  • 31. Data: 2012-01-06 22:50:28
    Temat: Re: Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:je7q4b$kba$4@usenet.news.interia.pl...

    > Ja widze jeden zasadniczy minus, ktory przeslania ustawodawcom wszystkie
    > plusy
    > - zminiejszyly by sie wplywy do kasy z mandatow,
    > oraz kilka minusow pomniejszych:
    > - zwiekszyloby sie bezrobocie, bo tych chowajacych sie po krzakach
    > trzebaby zwolnic, dac im odprawy - powiekszenie dziury budzetowej jeszcze
    > wieksze...
    > :)

    Czyli jak mówiłem - same plusy.

  • 32. Data: 2012-01-07 15:57:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 06 Jan 2012 22:46:52 +0100, v...@i...pl napisał(a):

    > - zwiekszyloby sie bezrobocie, bo tych chowajacych sie po krzakach
    > trzebaby zwolnic, dac im odprawy - powiekszenie dziury budzetowej
    > jeszcze wieksze...

    Zmniejszyłoby się, bo jeśli zostawisz kasę w kieszeni obywatela, to on coś
    za nią kupi,a to znaczy, że ktoś inny to mu sprzeda, a jeszcze ktoś inny
    wytworzy. Czyli stworzy się miejsce pracy.

    --
    ___________ (R)

  • 33. Data: 2012-01-07 19:51:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2012 15:57:11 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Zmniejszyłoby się, bo jeśli zostawisz kasę w kieszeni obywatela, to on coś
    > za nią kupi,a to znaczy, że ktoś inny to mu sprzeda, a jeszcze ktoś inny
    > wytworzy. Czyli stworzy się miejsce pracy.

    W Chinach :-)

    J.

  • 34. Data: 2012-01-07 20:53:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2012 19:51:15 +0100, J.F. napisał(a):

    > W Chinach :-)

    Ktoś z Chin przywiezie, ktoś sprzeda - w Polsce też.

    --