  • 21. Data: 2012-01-06 14:18:58
    Temat: Re: Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-06, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > W praktyce przepis ten jest martwy. A martwe przepisy trzeba usuwać.

    Albo zaczać egzekwować.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 22. Data: 2012-01-06 14:36:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 21:59, z wrote:

    > Nie wiem dlaczego dorzuciłeś tu jedną z partii. Jakiś uraz?
    > Dopisz pedałów, cyklistów i złodziei :-)
    > Jest mowa o perturbacjach z prawem które przegłosowuje ta konkretna
    > koalicja i rząd "miłościwie nam panujący" już piąty rok opierając się na
    > ustawodawstwie UE.
    > Pobudka!!!

    Właśnie dlatego, że owa partia widzi wszędzie pedałow, cyklistów i
    złodziei, skoro już o urazach mowimy. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 23. Data: 2012-01-06 14:37:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 22:23, Lewis wrote:

    > Myśli że jak głosuje na PO to jest mądrzejszy ;)
    > Należy się nam kolejne 123lata niewoli, zsyłki na syberię i
    > niewolnictwo, może w końcu tym co się w dupach poprzewracało zapali się
    > jakaś kontrolka w głowie, a raczej ich przyszłym pokoleniom...
    > Ehh widać naród zbyt mało w dupę dostał...

    Widzę tu typowe myślenie Pisuara - kto nie z nami, ten na pewno za PO.
    Zmartwię cię, bo na PO nie głosowałem, ale to co katolskie oszołomy
    wyprawiają, od modlitwy o deszcz w sejmie zaczynając a na strzelaniu
    fochów na lewo i prawo kończac trudno nie zauważyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-01-06 17:50:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 13:07:55 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > W praktyce przepis ten jest martwy. A martwe przepisy trzeba usuwać.

    Jakby tak chciec usunac wszystkie przepisy ktorych rodacy masowo nie
    przestrzegaja, to by sie ustawa za bardzo skrocila :-)

    J.

  • 25. Data: 2012-01-06 18:01:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 17:50:28 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jakby tak chciec usunac wszystkie przepisy ktorych rodacy masowo nie
    > przestrzegaja, to by sie ustawa za bardzo skrocila :-)

    I by było bardzo dobrze. Potem pousuwać urzędasów, kórzy takie przepisy
    tworzą.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2012-01-06 19:10:20
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-06 14:36, kamil pisze:

    > Właśnie dlatego, że owa partia widzi wszędzie pedałow, cyklistów i
    > złodziei, skoro już o urazach mowimy. ;)

    Znaczy standard. Wątek jest o błędach ludzi którzy obecnie dostają
    pensje z naszych podatków a Ty o jakiejś opozycyjnej partii. Żałość :-)

  • 27. Data: 2012-01-06 19:32:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jakby tak chciec usunac wszystkie przepisy ktorych rodacy masowo nie
    > przestrzegaja, to by sie ustawa za bardzo skrocila :-)

    No i co by się złego z tego powodu wydarzyło?
    Bo ja widzę same plusy.

  • 28. Data: 2012-01-06 22:41:38
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-05 09:41, J_K_K pisze:

    > A teraz wyobraź sobie, że zderza się z Tobą czołowo
    > np. 18-latek prowadzący swoje nastoletnie BMW,
    > albo "będący w odmiennym stanie świadomości".
    >
    > Dalej będziesz (na tamtym świecie) twierdził, że nikt Cię nie zmuszał ?

    Tylko, ze prawo nie ma tu nic do rzeczy - nikt nikogo nie zmusza a
    ciagle sie takie rzeczy dzieja, myslisz, ze jak zaostrza przepisy, to
    sie cos zmieni? Ile razy zaostrzano przepisy, w tym za posiadanie
    narkotykow - zmienilo sie cos? Moze mamy mniej kierowcow po narkotykach
    lub po alkoholu? Albo zauwazyles, zeby ktos wolniej jezdzil po miescie
    mimo wprowadzenia 50km/h juz pare lat temu?

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 29. Data: 2012-01-06 22:43:29
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-05 23:51, Lewis pisze:

    > Stoisz i też świecisz ;)

    Gdy stoisz przymusu nie ma - jak lubisz to swiecisz ;P

  • 30. Data: 2012-01-06 22:46:52
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-01-06 19:32, Cavallino pisze:

    > No i co by się złego z tego powodu wydarzyło?
    > Bo ja widzę same plusy.

    Ja widze jeden zasadniczy minus, ktory przeslania ustawodawcom wszystkie
    plusy
    - zminiejszyly by sie wplywy do kasy z mandatow,
    oraz kilka minusow pomniejszych:
    - zwiekszyloby sie bezrobocie, bo tych chowajacych sie po krzakach
    trzebaby zwolnic, dac im odprawy - powiekszenie dziury budzetowej
    jeszcze wieksze...
    :)