-
1. Data: 2008-01-16 12:48:02
Temat: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Witam,
Czy istnieje jakiś kanał RSS dla problemów technicznych dla łącza
futuro/pro futuro?
Chciałbym mieć możliwość monitorowania ewentualnych przerw.
Jacek
-
2. Data: 2008-01-16 20:27:33
Temat: Re: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>
Dnia 16.01.2008 Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał/a:
> Czy istnieje jakiś kanał RSS dla problemów technicznych dla łącza
> futuro/pro futuro?
> Chciałbym mieć możliwość monitorowania ewentualnych przerw.
przecież futuro już nie ma...
a dla netii - nie udało mi się zlokalizować.
--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator
PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
JID: u...@p...net e-mail: a...@d...name
-
3. Data: 2008-01-17 10:24:02
Temat: Re: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej
'The Undefined' Dopierała napisał(a):
>> Czy istnieje jakiś kanał RSS dla problemów technicznych dla łącza
>> futuro/pro futuro?
> przecież futuro już nie ma...
> a dla netii - nie udało mi się zlokalizować.
OK - jeśli tak będzie wygodniej, to chodzi o Netię.
Tyle, że jak dzwonię do supportu i nie dodam, że chodzi o łącze futuro,
to nie uzyskam pomocy, bo Panowie nie mogą znaleźć numeru klienta.
Dlatego sądziłem, że operując dotychczasową nazwą szybciej będziecie
wiedzieć o co chodzi.
Mi również się nie udało wcześniej zlokalizować, ale miałem nadzieję,
że źle szukałem.
Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź.
Jacek
-
4. Data: 2008-01-18 10:04:02
Temat: Re: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>
Dnia 17.01.2008 Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał/a:
> Dlatego sądziłem, że operując dotychczasową nazwą szybciej będziecie
> wiedzieć o co chodzi.
futuro mialem dawno temu. Zbyt miło nie wspominam - ani jakościowo
(lmds), ani też pod względem supportu. Z tym że to były czasy gdy w
momencie awarii się nie patrzało jeszcze na zegarek.
Z netii zrezygnowaliśmy ostatnio - i co prawda z supportem nie musiałem
na szczęście za wiele mieć do czynienia, ale jak coś od nich chciałem,
to zazwyczaj się "nie dało".
--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
Linux && Unix && Network administrator
PLD Linux Developer HomePage: http://andrzej.dopierala.name/
JID: u...@p...net e-mail: a...@d...name