-15/58

    > Zrobione z dobrych materiałów, pancerne, prawie niezniszczalne. Można
    > klapą machać wiele razy dziennie, i po kilku latach nadal działa tak samo.
    > Same obudowy nie są co prawda mocne jak w pancernych Panasonicach
    > Toughbook, ale nie boją się wielu rzeczy.

    Nie miałem ale znam te laptopy :) brzydkie jak .... ale za to pancerne :)

    ew

    > Mnie to nie przeszkadza. Poruszam się autkiem.
    >
    > Szukam mocnej maszyny w stylu Lenovo W701 czy wręcz W701DS (przenośny
    > workstation) do przerzucania/konwertowania/naprawy baz danych SQL. Teraz
    > mam mocno rozbudowanego R500 i już trochę zaczyna stękać (max tylko 8GB
    > RAM) - mam m.in. uruchomionych kilka serwerów SQL.

    Powiem szczerze że dawno nie szukałem mocnego sprzętu a zarazem
    niezniszczalnego, zawsze jak ktoś brał to IBM/Lenowo ale to nie są
    maszyny super wydajne. Kiedyś jeśli chodzi o pogodzenie jakość/wydajność
    brałem HP Elite ale czy to dalej taka sama trwałość i wydajność to nie
    powiem bo nie wiem.

    > Tyle, że maszyna stricte gamingowa może być mechanicznie słabsza.

    To są sprzęty co nosisz ze sobą na party, imprezy itp ... obecnie są to
    porządne maszyny dobrze wykonane, liderem jest MSI jeśli chodzi o
    jakość/wydajność i ilość sprzedanych tego typu lapków.

    MSI ma mocne wersje z ekranami 14-15" ale ceny pewnie zabiją.

    i7 + GTX970M + 14"
    https://www.msi.com/Laptop/GS40-6QE-Phantom.html#her
    o-specification

    --