  • 151. Data: 2011-09-29 08:21:13
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-27 18:29, venioo pisze:

    > Patrz, nagle o spoleczenstwie sobie przypomniales? Spoleczenstwo to
    > pewna forma wspolnoty i polega wlasnie na tym, ze placisz "do wspolnego
    > wora" podatki, a nie tylko za swoje potrzeby. I to sa wlasnie
    > konsekwencje o ktorych piszesz. Wiec sie zdecyduj - kazdy placi swoje i
    > tylko za siebie, albo jestes obronca spoleczenstwa. Bo jedno wyklucza
    > drugie.

    Ciężko się dyskutuje z kimś, kto nie tylko nie czyta na co odpisuje ale
    również tego co sam pisze. Fakt, że na newsach jest to standard.

    A.

  • 152. Data: 2011-09-29 08:47:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Na pewno nie.
    > Dokladnej daty nie podam, ale to juz od bardzo dawna bylo wiadome.

    Spoty informacyjne lecą od tego roku, koniec kropka.
    Nie kłóć się jak nie wiesz.

    > Ustawy moze nie bylo, ale byla jakastam regulacja UE dotyczaca tego
    > zagadnienia.

    Oczywiście,
    Ale spotów nie emitowano, bo mają to do siebie, że trzeba za nie zapłacić.

    > Nie. Byla normalna kampania informacyjna i dyskusje na ten temat.

    Dyskusje były, wiadomo było, spotów nie.

    BTW: spoty o viatolu były wcześniej, również na cb, a twierdzisz że nie
    wiedziałeś. ;-)

  • 153. Data: 2011-09-29 13:04:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Ale mozna by sprawdzic jak to z janosikowym wyglada.

    >Co jak wygląda?
    >I Poznań je płaci i Wrocław pewnie też.

    Ale Warszawa je placi.
    Zeby jakas wioska mogla sobie sobie Orlika zrobic :-)

    J.

  • 154. Data: 2011-09-29 13:06:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale Warszawa je placi.

    Czego nie zrozumiałeś z cytatu?

  • 155. Data: 2011-09-29 13:09:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >A nawet jeśli to dokładać będzie Lech - od wczoraj jest operatorem
    >stadionu.
    >Jeśli stadion nie będzie miał wad, to miasto nie będzie dokładać,
    >tylko kasować za niego.

    A duzo bedzie kasowac ?
    I co bedzie jak Lech powie ze tyle nie zarobi ?
    A miasto do Lecha nie doplaca ?

    Bo przy wroclawskim stadionie mial Solorz wybudowac galerie handlowa,
    zeby wplywy z niej zasilaly kase klubu. Ale nie wybudowal.
    A klub ma placic miastu, nie, przepraszam - wydzielonej spolce
    miejskiej, za wykorzystanie. Ale nie wiem czy klub taki glupi bedzie
    :-)

    P.S. Ktos sie orientuje w przepisach ? Jak wroclawscy kibole
    narozrabiaja na stadionie, i stadion zamkna na dwa mecze, to moze sie
    mecz odbyc na innym stadionie z kibicami ? :-)

    J.

  • 156. Data: 2011-09-29 13:13:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A duzo bedzie kasowac ?

    Dużo.

    > I co bedzie jak Lech powie ze tyle nie zarobi ?

    Pewnie budżet klubu będzie mocno obciążony.

    > A miasto do Lecha nie doplaca ?

    Nie, to nie Wrocław.
    Oczywiście są dotacje dla klubów sportowych, Lech też z nich korzysta.
    Ale czynsz za stadion jest dużo większy jeśli o to Ci chodzi.

    > P.S. Ktos sie orientuje w przepisach ? Jak wroclawscy kibole narozrabiaja
    > na stadionie, i stadion zamkna na dwa mecze, to moze sie mecz odbyc na
    > innym stadionie z kibicami ? :-)

    Teoretycznie tak, ale praktycznie zamkną również tamten, bo powodem
    zamknięcia nie będzie stadion jako taki.
    No i stadion musiałby mieć licencję - ten na Oporowskiej może już jej nie
    dostać.

  • 157. Data: 2011-09-29 17:25:01
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-29 08:16, Arek pisze:

    > Ty chyba nic nie kumasz. Raz, że Państwo dopłaca do prywatnych
    > przedsiębiorców i wcale nie jest to uzasadnione społecznie.

    A czy zadales sobie pytanie DLACZEGO doplaca?

    > A dwa Twoje
    > podatki idą na przedsiębiorców z innych krajów. Nie bardzo wiem po co.

    patrz wyzej

    > Ty na pewno nic nie kumasz. Drogi w Niemczech są darmowe *tylko dla*
    > samochodów osobowych, podobnie jak krajowe u nas. Reszta płaci i to
    > wcale nie mało. A i tak się buntują, i planują wprowadzić większe opłaty.

    Poprawilem sie, czytaj czasami inne wypowiedzi w dyskusji.
    Dlaczego u nas nie wystarczylo odpowiednio wyliczyc ceny winiet, zeby
    nie trzeba bylo do transportu tranzytowego doplacac?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 158. Data: 2011-09-29 17:31:31
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-29 08:47, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Spoty informacyjne lecą od tego roku, koniec kropka.
    > Nie kłóć się jak nie wiesz.

    Okej, nie nazwijmy tego spoty, tylko jakos inaczej. Ale byly. Na 100%

    > Oczywiście,
    > Ale spotów nie emitowano, bo mają to do siebie, że trzeba za nie zapłacić.

    Tu akurat nie wiem - (tak z ciekawosci) czy TVP sama sobie ma placic za
    spoty informacyjne nt. zmian w emisji ich programow?

    > Dyskusje były, wiadomo było, spotów nie.
    >
    > BTW: spoty o viatolu były wcześniej, również na cb, a twierdzisz że nie
    > wiedziałeś. ;-)

    Na CB to takie glupoty nieraz mowia, ze uszy wiedna :)
    A ten spot o viatolu byl wyjatkowo wkur... :P

    I tu nie chodzi, ze ja nie wiedzialem. Sami zainteresowani, ktorym
    dzisiaj przychodzi obsugiwac ten badziew nie wiedzieli.
    Do dzisiaj czesto-gesto na CB sa pytania "a bo mi sie lampka swieci,
    czy tak ma byc? a tu mi mruga, co to znaczy? czemu mi dwa razy pika,
    albo raz na minute pika, czemu mi nie pika? czy na tej trasie juz
    dziala, czy ja mam viabox uszkodzony?" itp.
    Wystarczy CB na 10min wlaczyc.
    BTW. Ostatnio slyszalem, jak jeden mowil, ze sie zbieral do
    wyprzedzania i akurat srodkiem drogi przejezdzal pod bramka i go dwie
    antenki skasowaly :P Mozliwe to?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 159. Data: 2011-09-29 17:32:59
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-29 08:21, Arek pisze:

    > Ciężko się dyskutuje z kimś, kto nie tylko nie czyta na co odpisuje ale
    > również tego co sam pisze. Fakt, że na newsach jest to standard.

    A konkretnie? Bo wydaje mi sie, ze raczej nie zrozumiales o czym ja pisze.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 160. Data: 2011-09-29 18:44:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tu akurat nie wiem - (tak z ciekawosci) czy TVP sama sobie ma placic za
    > spoty informacyjne nt. zmian w emisji ich programow?

    Obstawiam, że to nie nadawcy, tylko jakieś urzędy finansują tą kampanię.

    > Na CB to takie glupoty nieraz mowia, ze uszy wiedna :)
    > A ten spot o viatolu byl wyjatkowo wkur... :P

    Czyli jednak wiedziałeś? ;-)

    > I tu nie chodzi, ze ja nie wiedzialem. Sami zainteresowani, ktorym dzisiaj
    > przychodzi obsugiwac ten badziew nie wiedzieli.

    Kałmuctwo nie jest usprawidliwieniem.