  • 71. Data: 2014-09-06 16:55:01
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 11:53:45 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie przesadzaj, zera na baknocie sie bardzo dobrze mieszcza.
    >Sto banknotow prosto z drukarni to 1cm grubosci, a pensja to sie
    >pewnie w 10 dala wyplacic.
    >

    >J.

    Byl taki okres ze nowych banknotow jeszcze nie bylo, a zer juz bylo
    duzo.

    A.L.

  • 72. Data: 2014-09-06 19:06:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Z calym szacunkiem ale cos bredzisz. O jakich ty latach mowisz?...
    > Kiedy polskie telewizory (albo w ogoel socjalistyczne) mialy piloty?

    On właśnie napisał że te socjalistyczne nie miały.
    Te z PewExu miały i na dodatek były znacznie trwalsze.

  • 73. Data: 2014-09-06 19:55:17
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 17:06:37 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >On właśnie napisał że te socjalistyczne nie miały.
    >Te z PewExu miały i na dodatek były znacznie trwalsze.

    Mnie interesuje o jakich latach on mowi. Bo ja mowie o latach 60-70.

    A.L.

  • 74. Data: 2014-09-06 23:02:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Mnie interesuje o jakich latach on mowi. Bo ja mowie o latach 60-70.

    Dyskusja rozpoczęła się od obrazka z TC500 czy jakimś takim. W 60-70 to nie
    wiem czy w ogóle były jakieś telewizory.

  • 75. Data: 2014-09-06 23:16:52
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Dyskusja rozpoczęła się od obrazka z TC500 czy jakimś takim.
    > W 60-70 to nie wiem czy w ogóle były jakieś telewizory.

    Nie u wszystkich, jak dziś, ale były... Tu masz listę chronologicznie:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawskie_Zak%C5%82ad
    y_Telewizyjne

    1955 rok masz telewizor cz-b, lampowy o nazwie Wisła na licencji ZSRR.

  • 76. Data: 2014-09-06 23:55:56
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 6 Sep 2014 23:02:51 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    >Dyskusja rozpoczęła się od obrazka z TC500 czy jakimś takim. W 60-70 to nie
    >wiem czy w ogóle były jakieś telewizory.

    W latach 60-70 to byla prawdziwa komuna. Potem to tylko namiastka. Ci
    ktorzy maja dzisiaj 30 lat z hakiem i mowia o komunie, nie wiedza o
    czym mowia.

    A.L.

  • 77. Data: 2014-09-06 23:57:13
    Od: A.L. <a...@a...com>

    wrote:
    > W 60-70 to nie
    >wiem czy w ogóle były jakieś telewizory.

    No, wyedy to niedzwiedzie chodzily po ulicach

    A.L.

  • 78. Data: 2014-09-07 00:55:39
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/6/2014 5:55 PM, A.L. wrote:

    > W latach 60-70 to byla prawdziwa komuna. Potem to tylko namiastka. Ci
    > ktorzy maja dzisiaj 30 lat z hakiem i mowia o komunie, nie wiedza o
    > czym mowia.
    > A.L.

    parafrazujac wieszcza: "co ty kurwa wiesz o komunizmie".
    prawdziwa komuna w Polsce skonczyla sie w 53cim, kiedy Stalin umarl.
    potem nastapila odwilz, i po niej to byla juz tylko namiastka, komuny
    jaka byla wczesniej. ksiazki do historii najnowszej sprzedales, zeby na
    iPhona zebrac?

    i parafrazuja grupowego trolla: "Ci ktorzy maja dzisiaj 60 lat z hakiem
    i mowia o komunie, nie wiedza o czym mowia." <rs>

  • 79. Data: 2014-09-07 07:55:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Sep 2014 09:51:22 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 6 Sep 2014 10:56:41 +0200, John Kołalsky <j...@k...invalid>

    > Z calym szacunkiem ale cos bredzisz. O jakich ty latach mowisz?...

    Musi jakis 1988, moze 89 ...

    > Kiedy polskie telewizory (albo w ogoel socjalistyczne) mialy piloty?

    Jowisz mial, byc moze opcjonalnie, albo w drugiej wersji.
    A to byl rok chyba 1980 - bo Piaseczno zaczelo robic kineskopy.

    I tak mi sie cos kojarzy ze ten Jowisz, czy nawet Rubin to tak ze trzy
    pensje kosztowal, wiec hipotetyczny telewizor z pewexu 3x drozszy to i
    tak bylby za drogi ... a chyba masz racje ze to bylo predzej
    kilkaset $

    J.

  • 80. Data: 2014-09-07 07:59:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Sep 2014 09:53:56 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 6 Sep 2014 11:58:08 +0200, "J.F."

    > Problem byl taki ze sklep dostawa 2 - 3, i publicznosc nie wiedziala
    > ze "rzucili". Osobiscie korumpowalem sprzedawcow w dwoch sklepach.

    Toz mowie - komitet. Choc faktycznie - magnetofonowych nie pamietam.

    > Co innego bylo z pralkami, bo tylko pare sklepow w Warszawie bylo
    > wytypowanych dla pralek

    No wlasnie ... tez ich bylo malo, a jednak kolejka stala.

    J.