  • 21. Data: 2014-09-05 03:52:02
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    news:5408fe14$0$55625$c3e8da3$b280bf18@news.astraweb
    .com...
    > i to jest wlasnie problem tych, ktorzy maja takie wyobrazenia.
    > jednak to nie jest inscenizacja ani fake. bylo o tym w programie Robertsa.
    > to byla bezdomna dziewczyna, ktora wynajeto do siedzenia, ale z tego co
    > pamietam nie reprezentowala zadnej firmy. oczywiscie jak siedziala w
    > kolejce nie chcial byc gorsza od innych i w czasie wywiadu pieprzyla co
    > jej slina na jezyk przyniosla. ledwo wiedziala co to apple jest.

    Dokładnie to mi się wydawało: nie jest to autentyczny użytkownik iPhone.
    Fake, bo w kontekście w jakim był "wywiad" użyty miał ilustrować jak
    debilni są użytkownicy iphone co to nie wiedzą co to internet...

    > Roberts kiedy zobaczyl jakie, ten klip ma powodzenie, chcial ja odnalezc i
    > zrobic jeszcze jeden wywiad, moze wspomóc. pytal w swoim programie
    > radiowym, czy ktos ją zna. pare osob zadzwonilo, mowili, ze ze ja znaja,
    > ze widzieli jak pchala koszykl sklepowy ze swoim dobytkiem. nie wiem
    > czy Roberts ja znalazl czy nie. nie sledzilem sprawy. <rs>

    Różne są metody na wykorzystanie czyjejś przewagi.

  • 22. Data: 2014-09-05 10:30:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    A.L. wrote:

    > Jak dorosniesz to sie dowiesz

    to, zę Ty lubisz patrzyć na idiotki to nie znaczy, że inni tak mają.
    A co do głupich przytyków do wieku to dziękuję. Czuję się młodo mimo
    swoich lat :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-09-05 12:36:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-05 02:05, rs wrote:

> [...]
    > premiery kiedy przed sklepem pojawią się już, (jak co jakiś czas, czy to
    > premiera produktu apple, sony, czy MS) rządne taniej sensacji duże
    > stacje telewizyjne, ci kolejkowicze, zamienia się z pracownikami firm,
    > którzy wygłoszą jakiś sprytny tekst reklamowy, a może tylko zaświecą
    > koszulką z większym logo. oni korzystają z ignorancji ludzi, którzy się
    > będą onanizować takimi filmikami i powielać je, szydząc jakie to fanboje
    > ifona som gupie, nie zdających sobie sprawy, z tego że robiąc to,
    > zapewniają tanią reklamę. tyle w temacie. <rs>

    Ale chyba to co opisales powyzej jest jedynie wypaczeniem tego co bylo
    pierwotnie, prawda? Poza tym nawet wsrod tych podstawionych ludzi
    znajdzie sie sporo "genuinow"?
    No i takie zjawiska to jednak nie same chodzace/siedzace reklamy:
    https://www.youtube.com/watch?v=U4NtFLSGOA0
    https://www.youtube.com/watch?v=x66jV0_7S2c
    https://www.youtube.com/watch?v=2BuwCMD9sEQ

    Przypominaja sie stare 'dobre' czasy gdy trzeba bylo stac cala noc w
    kolejce, zeby nabyc takie cudo techniki :]
    http://janpeter.webd.pl/images/h1.jpg

  • 24. Data: 2014-09-05 13:00:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Przypominaja sie stare 'dobre' czasy gdy trzeba bylo stac cala noc w
    > kolejce, zeby nabyc takie cudo techniki :]
    > http://janpeter.webd.pl/images/h1.jpg

    3 okrągłe doby :-)

  • 25. Data: 2014-09-05 13:44:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "atm" <...@v...pl>
    >
    > 3 okrągłe doby :-)

    Towar deficytowy to trzeba stać...
    Z Apple też może być podobnie, że iPhone6 może się skończyć
    w pierwszy dzień i nie być dostępny potem parę tygodni :-)))

  • 26. Data: 2014-09-05 13:46:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message

    > Towar deficytowy to trzeba stać...
    > Z Apple też może być podobnie, że iPhone6 może się skończyć
    > w pierwszy dzień i nie być dostępny potem parę tygodni :-)))

    rozumiem, że ludzie stali w PRLu po paper do dupy albo chleb.
    Ale po komórkę? To trzeba mieć nierówno pod sufitem
    Terapia uzależnień lepiej im zrobi niż to stanie

  • 27. Data: 2014-09-05 13:54:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:luc7ql$a3k$1@dont-email.me...

    > rozumiem, że ludzie stali w PRLu po paper do dupy albo chleb.
    > Ale po komórkę? To trzeba mieć nierówno pod sufitem
    > Terapia uzależnień lepiej im zrobi niż to stanie

    Czyli na linku wyżej nie kliknąłeś?
    Bo nie pitolił byś o papierze czy chlebie...

  • 28. Data: 2014-09-05 15:16:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > rozumiem, że ludzie stali w PRLu po paper do dupy albo chleb.
    > Ale po komórkę? To trzeba mieć nierówno pod sufitem
    > Terapia uzależnień lepiej im zrobi niż to stanie

    Znaczy ci, co kiedyś stali za telewizorami też uzależnieni byli ? Masz
    dzisiaj także przedsprzedaże zastępujące fizyczne kolejki. Nie wiem jak tam
    telefony, ale taki Surface był w przedsprzedaży...

  • 29. Data: 2014-09-05 16:06:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    /

    >to, zę Ty lubisz patrzyć na idiotki to nie znaczy, że inni tak mają.
    >A co do głupich przytyków do wieku to dziękuję. Czuję się młodo mimo
    >swoich lat :)

    Polecam Kabaret Starszych Panow "Wesole jest Zycie Staruszka" :)

    A.L.

  • 30. Data: 2014-09-05 16:06:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > Znaczy ci, co kiedyś stali za telewizorami też uzależnieni byli ?

    a mogli poczekać tydzień żeby kupić bez kolejki czy nie? Jak odpowiesz
    sobie na to pytanie to pewnie zrozumiesz

    >Masz
    > dzisiaj także przedsprzedaże zastępujące fizyczne kolejki. Nie wiem jak tam
    > telefony, ale taki Surface był w przedsprzedaży...

    ale po co skoro fanboje będą stać w kolejkach? I jeszcze będą się
    cieszyć. Myślę, że Apple robi to specjalnie. Tak samo jak to, że po
    pierwszym dniu towaru brakuje.