  • 21. Data: 2022-05-28 12:04:39
    Temat: Re: Wracamy do TTL?
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2022-05-26 o 21:54, Stachu Chebel pisze:
    > MCU wymiecione, FPGA też. Terminy dostaw cholernie długie lub nieznane.
    > Z powodu pandemii? Jakoś mnie to nie przekonuje. O co tu chodzi?!

    Więcej. Na RCD typ B lub F czekam od ponad pół roku. O co chodzi ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 22. Data: 2022-05-28 14:14:18
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    ptoki napisał(a):

    > Uwazam ze tam produkcja albo idzie pelna para czegos o czym nie wiemy

    Gryzą się o kasę:)
    +
    wątki z wcześniejszych tematów o brakach
    https://www.pism.pl/publikacje/technologiczny-wyscig
    -zbrojen-produkcja-chipow

    USAńczyk dał bana kitajowi na technologię 20 nm
    tym samym kitaj nie zrealizuje planu 5 letniego.
    Usańczyk skarży się na kradzież pomysłów i trzepanie układów "na lewo"
    w chińskich fabrykach czy inne obchodzenia patentów,
    kitaj chce capnąć tajwan który dużo produkuje:)

    + moje podejrzenia tj. producenci stawiają na
    sprzedaż bezpośrednią, po co pośrednik ma spijać śmietankę?
    Kiedyś producenci słali darmo sample, to co im szkodzi otworzyć sklep
    i przechwycić 20-80% prowizji jakie pobiera sklep?

  • 23. Data: 2022-05-29 09:48:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2022 o 20:18 ptoki <s...@g...com> pisze:

    > Pachnie spiskiem? Pewnie tak. Ale ostatnio zbyt wiele spiskow okazalo
    > sie calkiem prawdziwa i oficjalna prawda.

    Tak z ciekawości - co było spiskiem a jest prawdą?

    TG

  • 24. Data: 2022-05-29 09:56:35
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com>

    ptoki wrote:

    > Pachnie spiskiem? Pewnie tak. Ale ostatnio zbyt wiele spiskow okazalo sie calkiem
    prawdziwa i oficjalna prawda.

    Ostatnio ludzie mawiają, że różnica między teorią spiskową a prawdą to 3
    miesiące.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 25. Data: 2022-05-30 16:36:23
    Od: ptoki <s...@g...com>

    niedziela, 29 maja 2022 o 02:48:05 UTC-5 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Tak z ciekawości - co było spiskiem a jest prawdą?

    Tak z brzegu na szybko na kolanie. Feel free to challenge. Mnie tam rybka. Ale
    szczegolnie polecam odliczanie w dol.

    -szczepionki mialy byc w 100% skuteczne - spisek: nie ma szans, te szczepionki to
    gowno, zrobione na kolanie, nie wiadomo co i jak, mrna nie mialo szans na premiere bo
    zawsze cos im nie wychodzilo, prawda: Skutecznosc szczepionek duzo nizsza od 100%.
    Jak to mowia wirusolodzy, jak ma sprawnosc ponizej 50% to jest to gowno. licznik w tv
    przestal liczyc oidp na 56% (kiedys na jutibie byl filmik z oficjalnym odliczaniem -
    dzis nie do znalezienia) - trzeba sie na kombinowac:
    https://thetruedefender.com/faucism-coming-to-an-end
    -vaccine-efficacy-goes-from-100-effectiveto-20-effec
    tive/ - nie sprawdzalem kazdego naglowka ale narracje pamietam.
    -to samo z druga dawka jednodawkowej szczepionki. I z boosterami.
    -Wirus zabije wszystkich. Spisek: Nie wszystkich takie gadanie to przesada i
    szczucie. Prawda: Masz ponizej 25 lat to kowid wlasciwie nie istnieje dla ciebie.
    Masz ponizej 45 i nie masz otylosci, podobnie. Masz wiecej? Moze warto sie
    zaszczepic. Masz wiecej i jestes otyly? No, slabo moze byc...
    -Maseczki ratuja zycie. Spisek: Maseczki nie robia zbytniej roznicy albo kosmetyczna.
    Prawda: Nikt nie wie. Szczegolnie jak ludzie nosza szmaciane albo te same wiele
    dni/tygodni. Badania jakies sa ale slabe.
    -Paszporty kowidowe - spisek: Niedlugo wszedzie trzeba bedzie pokazywac nawet zeby
    sie na dworcu wysrac. Prawda: No do kibla nie ale w wielu miejscach bylo trzeba
    pokazac, mimo ze zaszczepiony tez moze zarazac. No i zaszczepiony ryzykuje bardziej
    niz niezaszczepiony. Badania zdawaly sie to potwierdzac. Aczkolwiek tredny jakies
    zabojcze to nie byly.
    -Puste oddzialy kowidowe. Spisek: Zrobili oddzialy ktore stoja puste i tylko kosztuja
    blokujac dostep do leczenia innym. Prawda: Stadionowy pustawy byl. Sporo nadmiarowych
    zgonow nie kowidowych - sytuacja jest dynamiczna tutaj. Rakowcy pokaza sie
    niebawem...
    -Statystyki sa z sufitu. Spisek: Staytstyki pandemiczne sa wyssane z palucha. Okazuje
    sie ze tak. Nawet ministrowie to przyznali ze jak ktos mial pozytywny test kowidowy i
    w przeciagu 30 dni sie zabil na motorze to wliczany byl w statsy:
    https://cbs12.com/news/local/man-who-died-in-motorcy
    cle-crash-counted-as-covid-19-death-in-florida-repor
    t. Linka z florydy ale pamietam wideo gdzie brytyjczyk stwierdzil ze tak jest. Jak
    zwykle dzis trudno guglowalne
    -Testy PCR-owe. Beda podkrecane na maksa aby narobic wynikow. Spisek: powyzej 30
    cykli to ruletka, wykrywanie przypadkowych kawalkow dna wirusa. Prawda: ano tak bylo.
    w niektorych miejscach podkrecali cykle pod 46. Co oznacza ze te testy w praktyce
    byly jak przesluchanie u stalina, cos sie zawsze znalazlo. W australii nawet doszlo
    do tego ze w okresie kiedy mieli bodajrze 7 przypadkow wzrost smiertelnosci byl na
    poziomie 10% (i to przy testowaniu na 46 cyklach) https://youtu.be/YqTGD9LHe9g?t=1078
    -Wladza wykorzysta wirusa do wprowadzenia totalitaryzmu. Spisek? Australia, tam nawet
    policja lazila do domow ludziom glupoty opowiadac i o glupoty pytac. Juz nie
    wspominam o izolowaniu zdrowych.
    -Segregacja i dyskryminacja bez podstaw - spisek: niewazne czy jestes chory czy
    zdrowy, wazne aby dostac szczepionke (jakies tam powody byly podawane, mniej lub
    bardziej szurskie czemu tak ma byc), po tym juz nikt sie nie przejmuje. Zdrowy bez
    szczepionki? Nie poleci (w kanadzie nadal nie poleci, do usa nadal nie wpuszczaja bez
    papiera). Chory ze szczepionka? Wpuszczaja jak leci. Nie wspominajac ze w styczniu
    2020 obserwowalem ile samolotow latalo z wuhan na caly swiat.
    -dodruk pieniedzy, spisek: inflacja bedzie, przyjdzie i skosi biede rowno. Prawda.
    Mimo zapewnien ze kasa nie wyplynie na rynek konsumencji a wszelkie dodatki kowidowe
    nie sprawia ze maslo podrozeje tak sie stalo. Wczoraj sprawdzalem cene nowych aut.
    Fiesta w podstawowej konfiguracji kosztowala 33500 w 2006r. Dzis 68000, 2200 co roku
    srednio. Czyli 5-10% (zalezy jak liczyc) srednio 7% rocznie.
    -Ubijanie malych przedsiebiorstw. Spisek: Duzi dostana inne zasady niz mali. Prawda:
    Poza lotnictwem reszta duzych robi jak chce. Mali maja sie zamknac bezwarunkowo. Od
    biedy moga robic na wynos (i to trzeba bylo oficjalnych wykladni aby mozna bylo
    (zalezy od kraju) robic na wynos. Nikt nawet przez mikrosekunde nie zajaknal sie o
    zamrozeniu splaty kredytow. Znaczy sie masz lockdown od rzadu to bank nie moze
    naliczac ci odsetek. Nie, tak nie mozna :)
    -wprowadzanie bezprawnych obostrzen bez wprowadzenia stanu wyjatkowego. Spisek: to
    wszystko niewazne, sady to ubija. Prawda. Ale nie w kazdym kraju taki porzadek jak w
    Polsce. Sporo miejsc jest takich ze weterynarz moze wiecej od Lukaszenki.
    -Bedziemy jesc robaki. Spisek: Ogranicza nam dostep do miesa i zaserwuja owady. No,
    jestesmy na rozdrozu. Ale debile na wykopie juz pisza ze jak byli w azji to jedli i
    im smakowalo.

    Nie pamietam szczegolow kazdego z tych przypadkow i pewnie ominalem ciekawsze. Nie
    sledze wszystkiego bo dbam o zdrowie mentalne Ale skala tego co media cisna i co
    szury uznaja za glupote i po czasie sie takowa okazuje jest sporo wyzsza niz kiedys.
    Kiedys teorie szurskie byly mocno naciagane. Dzis starczy jak w tym calym glapinskim,
    zalozyc ze jest dokladnie odwrotnie niz glowny przekaz i sie trafia w sedno.

    PS. Oczywiste jest dla mnie ze te tematy powyzej to dosyc szerokie i mozna je
    interpretowac tak ze jednak na spisek prawdziwy nie wyjda ale sora doza teorii
    spiskowej sie sprawdza nawet jak nie cala.
    I ta doza jest jednak istotna. W sensie robi roznice.

  • 26. Data: 2022-05-30 21:48:32
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 30.05.2022 16:36, ptoki wrote:

    > -szczepionki mialy byc w 100% skuteczne

    Fajny chochoł, ale nie. Nikt nigdy nie obiecywał, że szczepionki będą w
    100% skuteczne. Dotyczy to nie tylko szczepionek na Covid, ale
    zdecydowanej większości jakichkolwiek szczepionek wynalezionych
    kiedykolwiek. Nie masz gwarancji, że po zaszczepieniu się nie
    zachorujesz. To co szczepionka daje na poziomie jednostkowym, to
    zmniejszoną szanse na zachorowanie oraz większą szansę znacznie
    lżejszego przejścia infekcji (bo układ odpornościowy wie jak sobie z nią
    radzić).
    Prawdziwa "magia" dzieje się dopiero na poziomie populacji. Jeśli
    zaszczepisz dostatecznie dużą liczbę ludzi, odcinasz wirusowi drogę
    propagacji.

    > -Wirus zabije wszystkich.

    Kolejny chochoł. Nikt nigdy nie twierdził, że koronawirus "zabije
    wszystkich". Po prostu we wczesnej fazie pandemii wiedzieliśmy tyle, że
    mamy wirusa o relatywnie wysokim współczynniku replikowalności i
    relatywnie dużej śmiertelności (sięgającej nawet kilku procent).
    Niestety ludzie naoglądali się durnych hollywoodzkich filmów, które
    wypaczyły ich rozumienie "niebezpiecznej pandemii". Słysząc o groźnym
    wirusie ludzie wyobrażają sobie jakiegoś "wirusa zombie", który sprawia,
    że po paru minutach od zarażenia ofiara umiera w konwulsjach. W
    rzeczywistości taka choroba byłaby prosta do odizolowania i szybko sama
    by się wypaliła.
    Naprawdę niebezpieczne są choroby takie, które roznoszą się wolniej, ale
    za to sukcesywnie, dokładnie penetrując społeczeństwo. A jeśli mówimy o
    skali społeczeństw, to kilkuprocentowa śmiertelność oznacza znaczne
    liczby bezwzględne. No i zagrożenie ma tez nieco inny charakter - nie
    chodzi tylko o ryzyko śmierci od wirusa. Równie niebezpieczne jest
    zablokowanie systemu ochrony zdrowia, jeśli nowych przypadków będzie
    przybywało zbyt szybko. Zwłaszcza systemu tak niedofinansowanego jak w
    Polsce.

    > Masz ponizej 25 lat to kowid wlasciwie nie istnieje

    Wierutna bzdura. Ludzie młodzi mają po prostu mniejsza szansę na ciężkie
    przejście choroby i śmierć. Mniejszą, ale w żadnym razie nie zerową.
    Wystarczy spojrzeć w statystyki - młodzi ludzie też chorowali i
    umierali. A jeśli choruje znaczna część populacji, to ryzyko że trafi
    akurat na ciebie także wzrasta. Nawet jeśli masz poniżej 25 lat.

    > -Maseczki ratuja zycie. Spisek: Maseczki nie robia zbytniej roznicy
    > albo kosmetyczna. Prawda: Nikt nie wie.

    Bzdura. Skuteczność maseczek jest potwierdzona nie tylko w kontekście
    ostatniej pandemii. Okazały się one bardzo użyteczne także podczas
    poprzednich epidemii chorób układu oddechowego, które najmocniej dały o
    sobie znać w Azji.

    > jak ludzie nosza szmaciane albo te same wiele dni/tygodni.

    Czyli jak się skaleczysz nie założysz opatrunku, bo brudny i
    niezmieniany tygodniami opatrunek może przynieść więcej szkody niż
    pożytku, tak? Bo do tego sprowadza się ta logika... Oczywiście, że
    maseczki należy regularnie prać. To oczywiste.

    > trzeba bedzie pokazywac nawet zeby sie na dworcu wysrac. Prawda: No
    > do kibla nie ale w wielu miejscach bylo trzeba pokazac, mimo ze
    > zaszczepiony tez moze zarazac.

    Oczywiście, że może. Patrz: punkt pierwszy. My tu nie mówimy o
    absolutach. Mówimy o szacowaniu prawdopodobieństw w skali społeczeństwa.
    Zaszczepiony ma znacznie mniejszą szanse przejścia choroby z objawami
    zwiększającymi ryzyko zarażenia innych. Krótsze jest okienko, w którym
    może potencjalnie zarażać. Zmniejsza się szansa, że się w ogóle zarazi.
    tak wiec ograniczamy wirusowi drogi rozprzestrzeniania się.
    O niezarażaniu nikt nie mówił, więc zaszczepieni nie byli zwolnieni z
    obowiązku noszenia maseczek.

    > -Puste oddzialy kowidowe. Spisek: Zrobili oddzialy ktore stoja puste
    > i tylko kosztuja blokujac dostep do leczenia innym. Prawda:
    > Stadionowy pustawy byl. Sporo nadmiarowych zgonow nie kowidowych -

    Bo wiadomo, że przygotowujesz się na najgorszy możliwy scenariusz. Jeśli
    nagle dojdzie do gwałtownego wzrostu zachorowań, nie będziesz miał czasu
    na zorganizowanie nawet prowizorycznych szpitali czy izolatoriów.
    Lepiej, żeby stały pustawe przez większość czasu, niż żeby w pewnym
    momencie okazało się, że są potrzebne, a ich nie ma i na dobrą sprawę
    nie wiadomo kiedy bedą.

> [...]
    > palucha. Okazuje sie ze tak. Nawet ministrowie to przyznali ze jak
    > ktos mial pozytywny test kowidowy i w przeciagu 30 dni sie zabil na

    No faktycznie, jeden dowód anegdotyczny dowodzi wielkiego spisku. A nie,
    czekaj. Dowodzi tylko tego, że ktoś miał bałagan w papierach...

  • 27. Data: 2022-05-30 22:49:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 16:36:24 UTC+2 ptoki napisał(a):

> [...]

    spiskowej sie sprawdza nawet jak nie cala.
    > I ta doza jest jednak istotna. W sensie robi roznice.
    Zgony nazywane nadmiarowymi były zgodnie ze statystykami zgonami wynicymi z początku
    wymierania powojennego wyżu demograficznego. Ze względu na rozwój techniki w tym
    medycyny ludzie nie stali się nieśmiertelni a przesunął się o kilka lat czas w
    którym zacznie się początek wymierania. Wirus albo go przyspieszył albo nie miał
    żadnego wpływu bo poprzedni rok mógł być pierwszym rokiem wymierania wyżu
    demograficznego. Za pięć lat norma będzi bez żadnych dodatkowych czynników
    zewnętrznych umieranie przez kilka lat ośmiuset tysięcy Polaków roczne. Kto się
    urodził musi umrzeć. Poprzedni i ten rok były ostatnimi w których dało się zrobić
    interes na nieruchomościach. Nieruchomości za pięć lat będą warte tyle ile będzie
    skłonny zapalić kupujący a nie tyle ile chce sprzedajacy. GUS podał że dzisiaj są
    prawie dwa miliony pustych mieszkań. Za pięć lat będzie pustych mieszkań 5 milionów.
    I nie będzie żadnych perspektyw na zmianę sytuacji bo mieszkań co roku bedzie
    przybywało a ludzi ubywało.

  • 28. Data: 2022-05-31 10:30:22
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 14:48:34 UTC-5 Atlantis napisał(a):

    > Fajny chochoł, ale nie. Nikt nigdy nie obiecywał, że szczepionki będą w
    > 100% skuteczne. Dotyczy to nie tylko szczepionek na Covid, ale
    Widac nie obejrzales filmiku. Tak, media, CDC obiecywali to. Publicznie.
    Moze w papierach naukowych bylo napisane inaczej ale dopiero po sprawie sadowej CDC
    upublicznilo to co dostali od firm farmaceutycznych (a i tak nieco ocenzurowano).
    Tak ze ten tego. No nie...

    > zdecydowanej większości jakichkolwiek szczepionek wynalezionych
    > kiedykolwiek. Nie masz gwarancji, że po zaszczepieniu się nie
    > zachorujesz. To co szczepionka daje na poziomie jednostkowym, to

    I znowu nie. Ten lolek z tv gadal ze zaszczepieni nie beda zarazac bo nie beda
    chorowac. Doktor czy nawet profesor.

    Ja wiem to co i ty i wiem ze to nie prawda. Ale tak pierdolili spece w tv z tytulami.

> [...]
    > Prawdziwa "magia" dzieje się dopiero na poziomie populacji. Jeśli
    > zaszczepisz dostatecznie dużą liczbę ludzi, odcinasz wirusowi drogę

    Oooo tu chyba zapomialem o tej mitycznej odpornosci zbiorowej. Miala byc od 75%.
    W kanadzie zaszczepiono ponad 90% tych co sie nadawali i nadal maja restrykcje.
    Tak ze ten tego. No nie...

> [...]
    > mamy wirusa o relatywnie wysokim współczynniku replikowalności i
    > relatywnie dużej śmiertelności (sięgającej nawet kilku procent).

    I zamknelismy wszystkich. I lasy tez.
    A okazalo sie ze ponizej 45 lat w sumie jak nie masz duzych problemow zdrowotnych to
    mozesz zyc jak nigdy nic...

    > Niestety ludzie naoglądali się durnych hollywoodzkich filmów, które

    No nie, Dziennik w tvn ogladali.

    > Wierutna bzdura. Ludzie młodzi mają po prostu mniejsza szansę na ciężkie
    > przejście choroby i śmierć. Mniejszą, ale w żadnym razie nie zerową.

    No, w praktyce nie umieraja na kowida. Umieraja z kowidem albo jakis czas po tescie.
    Ale nie przez. Widac to w tych statsach na ktore sie powolujesz.

    > Wystarczy spojrzeć w statystyki - młodzi ludzie też chorowali i
    > umierali. A jeśli choruje znaczna część populacji, to ryzyko że trafi
    > akurat na ciebie także wzrasta. Nawet jeśli masz poniżej 25 lat.

    Ta, marginalnie. Nie na tyle aby ludzi zamykac w domach tak jak to zrobiono w
    australii.

> [...]
    > ostatniej pandemii. Okazały się one bardzo użyteczne także podczas
    > poprzednich epidemii chorób układu oddechowego, które najmocniej dały o

    Ta, potwierdzone w TV. Praktyczne badania pokazaly ze zmiany w statsach sa
    kosmetyczne.

> [...]
    > pożytku, tak? Bo do tego sprowadza się ta logika... Oczywiście, że
    > maseczki należy regularnie prać. To oczywiste.

    LOL. Nie, szmacianych sie nie uzywa. Szmata to se tylek mozna obetrzec. Te niebieskie
    tez sa tyle pozyteczne co nic. Te ktore przylegaja scisle do twarzy to od biedy moga
    byc.
    Widze ze cos tam wiesz ale niezbyt rozumiesz o czym sie pisze.

    Tak, jak sobie zalozysz n95 to od biedy jakies tam wirusy na niej usiada i nie poleca
    na kolege obok. Ale jak masz te niebieskie prostakatne to w sumie jakbys szmaciane
    mial a szmaciane jak zalozysz to prawie jakbys z gola geba lazil.

    Ladnie widac jak niestety ludzie mysla ze cos rozumieja a myla sie okrutnie.
    W lotnictwie sie to nazywa CFIT, Controlled flight into terrain. Pilot jest 100%
    pewny ze robi dobrze, ale nie rozumie ze kluczowy kawalek informacji pojmuje blednie.
    Tutaj bledem jest zalozenie ze szmata albo fizelina cos zmienia w statsach. Nie, nie
    zmienia.
    N95 zmienia nieco. Nie tyle aby duza roznice robic.
    A wiekszosc w szmatach chodzi.
    I nawet ty zdajesz sie szmaciana maseczke traktwoac jako ochrone. Nie, szmata nie
    chroni nic.

    > Bo wiadomo, że przygotowujesz się na najgorszy możliwy scenariusz. Jeśli

    Tak se tlumacz. Tylko czemu w tym czasie nie przyjmowano na zwykle oddzialy?
    One tez pustawe byly.

    > nagle dojdzie do gwałtownego wzrostu zachorowań, nie będziesz miał czasu

    A no wlasnie, chyba tylko na poczatku pandemii oceny ilosci chorych byly
    niedoszacowane. Potem sie okazalo ze zawsze przeszacowywali i to wielokrotnie.
    Ale na zwykly oddzial to nie, Umieraj w domu...

> [...]
    > No faktycznie, jeden dowód anegdotyczny dowodzi wielkiego spisku. A nie,
    > czekaj. Dowodzi tylko tego, że ktoś miał bałagan w papierach...

    To bylo pytanie zadane po pojawieniu sie generalnych watpliwosci. Minister przyznal
    ze tak te statsy sa robione.
    Widze ze sporo cie ominelo z mainstreamu.
    I to z mainstreamowego mainstreamu. Bo opisane wyzej tematy to nie szurskie wymysly o
    5g czy jaszczurach tylko niusy z cnn/tvn/oneta itp.
    Nawet odpuscilem fox news czy inne takie.

    Sporo cie ominelo.
    Ale to dobrze, mniej sie zdenerwujesz. Zle bo nie bedziesz rozumial czemu nagle swiat
    sie powalil i jest bez sensu.

  • 29. Data: 2022-05-31 10:38:10
    Od: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 15:49:12 UTC-5 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    I nie będzie żadnych perspektyw na zmianę sytuacji bo mieszkań co roku bedzie

    Tez tak na poczatku myslalem.
    https://ourworldindata.org/explorers/coronavirus-dat
    a-explorer?zoomToSelection=true&time=earliest..2023-
    12-17&facet=none&uniformYAxis=0&pickerSort=desc&pick
    erMetric=total_cases&Metric=Excess+mortality+%28%25%
    29&Interval=Weekly&Relative+to+Population=true&Color
    +by+test+positivity=false&country=SWE~POL~CAN~DEU~IS

    Jak zajrzysz tam to zobaczysz ze ten nadmiar byl i niewiele ponizej tla zeszlismy.
    A poprzednie lata nie byly jakos specjalnie odstajace.
    Gdyby u nas tych dziadkow wybilo na zapas to byl by dolek. I to taki bardziej
    widoczny niz te co tam widac.

    No i niestety nie wszystkie dane sa opublikowane:
    https://www.euromomo.eu/graphs-and-maps

    Dla nas jest tam nieco brakow...
    https://www.cdc.gov/nchs/nvss/vsrr/covid19/excess_de
    aths.htm
    nawet w usa wyglada to podobnie.

    I tam tez czesc zabil kowid a czesc brak leczenia.

  • 30. Data: 2022-05-31 16:07:29
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    4...@g...com napisał(a):

    > Zgony nazywane nadmiarowymi były zgodnie ze statystykami zgonami wynicymi z
    początku wymierania powojennego wyżu demograficznego.

    str 17 piramida wieku z l. 2000 i 2010

    W roku 2000 na 100 55 latków miałeś 180 45 latków.
    https://docplayer.pl/8622166-Skala-depopulacji-polsk
    ich-miast-i-zmiany-struktury-demograficznej-wnioski-
    ze-spisu-ludnosci-i-prognozy-demograficznej-do-2035-
    roku.html

    Po części masz rację, po części zadziałało wyłączenie służby zdrowia,
    i ostro napędzana sraczka przez DE/"ż" media.
    https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/press-releases
    /articles/polska-krajem-z-najwyzszym-na-swiecie-pozi
    omem-niepokoju-wywolanego-pandemia.html

    Przyszła wojna i cud nad cudy! Kowid minął:
    https://www.youtube.com/watch?v=ldY6bnXhv0A&t=284s

    Tak więc o co chodzi?
    1. o kasę
    2. o wykazywanie się wszelkiej maści tzw. doradców i tzw. dziennikarzy jak i
    rządzących.
    Pisy przy poprzedniej tzw. pandemii kiedy były w opozycji też próbowały
    się wykazywać i czapkowały za szczepionkami które to szczepionki następnie niemiec
    zutylizował:)

    cyt.
    Grypa w telewizji

    Kolejne groźby światowej pandemii grypy już dawno stały się okazją do
    zarabiania dużych pieniędzy. Pierwsze w kolejce po profity są media.
    W marcu 2006 r. jeden łabędź padły w Toruniu na ptasią grypę postawił na
    baczność służby sanitarne i medyczne całego kraju. W telewizyjnych
    wiadomościach oglądaliśmy rozkładanie mat nasączonych płynem dezynfekującym
    i premiera Kazimierza Marcinkiewicza, który uspokajał, że sytuacja jest pod kontrolą.

    Przez media, tak jak dziś, przetoczyła się fala publikacji o tym, że w Polsce brakuje

    zapasów skutecznego w walce z tą chorobą leku Tamiflu, produkowanego
    przez firmę Roche. Mało kto zwracał uwagę na wypowiedzi fachowców,
    którzy tłumaczyli, że ptasia grypa znana jest w Europie od ponad stu lat
    i przez cały wiek XX nikomu do głowy nie przyszło straszyć nią ludzi.
    Było kwestią czasu, kiedy pojawi się nowy wirus, a media zaczną
    z jego pomocą znowu walczyć o zainteresowanie widzów czytelników.
    https://www.tygodnikprzeglad.pl/kto-zarabia-na-grypi
    e/