  • Data: 2009-06-21 20:48:52
    Temat: Wawa - reaktywacja 27 czerwca
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam wielką ,ochotę ( i wolne moce przerobowe .... jako że mam pierwszą
    wolną sobotę od prawie 5 miesięcy) spotkac się jak to się ładnie nazywa
    z ziomalami .... to nie ironia ... to naprawdę szczera wola naprawienia
    tego co w naszym gronie się popieprzyło .... proponuję zwaśnionym grubą
    czerwoną krechę i zapomnienie tego co boli innych .... aby się długo nie
    rozwodzic ....Stacja Statoil (tradycyjnie) w sobotni poranek i udowodnijcie
    , że macie jaja .... . A może ktoś ma lepszy pomysł aby przywrócić to
    co nam kiedyś dawało tyle frajdy i radości ???

    abpc

    ---
    www.abpc.com.pl