  • 1. Data: 2011-08-05 11:01:29
    Temat: Kontakt do Magica
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    WItam

    Czy ktos dysponuje moze dzialajacym privem do Magica?

    Moja 9 jednak zachowala sie jak inne 9 i rozpekla sobie rame :\
    Kiedys Magic pisal, ze w potrzebie poratuje ale ten kontak na wp
    odbija.

    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2011-08-05 12:03:20
    Temat: Re: Kontakt do Magica
    Od: "inz. Mamon" <a...@g...com>

    Bartek Kacprzak wrote:
> [...]
    >
    > Moja 9 jednak zachowala sie jak inne 9 i rozpekla sobie rame :\
    > Kiedys Magic pisal, ze w potrzebie poratuje ale ten kontak na wp

    Magic wlasnie pojechal na dwutygodniowe wakacje
    http://www.mag-alu.pl/

    inz. Mamon
    GSF1200SK1

  • 3. Data: 2011-08-05 14:51:12
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 217 roku bieżącego, inz. Mamon zeznał(a) jak następuje:

    > Magic wlasnie pojechal na dwutygodniowe wakacje
    > http://www.mag-alu.pl/

    znaczy to jakiś magik od spawania alu?
    bo mam do spawnięcia mocowanie amora skrętu pęknięte, tyle że to dla
    zegarmistrza robota chyba.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2011-08-05 19:45:53
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    PawelK vel Pablo wrote:
    > Dnia 217 roku bieżącego, inz. Mamon zeznał(a) jak następuje:

    > znaczy to jakiś magik od spawania alu?

    Tak

    > bo mam do spawnięcia mocowanie amora skrętu pęknięte, tyle że to dla
    > zegarmistrza robota chyba.

    Napisz, albo sie przypomnij za jakies 2 tygodnie, to go zahacze o to

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 5. Data: 2011-08-05 19:49:24
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 217 roku bieżącego, in?. Mamon zeznał(a) jak następuje:

    ok. dzięki.

  • 6. Data: 2011-08-06 11:19:03
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-08-05 16:51, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 217 roku bieżącego, inz. Mamon zeznał(a) jak następuje:

    > znaczy to jakiś magik od spawania alu?
    > bo mam do spawnięcia mocowanie amora skrętu pęknięte, tyle że to dla
    > zegarmistrza robota chyba.

    Taakk nadeszły czasy kiedy Precle stały się kolejnym forumem; a nie
    grupą kolegów, no ale takie czasy..;)

    Tak,Magic między innymi jest magikiem od spawania alu., i jest na
    urlopie wiec..

    Pozdr
    Tomek

    XX Czarnula

  • 7. Data: 2011-08-07 00:18:56
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 218 roku bieżącego, Viking zeznał(a) jak następuje:

    > Taakk nadeszły czasy kiedy Precle stały się kolejnym forumem; a nie
    > grupą kolegów, no ale takie czasy..;)

    W każdej grupie czasem się pojawia ktoś nowy co wszystkich nie zna
    prawda? Forumy Panie to ja tym no cienkim sikiem...

  • 8. Data: 2011-08-07 07:56:41
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-08-07 02:18, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 218 roku bieżącego, Viking zeznał(a) jak następuje:

    > W każdej grupie czasem się pojawia ktoś nowy co wszystkich nie zna
    > prawda? Forumy Panie to ja tym no cienkim sikiem...

    Jasne ,jasne tak być powinno:)

    ten Fazer ze stopki, dasz na priw. więcej info? +foty.
    znajoma szuka własnie

    pozdr
    Tomek
    XX Czarnula

  • 9. Data: 2011-08-07 10:58:48
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Viking wrote:

    > Jasne ,jasne tak być powinno:)
    >
    > ten Fazer ze stopki, dasz na priw. więcej info? +foty.
    > znajoma szuka własnie

    No przeca juz Ci podsylalem...

    A tak BTW - Swiat jest maly

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 10. Data: 2011-08-07 12:24:05
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 219 roku bieżącego, Viking zeznał(a) jak następuje:

    > Jasne ,jasne tak być powinno:)
    >
    > ten Fazer ze stopki, dasz na priw. więcej info? +foty.
    > znajoma szuka własnie

    Szukaj mojego wątku "[spam] fzs 600 '01 sprzedam"

    nie będę linkował drugi raz, bo mozna tylko raz do roku :-)))

    jak chcesz coś więcej wiedzieć to priv, mail masz w stopce.