  • 91. Data: 2014-09-08 15:55:21
    Temat: Re: Wlasciwie slow brakuje
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 9:06, J.F. pisze:

    > Cene masz na mysli ? Bo w pewexie o pochodzenie nie pytali.

    Był czas że pytali, potem był czas że nie pytali. Był czas że za
    posiadanie waluty czy złota karano nawet śmiercią, a potem był czas że
    patrzono przez palce. Komuna ciągle się zmieniała, bo z czasem ideologia
    zaczęła przegrywać z pragmatyzmem.
    ATSD dziwne że tak wielu znawców komuny "zniknęło" drugą sieć dewizową
    -> Baltonę. Pierwsza sieć sklepów dewizowych dla Polaków. Która
    przetrwała zresztą do 1990.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 92. Data: 2014-09-08 16:12:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości
    W dniu 2014-09-08 9:06, J.F. pisze:

> [...]
    >że patrzono przez palce. Komuna ciągle się zmieniała, bo z czasem
    >ideologia zaczęła przegrywać z pragmatyzmem.

    No i jak przegrala, to otwarli Pewexy i nie pytali

    >ATSD dziwne że tak wielu znawców komuny "zniknęło" drugą sieć
    >dewizową -> Baltonę. Pierwsza sieć sklepów dewizowych dla Polaków.

    Bo byla tylko w Gdansku i Szczecinie ?

    >Która przetrwała zresztą do 1990

    Do dzis ? http://pl.wikipedia.org/wiki/Baltona

    J.

  • 93. Data: 2014-09-08 16:17:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Bo byla tylko w Gdansku i Szczecinie ?

    260 placówek w Gdańsku i Szczecinie? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 94. Data: 2014-09-08 16:48:22
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-09-08 16:12, J.F. pisze:

    > No i jak przegrala, to otwarli Pewexy i nie pytali

    Dokładnie. Oficjanie handel walutą był zakazany, a praktycznie władza
    udawała że nie widzi.

    > Bo byla tylko w Gdansku i Szczecinie ?

    W Łodzi też była, sam kasety kupowałem. Ups :-P

  • 95. Data: 2014-09-08 17:28:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >260 placówek w Gdańsku i Szczecinie? :)

    Kiedy i gdzie ?

    Bo we Wroclawiu to nie kojarze ani jednej ... a jesli mieli placowke w
    kazdym hotelu w Trojmiescie, Szczecinie i moze Kolobrzegu, to i 260
    sie moglo uzbierac..

    J.

  • 96. Data: 2014-09-08 19:03:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Kiedy i gdzie ?
    >
    > Bo we Wroclawiu to nie kojarze ani jednej ... a jesli mieli placowke w
    > kazdym hotelu w Trojmiescie, Szczecinie i moze Kolobrzegu, to i 260
    > sie moglo uzbierac..

    w artykule, który zalinkowałeś.
    W Warszawie na pewno był co najmniej jeden.

  • 97. Data: 2014-09-09 16:19:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/4/2014 6:34 AM, atm wrote:
    > http://antyweb.pl/tymczasem-przed-sklepem-apple/

    a ja właśnie przechodziłem kolo sklepu Apple w mojej wsi i żadnej
    kolejki nie ma. ani jednej osoby. zero. w sklepie tez jakby ruch
    normalny, a tu przecież "już za chwile, już za momencik wtorek z Timem
    Cookiem zacznie się kręcić". może wszystkich applofili gdzieś wywieźli?
    jakaś łapanka mieście była? zaczynam się niepokoić. <rs>

  • 98. Data: 2014-09-09 16:22:36
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-09 16:19, rs wrote:

> [...]
    > Cookiem zacznie się kręcić". może wszystkich applofili gdzieś wywieźli?
    > jakaś łapanka mieście była? zaczynam się niepokoić. <rs>

    Eeeee, to zajmij mi kolejke ;]

  • 99. Data: 2014-09-09 17:12:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/9/2014 10:22 AM, atm wrote:

    > Eeeee, to zajmij mi kolejke ;]

    się robi. fotele i namiot rozłożone, sznurki na pranie porozciągane,
    nawet ognisko w chodniku wyrypane i kiełbaski się smażą. piwo przynieś. <rs>

  • 100. Data: 2014-09-09 17:18:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-09 17:12, rs wrote:

    > się robi. fotele i namiot rozłożone, sznurki na pranie porozciągane,
    > nawet ognisko w chodniku wyrypane i kiełbaski się smażą. piwo przynieś.
    > <rs>

    Hehe, spoko. Wezme tez kilka workow foliowych bo w nocy moze byc zimno
    https://www.youtube.com/watch?v=JDsKChgVmlA