  • 1. Data: 2009-09-10 09:54:43
    Temat: Windows vista
    Od: "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu>

    Witam,
    posiadam w domu dwa komputery które posiadają legalne
    wersje OEM jeden xp drugi vista, dzisiaj na pececie który
    miał xp zrobiłem format i zainstalowałem na nim viste z tego
    drugiego compa,i mam teraz dylemat czy go aktywować
    ponieważ nie chcę mieć z tego tytułu żadnych reperkusji prawnych,
    w zasadzie system jest przecież oryginalny z tym że działał by w mieszkaniu
    na dwóch
    pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,

    pzdr,

    Mirosław

  • 2. Data: 2009-09-10 10:10:24
    Temat: Re: Windows vista
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkaniu na dwóch
    > pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,

    Obawiam się że nawet gdybyś chciał, to nie uda Ci się aktywować OEM-a na
    drugim kompie.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-09-10 10:20:51
    Od: "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu>

    > Obawiam się że nawet gdybyś chciał, to nie uda Ci się aktywować OEM-a na
    > drugim kompie.
    > Pozdrawiam
    hmm, to słabo,
    ponieważ mam zamiar kupić do tych dwóch stacji po karcie wifi + router wifi
    i podzielić sobie łącze z neti,
    a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
    jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
    nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to wyssane z
    palca?

    Mirosław

    Ps.może spróje aktwować jak się nie powiedzie to cóż format i przesiadka na
    xp,

  • 4. Data: 2009-09-10 10:33:53
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

> [...]
    > z palca?
    >
    > Mirosław
    >
    > Ps.może spróje aktwować jak się nie powiedzie to cóż format i przesiadka

    Próbuj :)

  • 5. Data: 2009-09-10 10:34:01
    Od: olo <o...@n...com>

    ...:::miRek:::... pisze:
    > a słyszałem że jak są właśnie dwa inne systemy(xp i vista) to dzieją się
    > jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
    > nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to
    > wyssane z palca?

    u mnie w sieci mam 2 xp i 2 ubuntu. Wszyscy widzą się bez problemu
    zarówno w grach sieciowych jak i otoczeniu sieciowym (samba) - dodam, że
    nie wszyscy są w jednej grupie roboczej co wcale nie przeszkadza. Jeśli
    vista i xp miałyby mieć problemy z komunikacją to MS dałby czadu.
    Niemniej visty nie uzywam w ogóle, więc 100% pewności nie mam.

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 6. Data: 2009-09-10 10:44:01
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    olo jest autorem poniższej notatki:

    > Jeśli
    > vista i xp miałyby mieć problemy z komunikacją to MS dałby czadu.

    dał i to jak... ogólnie komunikacja jest do zrobienia, ale taka jakaś
    kapryśna i niepewna.

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 7. Data: 2009-09-10 10:49:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:h8aju4$iqq$...@n...onet.pl...
> [...]
    > jakieś dziwne rzeczy, kompy podobno
    > nie widzą się w jednej grupie roboczej itp, tj prawda czy jest to wyssane

    Kto Ci takich głupot naopowiadał. Pewnie "spece", którzy są przeciwni Visty,
    a nawet nie widzieli jak ona działa.

  • 8. Data: 2009-09-10 10:51:33
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > vista i xp miałyby mieć problemy z komunikacją to MS dałby czadu. Niemniej
    > visty nie uzywam w ogóle, więc 100% pewności nie mam.

    pewnie w otoczeniu nie będą się widziały ale można się łączyć z zasobami
    wpisując nazwy udostępnionych.

  • 9. Data: 2009-09-10 11:07:23
    Od: "...:::miRek:::..." <p...@p...onet.eu>

    > Próbuj :)
    a czy ktoś z microsoftu może zainteresować się moim próbowaniem?

  • 10. Data: 2009-09-10 12:32:45
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

> [...]
    > mieszkaniu na dwóch
    > pc,Aktualizować? czy jednak mam się czego obawiać, help,,,

    licencja OEM jest przypisana do komputera, box do właściciela - resztę
    dopowiedz sobie sam, pomijam fakt że chcesz jedna licencje na dwóch kompach
    wykorzystywać