  • 1. Data: 2011-06-23 15:41:43
    Temat: Nieaktualne dane na orange online
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Dlaczego na orange online są nieaktualne dane?
    Pokazuje na dziń 22-gi czerwca, a nie na dzisiaj, nie na bieżąco.
    W taryfie Nowy Twój Plan czegoś takiego nie było, tylko w Panterze jest
    tak podle.

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-06-23 19:31:59
    Temat: Re: Nieaktualne dane na orange online
    Od: "Tomek" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisało:

> [...]
    > Pokazuje na dziń 22-gi czerwca, a nie na dzisiaj, nie na bieżąco.
    > W taryfie Nowy Twój Plan czegoś takiego nie było, tylko w Panterze jest

    Podać Ci numer na infolinie? Czy umiesz samodzielnie zadzwonić?

  • 3. Data: 2011-06-23 20:53:57
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-06-23 21:31, Tomek pisze:
    > U?ytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisa?o:

    > Poda? Ci numer na infolinie? Czy umiesz samodzielnie zadzwoni??

    Żałuję, że przeszlam z Twojego Nowego Planu. Teraz do kwoty abonamentu
    dochodzi każde połączenie z BOK-iem, czyli +1,50. Szkoda na nich
    pieniędzy, zresztą abonament mam już i tak wysoki.

    --
    animka