  • 1. Data: 2012-01-05 08:35:05
    Temat: Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Dziś w TV widziałem reportażyk o tym, jak to zwiększyła się ilość
    wypadków w Polsce i politycy już chcą cofnąć swój błędny przepis o
    prędkości 140 km/h na autostradach.

    Ani słowa nie było o cofnięciu błędnego przepisu z nakazem zatrzymywania
    się na zielonej strzałce albo o nakazie świecenia w upalny letni dzień w
    korku.

  • 2. Data: 2012-01-05 08:52:21
    Temat: Re: Wczorajsze bzdury z Onetu - dziś już są w TV
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ani słowa nie było o cofnięciu błędnego przepisu z nakazem zatrzymywania
    > się na zielonej strzałce albo o nakazie świecenia w upalny letni dzień w

    Wszyscy wiedzą że to nie przez przepis o podniesieniu prędkości.
    Zresztą, dlaczego chcą zaraz cofnąć? Niech zrobią 200km/h - kto będzie
    chciał i potrafił - pojedzie. Kto rozsądniejszy to dostosuje do swoich
    umiejętności. I co jest złego w tym że ginie tyle i tyle ludzi na drodze?
    Na kogo życzenie jechali w taki sposób że skończyli żywot - ktoś ich
    zmuszał?
    Czy naród jest taki głupi że trzeba ich prowadzić jak świnie na sznurku?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 3. Data: 2012-01-05 09:02:58
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-05 08:52, news-gazeta pisze:

    > Czy naród jest taki głupi że trzeba ich prowadzić jak świnie na sznurku?

    Uważaj UE to czyta i może zagrzmieć :-)

  • 4. Data: 2012-01-05 09:41:33
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2012-01-05 08:52, news-gazeta pisze:
    > I co jest złego w tym że ginie tyle i tyle ludzi na drodze?
    > Na kogo życzenie jechali w taki sposób że skończyli żywot - ktoś ich
    > zmuszał?

    A teraz wyobraź sobie, że zderza się z Tobą czołowo
    np. 18-latek prowadzący swoje nastoletnie BMW,
    albo "będący w odmiennym stanie świadomości".

    Dalej będziesz (na tamtym świecie) twierdził, że nikt Cię nie zmuszał ?

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2012-01-05 10:26:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-05, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Ani słowa nie było o cofnięciu błędnego przepisu z nakazem zatrzymywania
    > się na zielonej strzałce

    Ten przepis nie jest błędny...

    > albo o nakazie świecenia w upalny letni dzień w korku.

    A ten jest co najmniej dyskusyjny.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2012-01-05 10:28:16
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Niech zrobią 200km/h - kto będzie chciał i potrafił -
    > pojedzie.

    Jestem za :-). Niestety wielu jest takich którzy pojadą tyle
    mimo iż nie potrafią :-)

    > Na kogo życzenie jechali w taki sposób że skończyli
    > żywot - ktoś ich zmuszał?

    To też prawda. Niestety zdarza się często że zabierają ze
    sobą niewinnych ludzi.

  • 7. Data: 2012-01-05 11:34:54
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-05 10:28, Robert_J pisze:

    > Jestem za :-). Niestety wielu jest takich którzy pojadą tyle mimo iż nie
    > potrafią :-)

    Ale tacy jeżdżą w ten sposób też gdy mamy ograniczenie 130 czy tam
    140km/h ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-05 12:02:08
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > w Polsce i politycy już chcą cofnąć swój błędny przepis o prędkości 140

    Tak naprawdę to mają rację. Im ograniczenia prędkości są większe tym spada
    liczba wypadków śmiertelnych. Jakby w mięsci zrobili ograniczenie do 40 a na
    autostradzie do 100 to liczba wypadków by spadła. Tyle tylko że jak prawie
    ze wszystkim w życiu trzeba zachować kompromis. Ja bym postawił na powrót do
    60 w miastach, zostawienie 140 na autostradach i wzrost mandatów zwłaszcza
    dla takich którzy wyprzedzają nagminnie na trzeciego albo na zakrętach i
    wzniesieniach albo jadą 120 na 50. Wtedy byłoby mmniej tych co przekraczają
    znacznie prędkość a tym samym o wiele bezpieczniej.

  • 9. Data: 2012-01-05 14:31:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/01/2012 08:02, z wrote:

    > Uważaj UE to czyta i może zagrzmieć :-)

    Naród ogląda tańce z pudzianem, kupuje płyty dody, czyta niewiele i
    prawie 1/3 obywateli głosowała na PiS. Potrzebujesz więcej dowodów głupoty?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-01-05 22:09:26
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Na kogo życzenie jechali w taki sposób że skończyli żywot - ktoś ich
    > zmuszał?

    Uwazasz, ze w wypadkach gina wylacznie sprawcy, czy w ogole uwazasz, ze
    ludzie nie powinni jezdzic samochodami?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa