  • 1. Data: 2009-09-30 20:35:59
    Temat: Wojny sprzetowe: Czego uzywa Bojidar Dimitrov
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Autor legendarnej, chyba najslynniejszej strony o pentaxie:
    http://www.bdimitrov.de/kmp/index.html

    Jakiego sprzetu uzywa?

    Odpowiedz tutaj:

    http://noart.wordpress.com/equipment/

    A co poleca?

    http://www.tinyurl.pl?CSPTOLkn

    Cóz, jako zagorzaly pentaksowiec, troche sie rozczarowalem :-)

    --
    Yogin

  • 2. Data: 2009-09-30 22:28:48
    Temat: Re: Wojny sprzetowe: Czego uzywa Bojidar Dimitrov
    Od: canonierka <w...@o...pl>

    > Jakiego sprzetu uzywa?
    >
    > Odpowiedz tutaj:
    >
    > http://noart.wordpress.com/equipment/

    To tylko potwierdza mój dobry wybór;)
    > # EF 17-40/4 L
    > # EF 50/1.8 (tu z ma?a; modyfikacja; 1.4)
    > # EF 70-200/4 L
    > # EF 85/1.8 (ja sk?aniam sie; raczej ku 100/2.8 macro
    > # 420 EX flash

    i taki zestaw zaspokaja moje potrzeby:)

    pzdr.

    --
    canonierka

  • 3. Data: 2009-10-01 10:32:32
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Yogi(n) napisał(a):
    > A co poleca?
    >
    > http://www.tinyurl.pl?CSPTOLkn

    Nic odkrywczego nie napisał, po prostu realnie ocenia potrzeby i
    szczerze o tym pisze. Zestaw 5D + 24-105 jest bardzo sensowny pod
    względem możliwości, a jeszcze uzupełniony o 35/1.4 już wymiata, jak np
    tutaj:

    http://www.pbase.com/maciekda/indonesia__java_and_ba
    li
    czy w innych galeriach tego autora.

    > Cóz, jako zagorzaly pentaksowiec, troche sie rozczarowalem :-)

    Jak Pentax będzie mu miał co zaoferować, to wróci. :-)

    --
    Mirek