    From: Adamm <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Wybór Nokia N97mini, czy C6 ?
    Date: Fri, 10 Sep 2010 02:33:05 -0700 (PDT)

    Witam Wszystkich,

    mam takie pytanie, otóż mając do wyboru dwie Nokie jak w tytule - N97
    mini i C6, wybór której by był bardziej uzasadniony według Was? Nie
    chodzi mi tu o cenę, ponieważ N97 jest droższa, ale nie o wiele
    (rozważając konkretną propozycję abonamentową), tylko o rzeczy czysto
    praktyczne - czas pracy na baterii, kwestia stabilności itp... Moje
    pytanie wynika z tego, że wiedząc, iż pod względem wyposażenia są one
    prawie identyczne (różnica np. dotycząca pojemności pamięci, czy też
    wyjścia TV jest na drugim planie) - w grę mogą wchodzić albo aspekty
    np. wizualne (co się komu bardziej podoba) i tu decyzja jest po mojej
    stronie, lub też aspekty związane z codzienną pracą z telefonem, a nie
    dające się odczytać w tabeli z danymi technicznymi - opinie osób,
    które już kiedyś miały taki problem z wyborem, lub też miały styczność
    zarówno z N97 mini jak i z C6. Nie oczekuję, że ktoś za mnie podejmie
    decyzję, ale wyrażone konstruktywne opinie mogą mi pomóc w wyborze.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Adam