  • 1. Data: 2008-01-16 03:11:59
    Temat: Halo Polska, kogo fTP robi w **uja ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    30 mega symetryk dla jednego z moich partnerow biznesowych (usluga
    nazywa sie VPN), zamowiony w lipcu, mial byc na wrzesien, umowa
    (pomaranczowego pojecia nie mam kiedy podpisana) przewiduje ze jesli do
    28 grudnia nie uruchomia uslugi to beda placic kary. Swiatlowod
    dociagniety, usluga nie uruchomiona do dzisiaj.

    Jak ktos ma podobne przypadki, szczegolnie interesuja mnie przypadki
    odwlekania w nieskonczonosc upgrade-u tego typu lacz to prosze sie
    dopisywac.

    z gory dziekuje za informacje

    futszaK

  • 2. Data: 2008-01-16 07:40:52
    Temat: Re: Halo Polska, kogo fTP robi w **uja ?
    Od: futszaK <f...@g...com>

    jaki wrote:

    > Jak nie znasz szczegolow to jak Ci pomoc?
    > Nie znasz daty umowy tzn. ze jej nawet nie masz/nie widziales.
    > Bez umowy nic nie wymyslisz.
    > Podstawa w takich sprawach to podpisana umowa + regulamin operatora.
    > Jak nie dojdziecie do konsensusu to nawet UKE wam nie pomoze, tylko sąd
    > ma moc sprawczą.

    w moim interesie jest zorganizowanie na przyszlosc alternatywnego dla
    TPSA sposobu dystrybucji Internetu (w oparciu o Exatel,TKT i swoje
    lacza), wiec obecne dzialania fTP w tej kwestii sa w pewnym sensie na reke

    futszaK

  • 3. Data: 2008-01-16 10:22:35
    Od: jaki <t...@n...pl>

  • 4. Data: 2008-01-16 10:26:01
    Od: andzio <a...@n...net.pl>

    futszaK pisze:
> [...]
    >
    > Jak ktos ma podobne przypadki, szczegolnie interesuja mnie przypadki
    > odwlekania w nieskonczonosc upgrade-u tego typu lacz to prosze sie

    To niestety norma w tpsa :) My czekalismy pol roku i w momencie gdy
    zblizal sie koniec okrsu instalacji uslugi (zostaly 3 dni)
    rozdzwonilismy sie gdzie sie dalo (opiekun dostaj zjebe, poszlo emailem
    pismo do kierownika, kierownik oddzwonil wiec dostal zjebe). Efekt - na
    drugi dzien byli panowie z RAD'em (swiatelko miesiac wczesniej
    dociagniete). Pozniej dzionek przerwy na testy i wszystko zaczelo hulac...

    Tak to juz z nimi jest ze jak za gardlo nie zlapiesz to maja Cie gleboko
    w dupie :)
    Teraz przy zwiekszaniu lacza "otwarcie" przyznaja zebym bral exatel bo
    upustow moge sie spodziewac dopiero po zakonczenu umowy na czas
    okreslony (za jakies 5 miesiecy). Do tego czasu oferuja ceny per/megabit
    wyzsze niz w momencie gdy podpisywalem umowe. Ot - taka juz ich mentalnosc.

    --
    Andrzej Banach
    http://net-komp.net.pl

  • 5. Data: 2008-01-16 10:32:20
    Od: andzio <a...@w...pl>

    futszaK pisze:
> [...]
    > dopisywac.

    To niestety norma w tpsa :) My czekalismy pol roku i w momencie gdy
    zblizal sie koniec okresu instalacji uslugi (zostaly 3 dni)
    rozdzwonilismy sie gdzie sie dalo (opiekun dostal zjebe, poszlo emailem
    pismo do kierownika, kierownik w pismie tez dostal zjebe). Efekt - na
    drugi dzien byli panowie z RAD'em (swiatelko miesiac wczesniej
    dociagniete). Pozniej dzionek przerwy na testy i wszystko zaczelo
    hulac... Oficjalnym powodem wczesniej bylo ze na wezle nie ma pasma :)

    andzio

  • 6. Data: 2008-01-16 10:58:07
    Od: jaki <t...@n...pl>

    Do tego czasu oferuja ceny per/megabit
    > wyzsze niz w momencie gdy podpisywalem umowe. Ot - taka juz ich mentalnosc.

    TKT robi to samo.