    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wciskania elektryków na siłę ciąg dalszy :(
    Date: Tue, 22 Oct 2024 16:34:59 +0200

    A w jaki sposób?
    Stellantis a w zasadzie prezes wpadł na genialny plan, ograniczy
    sprzedaż spalinowych w przyszłym roku :( i w ten sposób postawi klientów
    przed alternatywa jak kiedyś ford mamy auto w każdym kolorze o ile to
    czarny, a tu będzie albo kupisz elektryka albo wcale.
    "Załóżmy, że bardzo chcę mieć samochód z silnikiem 1.2 PureTech pod
    maską, bo zawsze lubiłem życie na krawędzi i nie lubię mieć przy sobie
    dużo pieniędzy. Idę do salonu jednej z 14 marek i mówię - proszę mi taki
    sprzedać, na co pan sprzedawca uprzejmie mówi, że nie ma mowy, ale za to
    mogę kupić stojący obok samochód elektryczny, który może ma mniejszy
    zasięg, ale za to jest droższy. Według pana Imparato uśmiechnę się i
    skorzystam z okazji. "

    https://autoblog.spidersweb.pl/stellantis-ograniczy-
    produkcje-samochodow-spalinowych
    --