  • 1. Data: 2010-02-15 12:40:33
    Temat: Wieści z MWC
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Jako, ze widzę w odpowiedziach, że kolejowe trolle już biją niemca po
    hełmie, to trochę dzisiejszych faktów z MWC:

    - Flasha dla WM7 nie będzie W MOMENCIE PREMIERY, bo Adobe nie zdąży
    - będzie on zapewne równo z flashem dla Andoida, który obiecał skończyć do
    końca tego półrocza, łącznie z Adobe AIR
    - konferencja Microsoftu na której Ballmer ma prezentować WM7 zaczyna się
    dokładnie za półtorej godziny, znaleziono już oficjalne billboardy na
    których WM wygląda zgoła inaczej niż jeszcze niedawno w przeciekach:
    http://gizmodo.com/5471857/curtain-pulled-back-for-w
    indows-phone-7-sneak-peek
    - jest trochę nowych telefonów, w tym Toshiba TG02, równie brzydka jak
    poprzednik, za to UI już nie jest tak strasznie ohydne, do tego
    klawiaturkowiec K01
    - Nokia łączy siły z Intelem w przedsięwzięcie MeeGo, mające być
    połączeniem Maemo i intelowskiego Moblina. Trochę więcej od wewnątrz:
    http://jaaksi.blogspot.com/2010/02/meego-time.html
    W sumie całkiem fajne posunięcie, jak coś ma konkurować z bylejakością i
    zamkniętością iPoo i Androida, to lepiej, żeby to było duże.

    To chyba tyle wieści z poranka, będzie teraz pora na lunch a później show
    Ballmera.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-02-15 13:15:21
    Temat: Re: Wieści z MWC
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    > - będzie on zapewne równo z flashem dla Andoida, który obiecał skończyć do
    > końca tego półrocza, łącznie z Adobe AIR

    Obiecanki cacanki.

> [...]
    > dokładnie za półtorej godziny, znaleziono już oficjalne billboardy na
    > których WM wygląda zgoła inaczej niż jeszcze niedawno w przeciekach:

    Pozyjemy zobaczymy ale "nawet wyglada"

    > - jest trochę nowych telefonów, w tym Toshiba TG02, równie brzydka jak
    > poprzednik, za to UI już nie jest tak strasznie ohydne, do tego
    > klawiaturkowiec K01

    Nioc nowego ten sam hardware,

> [...]
    > W sumie całkiem fajne posunięcie, jak coś ma konkurować z bylejakością i
    > zamkniętością iPoo i Androida, to lepiej, żeby to było duże.

    A mnie sie podoba Symbian^3 taki Androidowy i ma wiele homescreenow i
    widgetow sporo. Zaloze sie ze WP7 pojdzie ta sama droga.

    > To chyba tyle wieści z poranka, będzie teraz pora na lunch a później show
    > Ballmera.

    Bez watpienia ciekawe czy tez sie spoci i bedzie wył ?

    Poki co wrazenie robi potezny Samsung Halo na Androidzie z projektorem
    oraz malutkie SE z Androidem to ciekawy pomysl 88gramowy smartphone