  • 31. Data: 2010-03-06 11:53:48
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    Koczis pisze:
    > Dodatkowo, mozna kupic srube z lbem 22 plus nakretka, zespawac ze soba lub kupic
    > nakretke z odwrotnym gwintem i za pomoca zwyklego klucza da rade odkrecic.
    >
    > Koczis
    > R1

    Kupić tzw nakrętkę "wysoką" o taką:
    http://www.fcpk.pl/prices/pl/images/transportowe/LT3
    1.jpg

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 32. Data: 2010-03-06 16:43:46
    Temat: Re: Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-06 07:09, Tytus pisze:

    .
    > A z pod

    :-0

    > nie bedzie na drogach tych dwukolowych szalencow i czlowiek calkowicie
    > spokojnie doturla sie na miejsce przeznaczenia.

    No i wykrakałeś,są czterokołowi,dokładnie godzinę później pozbyłem się
    paru elementów z puszki,czyli klasycznie dostałem w dupę:-/
    > Milego weekendu
    Dzięki

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 33. Data: 2010-03-06 17:54:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 6 Mar, 10:33, Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Aha, jakbyś do poniedziałku nic nie wymyślił to możesz sprawdzić w
    > Wurth'cie a ja sprawdzę w katalogu wysyłkowym Hirschmanna.

    Dało radę (opis w innym poście). Ale dzięki za pomoc :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-03-06 17:58:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 22:10, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm (taki
    > do przedniej osi w Kawasaki)? Wszystkie Castoramy i Leroye wymiękają -
    > maksymalnie 19 mm.

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi, złośliwcom (Tytus i Kefir) też.

    W sklepie mieli nasadkę za jedyne 120 PLN, Beta też miała klucz w
    kształcie L za 95 PLN. Więc już mam klucz do osi własnej produkcji i
    0.95m prętą M14 (kupionego oczywiście w Castoramie).

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2010-03-07 13:39:38
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    AZ pisze:

    > W sklepie mieli nasadkę za jedyne 120 PLN, Beta też miała klucz w
    > kształcie L za 95 PLN. Więc już mam klucz do osi własnej produkcji i
    > 0.95m prętą M14 (kupionego oczywiście w Castoramie).

    z 0,95 metra to jeszcze z 6 takich kluczy dorob, wystaw na allegro w
    dziale "kawasaki special tools" i bedziesz do przodu.

    10% dla mnie za konsulting.

    KJ

  • 36. Data: 2010-03-07 13:50:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Mar, 14:39, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > z 0,95 metra to jeszcze z 6 takich kluczy dorob, wystaw na allegro w
    > dziale "kawasaki special tools"  i bedziesz do przodu.

    Jakie 6, chłopie wyjdzie conajmniej z 15 jeszcze ale Ty tniesz ten
    pręt brzeszczotem a ja nakręcam nakrętki. Dorobiłem sobie jeszcze
    jedno Kawasaki Special Tool, do trzymania tłoczyska w ladze żeby je
    odkręcić, z rurki (oczywiscie z Castoramy) i też brzeszczotem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2010-03-07 14:20:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    On 7 Mar, 14:39, KJ Siła Słów wrote:

> [...]
    > jedno Kawasaki Special Tool, do trzymania tłoczyska w ladze żeby je
    > odkręcić, z rurki (oczywiscie z Castoramy) i też brzeszczotem.

    Eno, Arturze.
    Nasadkę kupujesz za 120zł, a podczas wizyty w oczywiście Castoramie
    nie kupiłeś sobie za 25zł szlifierki kątowej?
    Tak, chwilowa apoteoza chińskich narzędzi. Nie, że są tanie i dobre.
    Tanie są a rurkę 6razy przetniesz, a i potem jak będziesz musial sobie
    kawałek kafla łazienkowego dociąć - będzie jak znalazł.

    Mimo wszystko chciałem powiedzieć, że jestem z Tobą i trzymam kciuki.
    Za wszystkich, co nie pracują w warsztatach, nie mają znajomych w
    galwanizerniach, lakierniach, ani nie znają mapy sklepów metalowych
    swojego miasta.
    Jest nas większość i powinniśmy się fachowo wspierać.

    A zablokowaną [z innego posta] lagę to weź rozbierz. Bo przecież
    chciałeś zmienić olej bez większej pracy zakładając, że wszystko OK. A
    skoro widać, że nie OK, nie rozumiem czemu nadal szukasz sposobu
    zamiast to rozebrać.
    Aha, zanim rozbierzesz to nie tnij tego pręta na 15małych, bo może
    będziesz musiał kolejne "special tool" dorobić do odkręcenia dołu
    lagi. A jak mówią "łatwiej gruby kijek pocieńkować niż cienki
    pogrubasić."

    --
    Jasio
    vx etz

  • 38. Data: 2010-03-07 17:20:41
    Od: Wieca <w...@p...onet.pl>

    AZ pisze:

> [...]
    > kształcie L za 95 PLN. Więc już mam klucz do osi własnej produkcji i
    > 0.95m prętą M14 (kupionego oczywiście w Castoramie).

    W Błoniu w sklepie z narzędziami (http://malejko.pl/usag.html), nasadka
    USAG kosztuje 35 zł + VAT. Klucz kosztuje 60 zł + VAT. Dostępne z półki.

    --
    Pozdr
    Wieca

    DL-1000 V-Strom Zjadacz wróbli

  • 39. Data: 2010-03-07 18:06:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 7 Mar, 15:20, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Tanie są a rurkę 6razy przetniesz, a i potem jak będziesz musial sobie
    > kawałek kafla łazienkowego dociąć - będzie jak znalazł.

    Takich rzeczy mnie nie musisz uczyć - jeżeli chodzi o narzędzia to już
    dawno temu skończyłem z jednorazówkami (Topex, Toya itp.). Z tą
    Castoramą to się mnie uczepili, ale po prostu korzystam dlatego, że
    mam blisko, ot i cała filozofia.
> [...]
    > swojego miasta.
    > Jest nas większość i powinniśmy się fachowo wspierać.

    No właśnie jesteś problem bo ja nietutejszy, dlatego skorzystałem z
    pomocy preclów z Wawy.
> [...]
    > chciałeś zmienić olej bez większej pracy zakładając, że wszystko OK. A
    > skoro widać, że nie OK, nie rozumiem czemu nadal szukasz sposobu
    Nie chciałem ze względu na to, że trzeba wymieniać simmeringi ale po
    skręceniu dalej była zablokowana to i rozebrałem wszystko w cholerę
    przy okazji zmienie simmeringi. Problem jest takich tulejkach (a
    właściwie jednej) które zakłada się z dołu na tłoczysko - o te <http://
    img42.imageshack.us/img42/2956/image048z.jpg>. A tu wyciąg z
    serwisówki o co chodzi:
    <http://img40.imageshack.us/img40/7928/72106427.png>
    <http://img42.imageshack.us/img42/5327/66118864.png>
    <http://img62.imageshack.us/img62/8408/18346879.png>

    No i problem jest w tym, że wg. tego co w serwisówce piszą tłoczysko z
    założoną tulejką powinno przeleźć przez wewnetrzną rure a jedna tuleja
    się klinuje właśnie na końcu wew. rury. Ewidentnie czuć lekkie
    zgrubienie na końcu. Objechać to papierem?
> [...]
    > będziesz musiał kolejne "special tool" dorobić do odkręcenia dołu
    > lagi. A jak mówią "łatwiej gruby kijek pocieńkować niż cienki

    Ekhm a Ty czytasz czy Ty tylko piszesz? ;-) Kawałek o zrobieniu tego
    toola nawet zacytowałeś, niestety pręt się nie przydał ale rurka tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2010-03-07 18:52:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    x.googlegroups.com...

    > Ekhm a Ty czytasz czy Ty tylko piszesz? ;-) Kawałek o zrobieniu tego
    > toola nawet zacytowałeś, niestety pręt się nie przydał ale rurka
    > tak.

    Czytam, ale tylko to, co sam napisałem.
    Bo myślałem, że cały czas chodzi o narzędzie z pierwszego posta, czyli
    dzyndzel do odkręcania koła.

    --
    Jasio
    vx etz