  • Data: 2008-08-05 16:05:04
    Temat: Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody
    Od: "ttt" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje wszystkim tym, co odpowiedzieli na moje poprzednie zapytanie
    odnosnie operatorow swiatlowodowych na terenie Warszawy. Dowiedzialem sie w
    tamtym watku o dwoch operatorach, o ktorych dotad nie wiedzialem ze
    posiadaja wlasna siec swiatlowodowa. Jeszcze raz serdeczne dzieki.

    Idac jednak dalej chcialbym zapytac o trzy inne miasta. Mianowicie:
    - Wroclaw,
    - Lodz,
    - Krakow.

    Jak w tych miastach wygladaja operatorzy operujacy na swiatlowodach?
    Wiadomo, ze jest TP. Oni sa prawie wszedzie ;-). Dlatego z oczywistych
    wzgledow pomijam TP. Ale jak to wyglada z operatorami alternatywnymi?
    Czy tak jak przy poprzednim watku moge prosic o podzielenie sie
    informacjami?

    Wiem, ze Wroclaw to Dialog, ale z pewnych nie do konca pewnych zrodel wiem,
    ze Dialog wcale az tak nie ma rozwinietej sieci swiatlowodowej na terenie
    Wroclawia. Jest tez e-wro, ktore zaczelo klasc swiatlowody, ale potem ich
    Dialog przejal i nie wiem, jak aktualnie stoja. Znowu w Krakowie byl sobie
    kiedys taki operator Optokan, ale potem nie wiem co sie z nim stalo. O
    operatorach w Lodzi tak wlasciwie najmniej wiem.

    Prosze o jak najwiecej informacji, za co z gory bardzo dziekuje.

    Pozdrowienia.