  • 11. Data: 2012-01-05 22:59:23
    Temat: Re: Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 14:31, kamil pisze:

    > Naród ogląda tańce z pudzianem, kupuje płyty dody, czyta niewiele i
    > prawie 1/3 obywateli głosowała na PiS. Potrzebujesz więcej dowodów głupoty?

    Nie wiem dlaczego dorzuciłeś tu jedną z partii. Jakiś uraz?
    Dopisz pedałów, cyklistów i złodziei :-)
    Jest mowa o perturbacjach z prawem które przegłosowuje ta konkretna
    koalicja i rząd "miłościwie nam panujący" już piąty rok opierając się na
    ustawodawstwie UE.
    Pobudka!!!

  • 12. Data: 2012-01-05 23:23:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 22:59, z pisze:

> [...]
    > Jest mowa o perturbacjach z prawem które przegłosowuje ta konkretna
    > koalicja i rząd "miłościwie nam panujący" już piąty rok opierając się na

    Myśli że jak głosuje na PO to jest mądrzejszy ;)
    Należy się nam kolejne 123lata niewoli, zsyłki na syberię i
    niewolnictwo, może w końcu tym co się w dupach poprzewracało zapali się
    jakaś kontrolka w głowie, a raczej ich przyszłym pokoleniom...
    Ehh widać naród zbyt mało w dupę dostał...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 13. Data: 2012-01-05 23:29:54
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Ten przepis nie jest błędny...

    bo?
    nie wystarczy uznać ze masz ustąpić pierwszeństwa?

    > A ten jest co najmniej dyskusyjny.

    podaj plusy dodatnie świecenia w dzień w mieście.

  • 14. Data: 2012-01-05 23:48:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, nazgul <x...@w...pl> wrote:

    > bo?
    > nie wystarczy uznać ze masz ustąpić pierwszeństwa?

    W praktyce niestety nie: za dużo kierowców i przy obecnych przepisach
    próbuje rozjeżdżać pieszych (i rowerzystów jak akurat jest również
    ścieżka)

    > podaj plusy dodatnie świecenia w dzień w mieście.

    W letni dzień bez opadów w mieście sensu nie ma. Ale dopóki nie trzeba
    było świecić 24h na dobę dużo kierowców nie zauważało zapadającego
    zmroku, mgły czy deszczu. A tak przepis zdejmuje z nich potrzebę myślenia
    upraszczając sprawę do "jedziesz - świecisz".

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2012-01-05 23:51:18
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > zmroku, mgły czy deszczu. A tak przepis zdejmuje z nich potrzebę myślenia
    > upraszczając sprawę do "jedziesz - świecisz".

    Stoisz i też świecisz ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 16. Data: 2012-01-06 00:10:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    > Stoisz i też świecisz ;)

    Skoro lubisz...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2012-01-06 00:17:49
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > W praktyce niestety nie: za dużo kierowców i przy obecnych przepisach
    > próbuje rozjeżdżać pieszych (i rowerzystów jak akurat jest również
    > ścieżka)

    w praktyce mówisz
    w praktyce nikt się przed strzałką nie zatrzymuje ja w każdym razie
    takiego kogoś nie widziałem lub nie pamiętam że widziałem.

> [...]
    > zmroku, mgły czy deszczu. A tak przepis zdejmuje z nich potrzebę myślenia
    > upraszczając sprawę do "jedziesz - świecisz".

    nowy wspaniały świat i big brother po prostu.
    i tak zwolnic od myślenia patrzenia kierowania się nie uda.
    pytanie czy światła w mieście przy 50km/h cokolwiek pomagają?
    a już tylne to na pewno przeszkadzają.

  • 18. Data: 2012-01-06 00:41:49
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 08:52, news-gazeta pisze:

    > Wszyscy wiedzą że to nie przez przepis o podniesieniu prędkości.
    > Zresztą, dlaczego chcą zaraz cofnąć? Niech zrobią 200km/h - kto będzie
    > chciał i potrafił - pojedzie. Kto rozsądniejszy to dostosuje do swoich
    > umiejętności. I co jest złego w tym że ginie tyle i tyle ludzi na drodze?
    > Na kogo życzenie jechali w taki sposób że skończyli żywot - ktoś ich
    > zmuszał?
    > Czy naród jest taki głupi że trzeba ich prowadzić jak świnie na sznurku?

    A uważasz, że wszyscy giną z powodu własnych błędów?

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 19. Data: 2012-01-06 01:42:51
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, nazgul <x...@w...pl> wrote:

    > w praktyce mówisz
    > w praktyce nikt się przed strzałką nie zatrzymuje ja w każdym razie
    > takiego kogoś nie widziałem lub nie pamiętam że widziałem.

    To coś kiepsko masz z pamięcią. Ja widuję prawie codziennie.

    > nowy wspaniały świat i big brother po prostu.
    > i tak zwolnic od myślenia patrzenia kierowania się nie uda.

    Ograniczyć się da.

    > pytanie czy światła w mieście przy 50km/h cokolwiek pomagają?
    > a już tylne to na pewno przeszkadzają.

    Ty na pewno przeczytałeś posta, na którego odpisujesz?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2012-01-06 13:07:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 23:48:06 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > W praktyce niestety nie: za dużo kierowców i przy obecnych przepisach
    > próbuje rozjeżdżać pieszych (i rowerzystów jak akurat jest również
    > ścieżka)

    W praktyce przepis ten jest martwy. A martwe przepisy trzeba usuwać.

    --