    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Wiadomosci RSS dla lacza futuro
    Date: Thu, 17 Jan 2008 10:24:02 +0000 (UTC)

    W artykule <s...@u...aramin.one.pl> Andrzej
    'The Undefined' Dopierała napisał(a):

    > przecież futuro już nie ma...
    > a dla netii - nie udało mi się zlokalizować.

    OK - jeśli tak będzie wygodniej, to chodzi o Netię.
    Tyle, że jak dzwonię do supportu i nie dodam, że chodzi o łącze futuro,
    to nie uzyskam pomocy, bo Panowie nie mogą znaleźć numeru klienta.

    Dlatego sądziłem, że operując dotychczasową nazwą szybciej będziecie
    wiedzieć o co chodzi.

    Mi również się nie udało wcześniej zlokalizować, ale miałem nadzieję,
    że źle szukałem.
    Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź.

    Jacek