  • 11. Data: 2009-09-10 12:34:02
    Temat: Re: Windows vista
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    news:h8amlc$qgv$1@news.onet.pl...

    > a czy ktoś z microsoftu może zainteresować się moim próbowaniem?

    pewnie tak, jak zapytasz na odpowiedniej grupie

  • 12. Data: 2009-09-11 07:30:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    ...:::miRek:::... pisze:
    > pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,
    Masz właściwie tylko jedną legalną opcję, obwarowaną zresztą warunkami.
    Jeśli Vista, którą posiadasz, to co najmniej wersja Business, możesz ją
    wywalić i skorzystać z prawa do downgradu, czyli zainstalować w jej
    miejsce XP.

    Maciek

  • 13. Data: 2009-09-14 10:23:42
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    > hmm, to słabo,
    > ponieważ mam zamiar kupić do tych dwóch stacji po karcie wifi + router
    > wifi i podzielić sobie łącze z neti,
    > a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
    > jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
    > nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to wyssane
    > z palca?

    A moze by sprobowac reklamowac systemy, jesli nie beda dzialac poprawnie?

    --
    Jan-xx

  • 14. Data: 2009-09-14 21:01:59
    Od: Milczący Ponurak <a...@i...pl>

    ...:::miRek:::... pisze:
    > a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
    > jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
    > nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to
    > wyssane z palca?

    Trochę późna odpowiedź, lecz może będzie pomocna.
    Aktywować da się bez problemu - pozostaje kwestia legalności takiej
    operacji.
    Jeżeli natomiast chodzi o komunikację między Vistą a XP - nie ma
    najmniejszego problemu (testowane w kilku sieciach - tylko w jednym
    przypadku potrzebna była jakaś drobna poprawka od MS).

    Pozdrawiam
    A.