eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
  • Data: 2009-11-04 11:14:23
    Temat: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
    Od: "Lolek" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)

    Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
    Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
    chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
    sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !

    Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"

    Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
    BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
    PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
    isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
    bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)

    Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)

    Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
    ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)

    w odpowiedzi od nich dostalem informacje:

    Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
    Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
    Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
    przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
    rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
    Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
    dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
    http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
    html. Prosimy pamiętać,
    aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
    ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
    numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
    hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
    jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
    500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
    się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
    oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
    Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
    naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
    obsługi klienta

    czy da sie z tym gownem zrobic? :)

    dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
    do zyczenia...

    na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
    SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
    smsy konfiguracyjne do telefonu :)

    acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)

    bez komentarza



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: