  • 1. Data: 2011-09-23 18:38:52
    Temat: wahacz delphi, trw, swag?
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    Witam,

    Mam ponad 12 letniego Golfa IV w doskonałym stanie i chciałbym na nim
    zrobić jeszcze 80 tyś. Aktualnie muszę wymienić przednie wahacze.

    Proszę o informacje, wahacze jakiej firmy warto kupić by nie przepłacić?
    Delphi, SWAG, TRW?

    Dzieki za sugestie.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 2. Data: 2011-09-23 18:43:53
    Temat: Re: wahacz delphi, trw, swag?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 18:38, Ireneusz Brycki pisze:

    > Dzieki za sugestie.

    Jaja sobie robisz?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-09-23 18:53:34
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-23 18:43, DoQ pisze:

    > Jaja sobie robisz?

    Jaja sobie robisz?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 4. Data: 2011-09-23 18:55:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 18:53, Ireneusz Brycki pisze:

    > Jaja sobie robisz?

    Do 12letniego golfa w doskonałym stanie nie wypada założyć wahacza
    innego niż dębowy.

  • 5. Data: 2011-09-23 19:09:45
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-23 18:55, DoQ pisze:

    > Do 12letniego golfa w doskonałym stanie nie wypada założyć wahacza
    > innego niż dębowy.

    Widzę, że filozof jesteś przaśny ale żartowny :-) więc dopytam grzecznie
    czy pomijając Twoją złośliwą cyniczność, odpowiesz mi na pytanie?

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 6. Data: 2011-09-23 19:14:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-09-2011 19:09, Ireneusz Brycki pisze:

    > Widzę, że filozof jesteś przaśny ale żartowny :-) więc dopytam grzecznie
    > czy pomijając Twoją złośliwą cyniczność, odpowiesz mi na pytanie?

    Ale obiecasz, że tym razem kupisz?

  • 7. Data: 2011-09-23 23:13:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 18:38, Ireneusz Brycki pisze:
> [...]
    > zrobić jeszcze 80 tyś. Aktualnie muszę wymienić przednie wahacze.
    >
    > Proszę o informacje, wahacze jakiej firmy warto kupić by nie przepłacić?

    Jestes durniem?

    --
    Karolek

  • 8. Data: 2011-09-24 05:54:48
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-09-23 19:14, DoQ pisze:

    > Ale obiecasz, że tym razem kupisz?
    11/10 ;-)

    W temacie: jakie to ma znaczenie?
    Chcesz mieć seryjnie? kup w ASO. Do starych modeli ceny są
    "wyprzedażowe" - bliskie markowym zamiennikom,

  • 9. Data: 2011-09-24 08:26:25
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-23 23:13, Karolek pisze:
    > W dniu 2011-09-23 18:38, Ireneusz Brycki pisze:

    > Jestes durniem?

    Mniejszym niż Ty to pewne :-).

    Różnice w cenach wynoszą nawet 40%. Więc pytanie ma jak najbardziej
    sens. Pewnie jak słyszysz 12 letni golf to myślisz sobie że to kompletny
    rzęch ale tak nie jest i mam zamiar nim jeszcze komfortowo pojeździć
    kilka lat, dlatego pytam.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki

  • 10. Data: 2011-09-24 08:29:49
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-09-24 05:54, scobowski pisze:

    > 11/10 ;-)
    >
    > W temacie: jakie to ma znaczenie?
    > Chcesz mieć seryjnie? kup w ASO. Do starych modeli ceny są
    > "wyprzedażowe" - bliskie markowym zamiennikom.

    Różnice w cenach tych marek są duże. Można zapłacić równie dobrze 150
    jak i 290.

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki