  • 11. Data: 2010-10-31 21:54:32
    Temat: Re: Wspomnienia z wczoraj i dzis iejsze radości.
    Od: Glub <g...@g...com>

    "Szuwaks" <s...@g...pl> wrote:
    > Witam,

    > No tak, ze ścigacza zrobiliście sikacza :)))
    > Cóż technologie webowe bardzo źle wpłynęły na jakość grup
    > dyskusyjnych.
    > Jest to odczuwanie nie tylko, jak sami wiecie, na preclu, ale i na
    > innych grupach.
    > To przykra konsekwencja rozwoju technologii.

    Identycznie rozwój komunikatów typu icq, gg i pozniejsze czaty www na
    onecie, skazały IRC na margines.

    --
    Glub

  • 12. Data: 2010-10-31 23:01:29
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 304 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > na preclu histria dzieli sie na tą przed powstaniem sikacza i po.
    > Kiedys ktos wpadł na pomysł, zeby stworzyc zakamuflowaną bramke
    > www-news która wygląda jak forum ale nim nie jest.

    A to tak działa. Kurde nie można czegoś z tym zrobić, maila do nich
    napisać czy cuś???

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2010-10-31 23:17:33
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 304 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > A to tak działa. Kurde nie można czegoś z tym zrobić, maila do nich
    > napisać czy cuś???

    to jest komercyjny portal, sam sobie odpowiedz :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2010-10-31 23:26:36
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 305 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

    > to jest komercyjny portal, sam sobie odpowiedz :)

    No to pozostaje skorzystać z propozycji czyjejś i utworzyć nową grupę,
    łatwiej było chyba w alt.pl...

    chociaż nie wiem, nigdy nie brałem udziału w procesie powstawania nowej
    grupy w usenecie.

  • 15. Data: 2010-10-31 23:30:32
    Od: "zakan" <a...@o...pl>

    Dawno sie nie odzywał. Pisałem do niego nawet mejle, ale nie odpowiadał. Nie
    wiem co sie z nim dzieje :(

    --
    zakan
    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    enie_z_Sokołem_w_tle.html

  • 16. Data: 2010-11-01 05:42:06
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e...@...stopce> napisał w wiadomości grup
    net...
> [...]
    > łatwiej było chyba w alt.pl...
    >
    > chociaż nie wiem, nigdy nie brałem udziału w procesie powstawania nowej

    Po co? Co złego w tym, że grupa ma większe zainteresowanie? Co złego w tym,
    że czasem ktoś nowy o coś zapyta? Grupa dyskusyjna nie jest niczyją
    własnością. Każdy ma prawo tu zajrzeć, czytać i pisać. A gadanie o upadku
    poziomu - to jakieś geriatryczne marudzenie powodowane rozpadaniem się sieci
    neuronowej. Normalna sprawa.

  • 17. Data: 2010-11-01 08:37:00
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał

    > Grupa dyskusyjna nie jest niczyją własnością. Każdy ma prawo tu zajrzeć,
    > czytać i pisać. A gadanie o upadku poziomu - to jakieś geriatryczne marudzenie
    > powodowane rozpadaniem się sieci neuronowej. Normalna sprawa.

    Autobus nie jest niczyja wlasnoscia.
    Kazdy ma prawo wsiasc i pierdnac. Ale mi sie nie podoba jak
    jakis cham smierdzi w autobusie.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2010-11-01 15:38:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Autobus nie jest niczyja wlasnoscia.

    Znajdź taki autobus, chętnie się nim zaopiekuję.

    > Kazdy ma prawo wsiasc i pierdnac.

    Nie każdy.

    > Ale mi sie nie podoba jak
    > jakis cham smierdzi w autobusie.

    A jak to jest kierowca? :-)

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2010-11-01 15:48:48
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-10-31 10:18, Szuwaks pisze:
    > Witam,
    >
    > W wolnej chwili zapraszam do lektury wspomnień.
    >
    > http://www.warszawa.pl/Moto/800,6351,0,1,0,0-Wspomni
    enie_z_Sokołem_w_tle.html

    Po dzisiejszej przejażdżce po raz kolejny dochodzę do wniosku, że
    współczesny motocyklizm jest nudny. Kolorowy, hałaśliwy, ale nudny. I po
    raz kolejny miło wspominam czas, gdy każda przejażdżka ruskiem
    dolniakiem to była przygoda. No i nigdzie się człowiekowi nie spieszyło.
    A dzisiaj? Po przejażdżce człowiek zamiast mieć w głowie piękne widoki
    pamięta tylko gdzie go wywiozło w winklu i gdzie trzeba na suszarki
    uważać. Nonsens...

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 20. Data: 2010-11-01 16:04:50
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Don Pedro napisał(a):

> [...]
    > A dzisiaj? Po przejażdżce człowiek zamiast mieć w głowie piękne widoki
    > pamięta tylko gdzie go wywiozło w winklu i gdzie trzeba na suszarki

    No nie wiem. W ramach pracy domowej polatałem dziś z Frankiem szlakiem
    dwóch Syrenek i Szopena, z siostrą i siostrzenicą na drugim motocyklu.
    Pogoda piękna, widoki tyż, bardzo przyjemnie było. A że nudno ? No cóż,
    cena postępu ?
    A, nie tak do końca nudno, w Bzyczku aku padło i co postój to na pych
    musiałem odpalać. Jak ja nie lubię biegać ... I ludzie nadal dziwnie się
    patrzą jak dziecko na motocyklu wiozę.
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj