  • 1. Data: 2011-08-04 05:00:07
    Temat: o jaki fajny artykuł
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    http://moto.onet.pl/1648189,1,wojna-na-drogach-to-pr
    zepisy-trzeba-zmienic,artykul.html?node=13
    cytat:
    "Policyjne statystyki potwierdzają, że opinia, jakoby motocykliści
    powodowali szczególnie duże zagrożenie na drogach, jest przesadzona. W
    ubiegłym roku byli sprawcami 3% wypadków - okazało się, że częściej od
    nich wypadki powodowali rowerzyści. Motocykliści częściej jednak
    ginęli w spowodowanych przez siebie wypadkach - aż co siódmy kończył
    się tragicznie. Warto zaznaczyć, że w statystyce nie uwzględniono
    wypadków spowodowanych przez kierujących motorowerami (pojazdami o
    pojemności silnika nieprzekraczającej 50 cm3 i konstrukcji
    uniemożliwiającej jazdę z prędkością ponad 45 km/h, których
    prowadzenie nie wymaga prawa jazdy)."

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-08-04 07:54:18
    Temat: Re: o jaki fajny artykuł
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    Lepszy cytat:
    "Z jednej strony trudno dziwić się irytacji kierowców tkwiących w korku,
    podczas gdy motocykliści przeciskają się między pojazdami. Z drugiej -
    przecież nikt tego motocyklistom nie zabrania."

    Przecież jeśli motocyklista będzie stał w korku to sytuacja kierowcy
    samochodu wcale się nie poprawi. Dlaczego wówczas będzie mniej
    zirytowany? Będzie stał dłużej, ale za to kolektywnie? Paranoja. Czemu
    jeszcze nikt nie wpadł na te wnioski w żadnej publikacji?

    --
    Tom01

  • 3. Data: 2011-08-04 08:04:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 09:54, Tom01 pisze:

    > zirytowany? Będzie stał dłużej, ale za to kolektywnie? Paranoja. Czemu
    > jeszcze nikt nie wpadł na te wnioski w żadnej publikacji?

    Bo zyjemy w Polsce i nie chodzi o to zeby bylo komus lepiej, tylko zeby
    komus bylo gorzej!

    pozd
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-08-04 09:54:30
    Od: Tadek <u...@t...pl>

    Powitać.

    Dnia 2011-08-04 10:04, Roman Niewiarowski napisał:

    > Bo zyjemy w Polsce i nie chodzi o to zeby bylo komus lepiej, tylko zeby
    > komus bylo gorzej!

    Mam wrażenie, jakbym czytał GW, jakoś tak. A Kolega nie zauważył, jak
    puszkarze coraz częściej ustępują miejsca w korkach? Przynajmniej w DC
    staje się to coraz bardziej 'nagminne', IMHO.

    > pozd
    > newrom

    Pozdr
    --
    Tadek
    B6

  • 5. Data: 2011-08-04 10:01:08
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-04 11:54, Tadek pisze:
    > Powitać.

    Czesio

    > Mam wrażenie, jakbym czytał GW, jakoś tak.

    GP, GW, RZ, ND - jeden pies, inny zwrot.

    > A Kolega nie zauważył, jak puszkarze coraz częściej ustępują miejsca w korkach?

    Zauwazylem, to strasznie irytujace jest. Stoje sobie w korku zeby
    wysluchac jak najwiecej audiobuka zanim dotre do fabryki/chalupy, a tu
    jeden z drugim robi mi miejsce... No i musze ominac. Skaranie z tymi
    puszkarzami!

    pozdr
    newrom prawdziwy, wiecznie niezadowolony, Polak!
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2011-08-04 10:46:07
    Od: Tadek <u...@t...pl>

    Witek.

    Dnia 2011-08-04 12:01, Roman Niewiarowski napisał:
> [...]
    > wysluchac jak najwiecej audiobuka zanim dotre do fabryki/chalupy, a tu
    > jeden z drugim robi mi miejsce... No i musze ominac. Skaranie z tymi

    O to, to, to :) Nic, jak ustępują Ci z lewej - można 'lewom rękom'
    podziękować ale najgorsi są Ci z prawej - prędkość wytracam tylko
    odmachując - normalnie żyć, znaczy się jechać, nie da się normalnie.

    > pozdr
    > newrom prawdziwy, wiecznie niezadowolony, Polak!

    Pozdr
    Tadek prawdziwy, nie dający się stereotypom, Polak!
    --
    B6
    DC

  • 7. Data: 2011-08-04 17:19:58
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tadek pisze:
    ...>8
    > O to, to, to :) Nic, jak ustępują Ci z lewej - można 'lewom rękom'
    > podziękować ale najgorsi są Ci z prawej - prędkość wytracam tylko
    > odmachując - normalnie żyć, znaczy się jechać, nie da się normalnie.

    Se przeloz klamke sprzegla na lewa strone, bedziesz mogl machac i prawa
    reka ;)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 8. Data: 2011-08-04 17:22:03
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tadek pisze:
    ...>8
    > A Kolega nie zauważył, jak puszkarze coraz częściej
    > ustępują miejsca w korkach? Przynajmniej w DC...

    We wrocku tez. I to wcale nie dlatego ze sie boja porysowania lusterkiem :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 9. Data: 2011-08-04 17:23:47
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:j1ekfb$uk9$2@news.onet.pl...
    > Tadek pisze:
    > ...>8
    > We wrocku tez. I to wcale nie dlatego ze sie boja porysowania lusterkiem
> [...]

    Witaj Pierdniku!!! Jeszcze łazisz? Stolec w normie? Wiatry odchodzą? Szczęka
    w szklance? Zażyj leki i spać...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2011-08-04 19:43:01
    Od: Tadek <u...@t...pl>

    Powitać.

    Dnia 2011-08-04 19:19, Sir Piernik napisał:
    > Se przeloz klamke sprzegla na lewa strone, bedziesz mogl machac i prawa
    > reka ;)

    Toć ona na lewej stronie jest, póki co, a mi nie o klamkę sprzęgła się
    rozchodzi, jeno o rollgas, któren porzucić muszę kulturalnym kierowcą
    motonga chcąc być, przez co przychylność puszkarzy dla potomności i
    teraźniejszości motongowej budując, zacierając tem samym te 'gfałty' na
    staruszkach na pasach i kopanie w lusterka czterokołowców ;)

    > Pozdrawiam
    > Sir Piernik
    > Betvelwe

    Tadek