  • 21. Data: 2010-12-09 18:21:11
    Temat: Re: Wezwanie do zapłaty
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-09 17:54, Massai pisze:
    > A co ma "miejsce dozwolone" do wezwania do zapłaty kary za parkowanie
    > bez uiszczonej opłaty parkingowej?

    Ale przeczytałeś post autora wątku czy tylko do mnie się przyczepiłeś, a
    teraz nie bardzo wiesz o co chodzi?

    > U nas jak zwykle wszystko jest postawione na głowie. Parkometr
    > przyjmuje tylko bilon, jak nie masz - musisz lecieć do kiosku kupić
    > kartę miejską (bo oczywiście nikt Ci nie rozmieni). I mieć nadzieję że
    > w tym czasie nie dorwie Cię strażnik...

    Za to za granicą jest zajebiście. W W.Brytanii strażnik parkingowy
    pewnie sam poleci za Ciebie rozmienić i jeszcze drzwi otworzy żeby było
    Ci wygodnie wysiąść. Albo nie, tam nie może być przecież żadnych
    parkometrów. Przecież to cywilizowany kraj frontem do kierowców.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 22. Data: 2010-12-09 18:23:29
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    kamil wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > Z ciekawosci, bo dawno po kraju nie jezdzilem - rozwija sie jakos
    > infrastruktura "park and ride"? Parkujesz za darmo gdzies pod miastem
    > przy obwodnicy, skad buspasem jezdzi tani autobus do centrum.
    > Samochod jest gdzie postawic, w korku mniej stoisz, calkiem wygodne
    > dla ludzi dojezdzajacych do pracy z miejsc, gdzie komunikacja
    > publiczna jest mocno niewygodna.

    Tia, w Warszawie rozwija się.
    Zbudowali chyba kilka takich parkingów.

    Ten przy metrze to nawet bywa zapełniony, mimo że krąży o nim opinia
    supermarketu dla złodziei - no bo gdzie znajdziesz miejsce o którym
    wiesz na pewno że właściciel pojazdu nie pojawi się przez najbliższe
    parę godzin? Zanim wróci z pracy, zorientuje się że samochód zniknął -
    przy dobrych wiatrach zdążysz go za wschodnią granicę wywieźć.

    Albo rozebrać na takie części że nikt nie pozna jaka to marka była ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2010-12-09 18:30:05
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > Ale przeczytałeś post autora wątku czy tylko do mnie się
    > przyczepiłeś, a teraz nie bardzo wiesz o co chodzi?

    A Ty przeczytałeś?
    Dla ułatwienia (choć to pierwsze zdanie z postu, trudno przeoczyć):
    "Dostałem wczoraj wezwanie do zapłaty za postój w płatnej strefie bez
    karty parkingowej."

> [...]
    > było Ci wygodnie wysiąść. Albo nie, tam nie może być przecież żadnych
    > parkometrów. Przecież to cywilizowany kraj frontem do kierowców.

    A nie wiem jak jest w W.Brytanii, nie byłem.
    Samochodem bujałem się jak na razie w promieniu 2-2,5 tysięca km.

    I faktem jest że w Niemczech, Austrii czy Szwajcarii - nie ma problemu
    z zaparkowaniem samochodu - nawet w szczycie, w centrum, w najbardziej
    obleganych turystycznie miastach.
    Nawet bałaganiarskie Włochy jakoś sobie z tym problemem radzą.

    Dziwne to, ale jak widać - da się.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2010-12-09 19:51:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 17:50, DoQ pisze:

    > To może napiszcie jak daleko sięga wasza pamięć?
    > Po roku będziesz pamiętał gdzie dokładnie parkowałeś?

    Ja nie pamietam gdzie wczoraj parkowalem.
    I mam do tego prawo.

    --
    Karolek

  • 25. Data: 2010-12-09 19:59:37
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-12-09 19:51, Karolek pisze:

    > Ja nie pamietam gdzie wczoraj parkowalem.
    > I mam do tego prawo.

    Dostaniesz zdjęcie to Ci się przypomni.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 26. Data: 2010-12-09 20:07:33
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 19:59, DoQ pisze:

    > Dostaniesz zdjęcie to Ci się przypomni.

    To bardzo prawdopodobne.
    Ale bez zdjecia ciezko.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-12-09 22:50:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-12-09, Robert_J <d...@o...pl> wrote:

    > Chyba właśnie przedłuża niestety, zwłaszcza jak odebrałeś
    > pismo... Ale nie wypowiadam się na 100%.

    Przedłuża.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2010-12-10 11:50:24
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Pamiętam, parkowałem w miejscu dozwolonym.

    Ale to było zapewne miejsce dozwolone. Ale płatne. "Bilecik" mógł być
    zresztą wykupiony tylko np. spadł na fotel. Albo panowi ze "zbierania
    opłat" się źle patrzyło i nie chciało np. wyjąć zza wycieraczki 5 reklam
    burdeli które to reklamy bilecik zasłaniały.

    > Jak okażą zdjęcia

    To niech udowodnią że nie było bileciku. Trzymasz je przez 5 lat. I to
    kserówki bo sam bilecik po 2 latach już jest nieczytelny.

    pzdr
    \SK

  • 29. Data: 2010-12-10 13:49:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > wygodnie wysiąść. Albo nie, tam nie może być przecież żadnych parkometrów.
    > Przecież to cywilizowany kraj frontem do kierowców.

    Place drobnymi, karta albo przez telefon. Wystarczy, ze nr karty raz
    przypisze do numeru komorki, nie musze miec poza telefonem nic przy sobie.

    Zebys wiedzial, ze to jest zajebiste.

    Pozdrawiam
    kamil

  • 30. Data: 2010-12-10 14:27:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-10 13:49, kamil pisze:

    > "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Place drobnymi, karta albo przez telefon. Wystarczy, ze nr karty raz
    > przypisze do numeru komorki, nie musze miec poza telefonem nic przy sobie.
    >
    > Zebys wiedzial, ze to jest zajebiste.

    LOL - w Polsce też już część tych możliwości istnieje, np. płacenie
    przez komórkę. Nie wnikając w niuanse techniczne - to działa i to
    całkiem dobrze.