-
Data: 2009-11-04 11:14:23
Temat: Wszyscy kochamy PLAY :-) SZKODA SŁÓW !
Od: "Lolek" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Sprawa wyglada jasno, "bez kruczkow" i "haczykow :)
Mam karte PlayKartaSMSM200 (stara taryfa)
Zachcialo mi sie zmienic na PlayFresh kodem *111*33*1# ... po prostu...nie
chce zglaszac zadnych reklamacji....zadncyh zastrzezen do dzialania
sieci...ot po prostu zmienic kodem na PlayFresh i juz....i co? I DUPA !
Nie da sie zmienic bo "niby konto mam nieaktywne"
Dzwonic i odbierac moge oczywiscie, Wazne polaczenia wychodzace - pisze do
BOK PLAYA w zgloszeniach poprzez WWW i dostaje komuniakt zeby zmienic na
PlayFresh musze sie zarejestrowac podajac swoje dane rejestracyjne ( musze
isc do salonu PLAYA zabrac ze soba dowod osobisty, kod PUK itp itd bla bla
bla)...ale co jesli nie chce sie rejestrowac? :)
Co jesli nie mam dowodu osobistego bo mam 8 lat? :)
Chory system, przez konsultanta PLAY tez nie moge tego zrobic - JESTEM
ZMUSZONY UZYWAC TARYFY PLAYKARTA :)
w odpowiedzi od nich dostalem informacje:
Komentarz zamknięcia: Witamy, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
pośrednictwem strony internetowej 4 listopada 2009 r., dotyczące zmiany
Trayfy na Play Fresh. Uprzejmie informujemy, że zgodnie z Regulaminem
Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Użytkowników,
przed udzieleniem informacji o koncie oraz przed wniesieniem reklamacji lub
rozpatrzeniem przez nas zgłoszenia Użytkownik powinien się zarejestrować.
Zapraszamy do najbliższego Punktu Sprzedaży w celu rejestracji. Lista
dostępnych placówek znajduje się na stronie internetowej:
http://web.playmobile.pl/pl/pomoc/gdzie-kupic/index.
html. Prosimy pamiętać,
aby zabrać ze sobą dowód osobisty i numer PUK. Po tej czynności prosimy o
ponowny kontakt. W korespondencji zwrotnej prosimy wówczas powołać się na
numer powyższego zgłoszenia (12610805) oraz zawrzeć informację na temat
hasła abonenckiego oraz numeru telefonu, którego dotyczy sprawa. W razie
jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
pośrednictwem strony internetowej, e-mailem lub pod numerem telefonu 790 500
500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują
się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń
oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z
Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć
naszą odpowiedź. Z poważaniem Barbara Fronczak konsultant back office ds.
obsługi klienta
czy da sie z tym gownem zrobic? :)
dodam, ze kompetencja ludzi pracujacych na infolini PLAY tez pozostawia duzo
do zyczenia...
na moje zapytanie dlaczego nie dochodza i nie przychodza od razu wysylane
SMSY tylko z 24 godzinnym opoznieniem to powiedzili ze wlasnie wysylaja m
smsy konfiguracyjne do telefonu :)
acha...i abym wyslal smsa o tresci P4 na numer 9999 to pomoze :)
bez komentarza
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.09 11:28 Waldek Godel
- 04.11.09 11:32 Dominik & Co
- 04.11.09 11:40 roman
- 04.11.09 11:53 Lolek
- 04.11.09 12:05 qwerty
- 04.11.09 12:06 qwerty
- 04.11.09 12:12 Piotr M
- 04.11.09 12:21 Olgierd
- 04.11.09 12:24 Dominik & Co
- 04.11.09 12:31 Piotr M
- 04.11.09 12:33 Liwiusz
- 04.11.09 12:38 Waldek Godel
- 04.11.09 12:44 Liwiusz
- 04.11.09 12:46 Waldek Godel
- 04.11.09 12:46 Michal Jankowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
- GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- Dlaczego nie pasuję do świata APLE?
- karta SIM nie działa w konkretnym smartfonie.
- smartfon i zewnętrzny ekran
- Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
- VM i Fakt
- Re: Całujmy ukrów w dupę, tak szybko odchodzą :)
- uwazajmy na haczyki w umowach
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO