  • 171. Data: 2011-02-17 15:07:40
    Temat: Re: Wniosek do Trybunału Konstytucyjnego już jest!
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jakis link ?
    >
    > Bo jednak pozniej weszla obecnie obowiazujaca dyrektywa o
    > obowiazkowych dziennych.
    >

    > No chyba ze to czysta ekologia - swiatla sa dobre, ale oszczednosc CO2
    > lepsza.
    >

    > J.

    Światła do jazdy dziennej to nie to samo co światła mijania używane w dzień.

  • 172. Data: 2011-02-17 15:09:53
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 17/02/2011 14:06, marian z campingu wrote:

    > Nie miał czemu zadawać kłam.

    A konkretnie, to ktora publikacja tego pana dotyczy jazdy na swiatlach?

    http://www.g-sander.de/media/92bf090ec8598c9affff813
    efffffff1.pdf

    Kamil

  • 173. Data: 2011-02-17 15:24:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 14:07:40 +0000 (UTC), marian z campingu wrote:

    >Światła do jazdy dziennej to nie to samo co światła mijania używane w dzień.

    Za mocne, za slabe ?

    Swiatla to swiatla. "widac lepiej".
    Pod wzgledem bezpieczenstwa nie powinno miec to az takiego znaczenia.

    J.

  • 174. Data: 2011-02-17 15:25:20
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    Kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > A konkretnie, to ktora publikacja tego pana dotyczy jazdy na swiatlach?
    >
    > http://www.g-sander.de/media/92bf090ec8598c9affff813
    efffffff1.pdf

    Baranie, to prawnik, który zaskarżył ten przepis przed Trybunałem Europejskim.

  • 175. Data: 2011-02-17 15:26:30
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > nia

    > Za mocne, za slabe ?
    >
    > Swiatla to swiatla. "widac lepiej".
    > Pod wzgledem bezpieczenstwa nie powinno miec to az takiego znaczenia.
    >
    > J.

    Drogowe to też światła.

  • 176. Data: 2011-02-17 15:27:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Za mocne, za slabe ?
    >
    > Swiatla to swiatla.

    Ale bez znacznej części negatywnych cech świecenia w słoneczny dzień
    światłami mijania.

    Mniejszy wpływ na zużycie paliwa, nie zużywają drogich żarówek (zakładam że
    będą jakieś diody, albo słabe i tanie żarówki), pozwalają się wyróżniać
    motocyklistom i tym, którzy są sobie szybciej pojechać, więc dla zwrócenia
    uwagi zapalają mijania itd.

  • 177. Data: 2011-02-17 15:28:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Feb 2011 14:26:30 +0000 (UTC), marian z campingu wrote:

    >Drogowe to też światła.

    No to ja nadal poprosze jakis link do tej decyzji/uchwalu/ustawy/ ..

    J.

  • 178. Data: 2011-02-17 15:32:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ijjb4g$868$...@i...gazeta.pl...

    > Baranie, to prawnik, który zaskarżył ten przepis przed Trybunałem
    > Europejskim.

    aha
    wiec tylko zaskarżył, a nie, jak to wcześniej sugerowałeś, potwierdził
    "niekorzystny wpływ takiej regulacji na bezpieczeństwo ruchu drogowego"

    ty aby na pewno panujesz nad tym o czym rozmawiamy?

  • 179. Data: 2011-02-17 15:36:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:4d5d3059$0$2506$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Ale bez znacznej części negatywnych cech świecenia w słoneczny dzień
    > światłami mijania.

    a co to za diabeł?

  • 180. Data: 2011-02-17 15:36:50
    Od: "marian z campingu" <m...@W...gazeta.pl>