  • 1. Data: 2010-09-10 09:33:05
    Temat: Wybór Nokia N97mini, czy C6 ?
    Od: Adamm <a...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich,

    mam takie pytanie, otóż mając do wyboru dwie Nokie jak w tytule - N97
    mini i C6, wybór której by był bardziej uzasadniony według Was? Nie
    chodzi mi tu o cenę, ponieważ N97 jest droższa, ale nie o wiele
    (rozważając konkretną propozycję abonamentową), tylko o rzeczy czysto
    praktyczne - czas pracy na baterii, kwestia stabilności itp... Moje
    pytanie wynika z tego, że wiedząc, iż pod względem wyposażenia są one
    prawie identyczne (różnica np. dotycząca pojemności pamięci, czy też
    wyjścia TV jest na drugim planie) - w grę mogą wchodzić albo aspekty
    np. wizualne (co się komu bardziej podoba) i tu decyzja jest po mojej
    stronie, lub też aspekty związane z codzienną pracą z telefonem, a nie
    dające się odczytać w tabeli z danymi technicznymi - opinie osób,
    które już kiedyś miały taki problem z wyborem, lub też miały styczność
    zarówno z N97 mini jak i z C6. Nie oczekuję, że ktoś za mnie podejmie
    decyzję, ale wyrażone konstruktywne opinie mogą mi pomóc w wyborze.

    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-09-13 06:03:01
    Temat: Re: Wybór Nokia N97mini, czy C6 ?
    Od: Bolesław Trippner <t...@g...com>

    "Adamm" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > Witam Wszystkich,
    >
    > mam takie pytanie, otóż mając do wyboru dwie Nokie jak w tytule - N97
    > mini i C6, wybór której by był bardziej uzasadniony według Was? Nie
    Witaj,
    C6 grubsza i ciezsza, ma za to 4 rzedy klawiszy a N97 mini 3.
    Wg. mnie ladniejsza jest N97 mini, C6 juz za 900 zl albo mniej dostaniesz
    pozdro

    --
    Bolesław Trippner

  • 3. Data: 2010-09-15 19:38:13
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Bolesław Trippner" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    > "Adamm" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > C6 grubsza i ciezsza,

    No właśnie, dziś bawiłem się tym cudem. Klawiatura może i wygodna, ale rząd
    klawiszy przy ekranie już nie bardzo. Za to ciężar powala. Brałem do ręki
    myśląc, że będzie ważyła mniej więcej tyle, co 5800 a tu zaskoczenie to jest
    mała cegłówka.

  • 4. Data: 2010-09-15 19:47:49
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 15-09-10 21:38, Rabbit McCroolick pisze:

> [...]
    > myśląc, że będzie ważyła mniej więcej tyle, co 5800 a tu zaskoczenie to jest

    Aż tak źle? A co z funkcjonalnością C6 vs 5800?

    --
    ALEX Templar