    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Date: Sun, 7 Mar 2010 14:20:45 -0000

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości
    news:1d74c6e1-a918-40db-8d30-dce817d2eed0@y11g2000yq
    h.googlegroups.com...
    On 7 Mar, 14:39, KJ Siła Słów wrote:

    > Jakie 6, chłopie wyjdzie conajmniej z 15 jeszcze ale Ty tniesz ten
    > pręt brzeszczotem a ja nakręcam nakrętki. Dorobiłem sobie jeszcze
    > jedno Kawasaki Special Tool, do trzymania tłoczyska w ladze żeby je
    > odkręcić, z rurki (oczywiscie z Castoramy) i też brzeszczotem.

    Eno, Arturze.
    Nasadkę kupujesz za 120zł, a podczas wizyty w oczywiście Castoramie
    nie kupiłeś sobie za 25zł szlifierki kątowej?
    Tak, chwilowa apoteoza chińskich narzędzi. Nie, że są tanie i dobre.
    Tanie są a rurkę 6razy przetniesz, a i potem jak będziesz musial sobie
    kawałek kafla łazienkowego dociąć - będzie jak znalazł.

    Mimo wszystko chciałem powiedzieć, że jestem z Tobą i trzymam kciuki.
    Za wszystkich, co nie pracują w warsztatach, nie mają znajomych w
    galwanizerniach, lakierniach, ani nie znają mapy sklepów metalowych
    swojego miasta.
    Jest nas większość i powinniśmy się fachowo wspierać.

    A zablokowaną [z innego posta] lagę to weź rozbierz. Bo przecież
    chciałeś zmienić olej bez większej pracy zakładając, że wszystko OK. A
    skoro widać, że nie OK, nie rozumiem czemu nadal szukasz sposobu
    zamiast to rozebrać.
    Aha, zanim rozbierzesz to nie tnij tego pręta na 15małych, bo może
    będziesz musiał kolejne "special tool" dorobić do odkręcenia dołu
    lagi. A jak mówią "łatwiej gruby kijek pocieńkować niż cienki
    pogrubasić."

    --
    Jasio
    vx etz