  • 41. Data: 2012-06-18 12:12:52
    Temat: Re: Wieści o torze w Bydgoszczy - niewesołe
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:08 PM, Marcin N wrote:

    > Spoko, zrobimy jedną prostą, żeby Kucz nie musiał skręcać i specjalną
    > pętlę dla Ciebie, żebyś... sam wiesz, co.

    Generalnie to ja już zainteresowałem się czymś dającym więcej adrenaliny
    a i nie trzeba się cały dzień gotować w hektolitrach potu i spalinach,
    polecam - przynajmniej do czasu aż się temat normalnych torów nie ruszy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2012-06-18 12:13:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 12:08, Marcin N pisze:

    > Spoko, zrobimy jedną prostą, żeby Kucz nie musiał skręcać

    he ? Moje motocykle skrecaja wysmienicie, oba.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 43. Data: 2012-06-18 12:19:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:13 PM, Kuczu wrote:

    > he ? Moje motocykle skrecaja wysmienicie, oba.

    To zrobimy krótszą prostą żebyś dawał radę z hamowaniem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2012-06-18 12:25:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-18 12:19, AZ pisze:

    > To zrobimy krótszą prostą żebyś dawał radę z hamowaniem.

    Na hamulce tez nie narzekam. W obu motocyklach. FXR ma PM 125x4R na
    przodzie i Nisina 4 tloczkowego na tyle. a Buell to wiadomo.

  • 45. Data: 2012-06-18 12:34:58
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 18 Jun 2012 12:12:52 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]
    > Generalnie to ja już zainteresowałem się czymś dającym więcej adrenaliny
    > a i nie trzeba się cały dzień gotować w hektolitrach potu i spalinach,
    > polecam

    Znaczy co, seks odkryłeś?

    (MSPANC :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 46. Data: 2012-06-18 12:39:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:34, Leszek Karlik pisze:
    > On Mon, 18 Jun 2012 12:12:52 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Znaczy co, seks odkryłeś?

    Seks bez zapachu spalin i hektolitrów potu to nie seks tylko jakaś
    popierdółka.

  • 47. Data: 2012-06-18 12:41:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:34 PM, Leszek Karlik wrote:

    > Znaczy co, seks odkryłeś?

    Nie, ale też się lata a i pozycja nie jest bez znaczenia ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2012-06-18 12:43:46
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-06-18 12:41, AZ pisze:

    > Nie, ale też się lata a i pozycja nie jest bez znaczenia ;-)

    Paramotolotnia? Nie każ się ciągnąć za język.

  • 49. Data: 2012-06-18 12:47:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/18/2012 12:43 PM, Marcin N wrote:

    > Paramotolotnia? Nie każ się ciągnąć za język.

    To to jakaś nuda jest, skoki spadochronowe. ~50 sekund swobodnego
    spadania i parę minut na skrzydle spowodowało, że odechciało mi się
    jeździć na jakiś zakichany Lublin ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2012-06-18 12:47:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-18 11:44, Magic pisze:
    > I nie odwracaj kota ogonem, stadiony wybudowali prywatni inwestorzy ?

    Nie, ale pzpn najpierw mial jakies tam stadiony, pozniej sciagnal
    impreze i pozniej wybudowano stadiony.
    Co zrobil pzmot ? O euro slyszalem do zezygania przez ilestam ostatnich
    lat.
    O wyscigu czy rajdzie organizowanym przez pzmot dowiaduje sie jak
    pojawiaja sie relacje w imprezy.
    Nie jestem jakims wielkim fanem, ale od czasu do czasu bym sobie
    pojechal zobaczyc.
    Moral ? zwiazek jest do dupy, ludzie zwiazani ze sportem motorowym nie
    potrafia dzialac. Nie ma zadnych gwarancji ze tor wybudowany za miliony
    nie skonczy jako parking dla okolicznych apartamentowcow.
    Po prostu samo chcenie nie wystarczy, trzeba umiejetnie dzialac zeby
    panstwo chcialo dotowac.
    A jak pamietam to nawet dwoch poslow motocyklowych olalo tematy
    motocyklowe (poza lansem w mediach, zwlaszcza jak jeden z nich wyjebal
    figure).

    > MotoGP, SBK, Endurance, serie wyścigowe samochodowe których jest sporo
    > np. Porsche Cup (Giermaziak !).

    Ktora z tych imprez ma status 'budujcie tor bo za 5 lat macie
    gwarantowane zawody MotoGP'?

    > I owszem, powinniśmy zacząć od kilku torów na wysokim poziomie żeby
    > przyciągnąć imprezy, ale jest też miejsce na rynku dla mniejszych torów
    > treningowych, o niższym poziomie infrastruktury, krótszej pętli ale i
    > tańszych.

    Na dzien dzisiejszy jestesmy w finansowej dupie. Pilka kopana to
    igrzyska, do tego wino i obywatele sa szczesliwi i nie mysla o obalaniu
    rzadu.
    Wiesz jaki bylby wrzask jakby wydac 100mln na tor wyscigowy w czasie gdy
    wszedzie brakuje kasy ?

    > Na głupiej greckiej wyspie którą można w dzień objechać jest
    > taki jeden plus kilka torów kartingowych.

    No problem, zrobmy jak grecja :-)
    A za kilka lat inni beda sie martwic ;)

    > - ja mówię że to kwestia zmiany sposobu myślenia.

    masz racje.

    > I pewnie wywalenia większości dziadków z PZM.

    To jest zwiazek, ma swoj statut, swoich czlonkow. Dziadkami z pzmot daj
    sie zajac czlonkom.
    Jesli ich nie pogonili to znaczy ze takie dzialanie zwiazku im odpowiada.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html