  • 41. Data: 2013-03-27 11:58:26
    Temat: Re: Wersja Androida
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik destrojer napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Grzebiąc w szambie też można znaleźć czasem zagubiony złoty pierścionek,
    > zegarek...
    > Dalej nierozwiązana kwestia: Lepszy wybór 20 rodzajów musztard, z tego
    > 1-2 są dobre, a reszta to g... wyprodukowane przez firmę Zbyniu Gorczyca
    > spółka z.o.o. czy "Pewex" tylko z tymi dwoma dobrymi musztardami...

    ja osobiscie wolalbym nie musiec szukac zastepczych apek. moge szukac
    takie, ktorych nie ma a potrzebuje. ale wymieniac na starcie dialer,
    program do esemesow? to jakas durnota.

  • 42. Data: 2013-03-27 18:24:45
    Od: "destrojer" <d...@...pl>

    > ja osobiscie wolalbym nie musiec szukac zastepczych apek. moge szukac
    > takie, ktorych nie ma a potrzebuje. ale wymieniac na starcie dialer,
    > program do esemesow? to jakas durnota.

    Dokładnie, podstawowe funkcje telefonu do pobrania w markecie?
    Nie mówiąc o tym, że większość aplikacji to jak filmy w Tesco w koszyku z
    ceną 5zł, jeden na sto może nadawać się do oglądania...

  • 43. Data: 2013-03-27 18:31:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 27 Mar 2013 18:24:45 +0100, destrojer wrote:
    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Dokładnie, podstawowe funkcje telefonu do pobrania w markecie?

    I defaulty inne niz w E52 ;-)

    Pardon, a cos jest zlego w takiej sytuacji, ze mozna sobie wymienic apki
    na inne niz te wcisniete przez producenta urzadzenia? A ,,podstawowe
    funkcje telefonu'' to ma kazda chyba sluchawka, chyba ze uwazasz
    inaczej?

    > Nie mówiąc o tym, że większość aplikacji to jak filmy w Tesco w koszyku z
    > ceną 5zł, jeden na sto może nadawać się do oglądania...

    O, ja tak kupilem 2 trojpaki filmow Tarantino. :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 44. Data: 2013-03-28 00:52:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Michal Tyrala napisał:
    > [...]
    >
    > I defaulty inne niz w E52 ;-)
    >
    > Pardon, a cos jest zlego w takiej sytuacji, ze mozna sobie wymienic apki
    > na inne niz te wcisniete przez producenta urzadzenia?

    To, ze trzeba to robic, i to, ze producenci odwalaja kupe a nie robia
    aplikacje.

    > A ,,podstawowe
    > funkcje telefonu'' to ma kazda chyba sluchawka, chyba ze uwazasz
    > inaczej?

    UWazam, ze podstawowe funkcje mozna zrealizowac duzo lepiej, i wystarczy
    odrobina pojecia o ergonomii uzytkowania.

  • 45. Data: 2013-03-28 18:55:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > To, ze trzeba to robic, i to, ze producenci odwalaja kupe a nie robia
    > aplikacje.

    Producenci oprogramowania robią oprogramowanie, producenci telefonów
    telefony. Dziwi ?

  • 46. Data: 2013-03-28 20:36:35
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik John Kołalsky napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Producenci oprogramowania robią oprogramowanie, producenci telefonów
    > telefony. Dziwi ?

    Ale co masz konretnie na mysli?

  • 47. Data: 2013-03-28 20:52:44
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-28 20:36, Mr. Misio pisze:

    > Ale co masz konretnie na mysli?

    Pewnie to że fabrycznie zainstalowane programy w telefonie nie muszą być
    najlepsze.

  • 48. Data: 2013-03-28 21:00:25
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > Pewnie to że fabrycznie zainstalowane programy w telefonie nie muszą być
    > najlepsze.

    Jest różnica "nie musza byc, bo ktos dopracowal inne" a "nie musza, bo
    producent sie nie przylozyl wychodzac z zalozenia ze user moze se
    sciagnac cos innego".

    jedno jest pewne, sony juz nigdy nie kupię - telefonu. Nie ze
    zlosliwosci. Po prostu przekonali mnie, ze maja mnie w dupie.

    Wiec nic na sile :D

  • 49. Data: 2013-03-29 16:58:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Ale co masz konretnie na mysli?

    To, że producent sprzętu nie jest po to by robił dobre oprogramowanie na
    niego.

  • 50. Data: 2013-03-29 17:22:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Jest różnica "nie musza byc, bo ktos dopracowal inne" a "nie musza, bo
    > producent sie nie przylozyl wychodzac z zalozenia ze user moze se sciagnac
    > cos innego".

    Nie widzę różnicy.