  • 21. Data: 2011-10-26 16:50:03
    Temat: Re: Windows Phone 7 Mango - czy ktoś uzywa już na codzień?
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 26 10 2011 18:41, Skrypëk pisze:

    > Jest. I milion aplikacji do pierdzenia tego nie zmieni.

    TTST.

    > To która platforma tak cię zachwyciła swoimi aplikacjami do pierdzenia?

    Żadna.

    > A które jeszcze konkretnie dziwolągofony powiniem obejrzeć?

    Wygodne, z sensownymi aplikacjami, dlanaprzykładu.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 22. Data: 2011-10-26 19:32:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Taka trudność odpalić wiki?

    Które? Bo wg tego najpopularniejszego "smartphone posiada klawiaturę
    numeryczną oraz nie posiada ekranu dotykowego albo występuje on bardzo
    rzadko. Smartphone pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Symbian, Palm
    OS lub MS Windows Mobile"

    To którego w końcu z tych starych gówien używasz? I dlaczego wtrącasz się w
    dyskusję o telefonach?

    > Raczej ty zrozumieć prostej odpowiedzi.

    Żadnej nie udzieliłeś.

    > Normalnie zwyczajnie. Nie używam jakiegokolwiek iGówna.

    Nie stać cię i dorobiłeś ideologię?

  • 23. Data: 2011-10-26 19:33:24
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > TTST.

    FCKGW RHQQ2

    > Żadna.

    To o czym ty pitolisz o ogóle? Sieroto po Palmie/Symbianie/WM.

    > Wygodne, z sensownymi aplikacjami, dlanaprzykładu.

    Najbardziej wygodne i z najbardziej sensownymi aplikacjami to są pecety.

    A to chyba jest grupa o telefonach, nie?

  • 24. Data: 2011-10-26 19:49:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 26 10 2011 21:32, Skrypëk pisze:

> [...]
    > numeryczną oraz nie posiada ekranu dotykowego albo występuje on bardzo
    > rzadko. Smartphone pracuje pod kontrolą systemu operacyjnego Symbian,

    Może to
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon

    > To którego w końcu z tych starych gówien używasz? I dlaczego wtrącasz
    > się w dyskusję o telefonach?

    > Żadnej nie udzieliłeś.

    Udzieliłem: Marketing. Nie moja wina że nie rozumiesz.

    > Nie stać cię i dorobiłeś ideologię?

    Ojej, ale mi dowaliłeś.

  • 25. Data: 2011-10-26 19:51:56
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 26 10 2011 21:33, Skrypëk pisze:

    > To o czym ty pitolisz o ogóle?

    O smartfonach.

    > Sieroto po Palmie/Symbianie/WM.

    Przestań bo mi dupa ze śmiechu odpadnie.

    > Najbardziej wygodne i z najbardziej sensownymi aplikacjami to są pecety.

    A nie maki?

    > A to chyba jest grupa o telefonach, nie?

    Między innymi.

  • 26. Data: 2011-10-26 21:36:51
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > O smartfonach.

    NTG zatem. To jest grupa o telefonach. Nie o "platformach do uruchamiania
    aplikacji".

    > Przestań bo mi dupa ze śmiechu odpadnie.

    Sam mnie skierowałeś do takiej definicji smartfona, sieroto.

    > A nie maki?

    Podobnież.

    > Między innymi.

    A o czym jeszcze? Modemach?

  • 27. Data: 2011-10-26 21:48:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Może to
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Smartfon

    A może tamto? Bo jest z tego samego wiki.
    Niestety dla ciebie ani w jednym ani w drugim nie jest napisane, że Nokia
    500 czy 800 to nie telefon. Tym bardziej nie jest nigdzie napisane, że
    obowiązkiem jest zaśmiecać sobie taki telefon milionem gównianych aplikacji.

    A już w drugim zdaniu ww. artykułu masz podaną odpowiedź na twoje pytanie
    godne patentowanego idioty: "Tylko po co wtedy smartfon?"

    > Udzieliłem: Marketing. Nie moja wina że nie rozumiesz.

    Pytałem czy nokia się myli nazywając swoje telefony telefonami. Nie
    odpowiedziałeś.

    Sam sobie nawaliłeś, fujaro.

  • 28. Data: 2011-10-26 21:55:35
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    ALEX <c...@g...pl> wrote:

    > Do tego wystarczy dobry telefon, smartfon to coś więcej: platforma dla
    > aplikacji, bardzo rozszerzająca jego funkcjonalność.

    A masz, łajzo, z twojej ukochanej wiki:
    "smartfony (...) obecnie łączą funkcje telefonu komórkowego, poczty
    elektronicznej, przeglądarki sieciowej, pagera, GPS, jak również cyfrowego
    aparatu fotograficznego i prostej kamery wideo"
    Nigdzie ani słowa o "platformie dla aplikacji". Mój telefon powyższe funkcje
    posiada w standardzie, bez konieczności instalowania aplikacji.

    Wychodzi, że to ja posiadam "smartfona" i używam go zgodnie z definicją, a
    ty kupiłeś jakieś gówienko do uruchamiania aplikacji i dorabiasz ideologię.

    No i po co się było wtrącać? Możesz się już schować w podskokach.

  • 29. Data: 2011-11-11 16:22:09
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <ąkrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Pominąwszy, że telefon służy przede wszystkiem do kontaktu z ludźmi a
    > nie jako launcher dla fart apps (tego strasznego raka jakiego po sobie
    > Jobs pozostawił światu).

    Jaki Jobs ?
    Telefony z aplikacjami w tym telefony windowsowe byly znane i uzywane
    takze przezemnie zanim je Jobs zobaczyl i skopiowal po czym zakosil
    nazwe Linksysowi i stworzyl z tego niedorobke - iPhone :)
    Czyli o jakim Ty Jobsie myslisz ?
    Ja telefonow z windowsem ( nie mylic z ta nowa atrapa systemu win.)
    uzywalem od lat. W tym i do nawigacji i do celow biurowych i do
    przegladania internetu, do przegladania i nawigowania wedlug starych map
    przy pomocy OzziExplorera. No i do wielu jeszcze innych celow. Po ta sa
    wlasnie smartfony. Do Twoich celow to wiekszosc telefonow wystarczy,
    smartfon Ci nie potrzebny, a tego z nowa winda i tak nie wykorzystasz,
    szkoda pieniedzy w Twoim przypadku.

    Nemo

  • 30. Data: 2011-11-13 00:19:11
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    cpt. Nemo <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > takze przezemnie zanim je Jobs zobaczyl i skopiowal po czym zakosil
    > nazwe Linksysowi i stworzyl z tego niedorobke - iPhone :)

    Ale uruchamianie fart-apps nigdy nie było sensem Palmów i innych Windows
    Mobilów. PDA służyły produktywności, stąd uknuto prefiks "smart-" a nie
    "funphone" ani "gadgetphone". Jobs ukradł nazwę smartfon i zrobił z niej
    jakąś chorą religię, którą android spotęgował.

    > Czyli o jakim Ty Jobsie myslisz ?

    Martwym. Tak samo jako ajfon już prawie.

    > Ja telefonow z windowsem ( nie mylic z ta nowa atrapa systemu win.)

    Nie atrapa, tylko Windows Phone to nie jest mobilny Windows tylko system dla
    telefonów.
    Co mu niby brakuje, żeby być "smart"? Pół miliona gównianych aplikacji na
    zasyfionym Markecie?

    > uzywalem od lat. W tym i do nawigacji i do celow biurowych i do
    > przegladania internetu, do przegladania i nawigowania wedlug starych
    > map przy pomocy OzziExplorera.

    No 10 lat temu WM to jeszcze było coś pięknego. Teraz już nawet patrzenie na
    niego boli.

    > No i do wielu jeszcze innych celow. Po
    > ta sa wlasnie smartfony. Do Twoich celow to wiekszosc telefonow
    > wystarczy, smartfon Ci nie potrzebny,

    Tak? To pokaż mi "zwykły telefon" z multidotykowym ekranem przynajmniej 3,7
    cala, porządną klawiaturą ekranową, listą kontaktów zintegrowaną z
    fejsbukiem, twitterem i linkedinem i obsługą tychże usług bez uruchamiania
    rozłącznych aplikacji, obsługujący SkyDrive, O365, Sharepoint, Exchange,
    Hotmail przez ActiveSync. I żeby jego pulpit nie był siatką smutnych
    statycznych ikon z mikroskopijnymi etykietami. I żeby na sraczu można było
    zdobywać xboxowe achievementy w Angry Birds. Znasz jakiś taki "zwykły
    telefon"? Może coś przeoczyłem. Miałem różne Nokie i SonyEriccsony i co
    nowsze tym mniej wygodne były, a wszystko poza dzwonieniem takie "od biedy",
    że aż żal. Dlaczego niby nie wolno mi kupić nowoczesnego telefonu?

    > a tego z nowa winda i tak nie
    > wykorzystasz, szkoda pieniedzy w Twoim przypadku.

    Bo nie zaśmiecam go aplikacjami do trąbienia? I nie steruję z niego
    telewizorem którego nie mam? I radzę sobie na mieście bez kupowania
    nawigacji? Mógłbym takie bzdety poinstalować, ale po co?
    Ja nie rozumiem, co to za głupia ideologia, by odradzać ludziom kupno
    wygodnych urządzeń do normalnych zastosowań. W imię czego właściwie?