  • 1. Data: 2012-06-15 22:15:40
    Temat: Zębatka
    Od: AZ <a...@g...com>

    Chciałem zmienić napęd, odkręciłem dekiel i zobaczyłem zębatkę:

    http://img696.imageshack.us/img696/2458/201206152205
    53.jpg

    No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w
    sumie nie jest taka zła, nie?

    Grupo pomóż.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-06-15 22:21:12
    Temat: Re: Zębatka
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Jun 2012 22:15:40 +0200 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w

    zamień przód z tyłem i jeszcze parę tysi przelecisz

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-06-15 22:24:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 22:15, AZ pisze:
> [...]
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w

    Co do zasady jak się zmienia napęd to cały - łańcuch i obie zębatki.

  • 4. Data: 2012-06-15 22:57:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 22:15, AZ pisze:
> [...]
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w

    Mialem kiedys taka tylna gdy kupilem, dawno temu, KLR 650. Byla tak
    wyj..ana ze przeskakiwal na niej lancuch. Ludzie to jednak potrafia :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-06-15 22:58:05
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 22:24, Andrzej Lawa pisze:

    53.jpg

    > Co do zasady jak się zmienia napęd to cały - łańcuch i obie zębatki.

    Andrzej odejdz. Prosze.

  • 6. Data: 2012-06-15 23:13:33
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

> [...]
    53.jpg

    > No i teraz nie wiem czy zmieniać czy może jeszcze trochę pojeździć bo w

    *** Ja bym przewrócił na lewą stronę - wewnętrzne zęby są jeszcze ok.

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 7. Data: 2012-06-15 23:15:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/15/2012 10:57 PM, Kuczu wrote:

    53.jpg

    > Mialem kiedys taka tylna gdy kupilem, dawno temu, KLR 650. Byla tak
    > wyj..ana ze przeskakiwal na niej lancuch. Ludzie to jednak potrafia :)

    No u mnie ogranicznik momentu obrotowego (w skrócie TRRRRY) też się
    włączał przy starcie ze świateł ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-15 23:19:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.06.2012 22:58, Kuczu pisze:

    > Andrzej odejdz. Prosze.

    Kuczu - pisz merytorycznie. Proszę.

  • 9. Data: 2012-06-15 23:25:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 23:15, AZ pisze:

    > No u mnie ogranicznik momentu obrotowego (w skrócie TRRRRY) też się
    > włączał przy starcie ze świateł ;-)

    Wlasnie mi przypomniales ze musze jechac do rodzicow i znalezc w piwnicy
    ta zebatke celem powieszenia na scianie jako pamiatke.

  • 10. Data: 2012-06-15 23:53:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-15 23:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Kuczu - pisz merytorycznie. Proszę.

    Pamietasz jak pisalem ze jestes durny ? Podtrzymuje. Albo najpierw
    zerknij na fotke ktora wrzucil Artur.