  • 81. Data: 2010-05-02 21:38:07
    Temat: Re: Wezwanie na komende za zdarzenie, ktorego nie bylo
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > ... i nie będziesz go miał, bo popadasz w samouwielbienie.

    LOL
    Małpowanie po kimś jest średnio śmieszne.
    Fajny zarzut, tylko skieruj go jeszcze do siebie i będzie git.

    Teraz już naprawdę EOD, bo dyskusja z Tobą w tym stylu całkowicie mija się z
    celem.

  • 82. Data: 2010-05-02 21:49:53
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:hrkkat$rrr$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Fajny zarzut, tylko skieruj go jeszcze do siebie i będzie git.

    > Teraz już naprawdę EOD, bo dyskusja z Tobą w tym stylu całkowicie mija się

    Masz rację, że EOD, bo Twoja dyskusja przypomina pyskówkę przedszkolaka
    "nieplawda, bo ty sie bijes".
    Tak więc żegnam.