  • 41. Data: 2016-09-09 14:34:31
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 13:57, szerszen pisze:

    > Wielokrotnie. Raz nawet facet z ryjem do mnie wyskoczył, że się "wpycham" stojąc
    centralnie przed znakiem o sugerowanej jeździe na suwak.

    Z ciekawości - gdzie tak jest, że wielokrotnie muszisz czekać (zakładam,
    że więcej niż powiedzmy trzy auta)?

    Shrek

  • 42. Data: 2016-09-09 15:36:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.09.2016 o 23:39, Tomasz Pyra pisze:

    > Tylko wprowadzenie nakazu wpuszczania się na wzajem na końcu, przed
    > zwężeniem (każdym czy tylko oznakowanym?), niewiele pomoże.
    >
    > Bo problemem nie jest zamek czy brak zamka, a to że wielu (więszkość?)
    > kierowców zmienia pas nie na końcu, a daleko przed zwężeniem, następnie
    > wpuszczjąc przed siebie kolejnych, sobie podobnych
    >
    > W ten sposób powodują że pas kończący się, porusza się znacznie szybciej,
    > co z kolei rodzi "szeryfów" blokujących przejazd kończącym się pasem.

    Rozumiem, że szeryf dostanie taki sam mandat jak reszta
    nieprzestrzegająca tego nakazu....
    A najlepiej odebranie prawka.

    ---
    Avast.

  • 43. Data: 2016-09-09 15:59:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 08:53, szerszen pisze:

    > Dokładnie to samo miałem napisać ;)
    > Osobiście jadę wolnym pasem najdalej jak sie da, ale w tym czasie właśnie szukam
    dziury w którą mogę się wcisnąc,

    >aby potem nie stać jak kołek na końcu i czekać na zmiłowanie.

    A ja zawsze jadę do końca i nigdy nie czekałem na zmiłowanie.
    Jak nie wpuści pierwszy, to drugi.
    Byle grzecznie czekać a nie pchać się na chama.

    ---
    Avast.

  • 44. Data: 2016-09-09 16:00:47
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 10:42, J.F. pisze:

> [...]
    > Potem ty stoisz przez pol korka i narzekasz na tych co omijaja, a lewy
    > pas stoi pusty ... i jednych zacheca do omijania, a drugich do blokowania.
    >
    > Jedz prawie do konca. Moze ktos za toba pojedzie, i zacznie sie robic
    > kolejka na tym pasie.
    > Nie wpuszcza cie - to grzecznie czekaj. Kiedys cie wpuszcza.
    > A w miedzyczasie kolejka urosnie, wyrowna sie z druga i zaczna wpuszczac.

    > One po pierwsze - nieformalne jesli sie nie myle, a wiec nieznane.
    > Sa tez niezbyt czytelne.
    > To sobie taki jeden wymyslil, i propaguje w krakowskiej telewizji,

    W Poznaniu są od dawna i działają.

    ---
    Avast.

  • 45. Data: 2016-09-09 16:01:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 13:57, szerszen pisze:

    > Wielokrotnie.

    A skąd jesteś?
    Bo to chyba na tym polega problem....

    ---
    Avast.

  • 46. Data: 2016-09-09 16:01:16
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 11:16, re pisze:

    > A zdarzyło Ci się kiedykolwiek czekać ? Bo mnie nie. Jeżdżę powoli do
    > końca i na końcu z reguły bez problemu udaje się złożyć.

    To wszystko zależy z jaką pewnością zjeżdżasz.
    Jak się certolisz jak panienka, to i pięciu nie przepuści.
    Jak zmieniasz pas na pewniaka, to ustępują, bo myślą może,
    że coś z pierwszeństwem zmienili :-)

  • 47. Data: 2016-09-09 17:12:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To wszystko zależy z jaką pewnością zjeżdżasz.
    >Jak się certolisz jak panienka, to i pięciu nie przepuści.
    >Jak zmieniasz pas na pewniaka, to ustępują, bo myślą może,
    >że coś z pierwszeństwem zmienili :-)

    Obawiam sie, ze wiekszosc doskonale wie jakie tam pierwszenstwo.

    I teraz tylko pytanie kiedy trafisz na takiego, co tylko czeka na
    chama, zeby mu wymiane blotnika zasponsorowal :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-09-09 17:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >W Poznaniu są od dawna i działają.

    A przed ich ustawieniem zamek nie dzialal ?
    Bo o zamku krajowi kierowcy slyszeli od dawna, moze nawet widzieli za
    granica i w kraju, i zadnych tablic tak naprawde nie trzeba.

    A te tablice ... one maja jakas moc prawna ?
    Czy sie jednak nie myle, i kompletnie poza rozporzadzeniem ?

    J.

  • 49. Data: 2016-09-09 17:22:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 17:12, J.F. pisze:

    > Obawiam sie, ze wiekszosc doskonale wie jakie tam pierwszenstwo.
    >
    > I teraz tylko pytanie kiedy trafisz na takiego, co tylko czeka na chama,
    > zeby mu wymiane blotnika zasponsorowal :-)

    Widzisz, - ja jakoś nie trafiłem. Ogólnie odkąd upowszechniły się
    kamerki to takie czekanie na sponsora jest ryzykowne;)

    sHREK

  • 50. Data: 2016-09-09 17:29:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Widzisz, - ja jakoś nie trafiłem. Ogólnie odkąd upowszechniły się
    >kamerki to takie czekanie na sponsora jest ryzykowne;)

    Ale jakie czekanie ?
    Masz pierwszenstwo, czy nie masz ?

    Owszem, warto pomyslec, aby to w kamerze dobrze wygladalo.
    No i sprawdzic czy nie sedzia lub prokurator :-)

    J.