  • 21. Data: 2010-03-05 22:58:02
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szuka� imbusa 22 mm?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 23:51, Koczis pisze:

    > Oj, na szybko pisalem, chodzi oczywiscie o lewy gwint :)

    I bedziesz usilowal nakrecic "lewa" nakretke na "prawa" srube ?
    Powodzenia Ci zycze wobec tego.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-03-05 22:59:20
    Temat: Re: Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-05 23:38, AZ pisze:

    > No niby można i tak. Co do cięcia nie kalkuluje się - skoro nasadki
    > chodzą po ~20 PLN, a na pręt mam wybulić 15 PLN + nakrętki to ja wolę
    > to pierwsze.

    Skoro wolisz szukac pol roku nasadki za 20 zamiast w 15 minut zrobic
    sobie sam , tez za 20, to ja przepraszam.

  • 23. Data: 2010-03-05 23:14:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 5 Mar, 23:59, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Skoro wolisz szukac pol roku nasadki za 20 zamiast w 15 minut zrobic
    > sobie sam , tez za 20, to ja przepraszam.

    Po tom zapytał, żeby pół roku nie szukać tylko jutro kupić. Jak nie
    będzie to zrobię z tego pręta i tyla.

    Anyway, dzięki za odzew.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2010-03-05 23:48:54
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Mar 5, 10:52 pm, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    EloU!

    Tajtus wrotkaŁ
    > Oj slabiutko slabiutko...BTW byc moze siem myle ale popaczalbym na n.p.
    > siurpy kol wew Panskim aucie - wrong tam chyba 19mm jest.
    > Ot wspolczesna mlodziez - castoramowo-lirojowa.

    To co, mam juz luz czy jeszcze sie trochu spinac, he?
    Thankjuinadvance...

    --
    Pozdrawiam, Aru / Kef

  • 25. Data: 2010-03-06 06:09:46
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kefir"
    To co, mam juz luz czy jeszcze sie trochu spinac, he?
    Thankjuinadvance...

    Alez drogi Arturku - nie wiem jak Ty ale my wogole siem nie spinamy - kolega
    nietutejszy lekko zaniepokoil siem ze w stolycy nie ma nocnych sklepow z
    imbusami. Ot co...
    A ja wlasnie wyjezdzam zachecony pogoda by prawie z pod Twojej chaty zabrac
    ekipe i na narty - cale szczecie ze pogoda jest taka jaka jest - nie bedzie
    na drogach tych dwukolowych szalencow i czlowiek calkowicie spokojnie
    doturla sie na miejsce przeznaczenia.

    Milego weekendu

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 26. Data: 2010-03-06 07:57:21
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 5 Mar, 22:43, AZ wrote:

    > na chuj mi 1,5 m gwintowanego pręta?

    po dokupieniu dwoch nakretek i czterech podkladek zrobisz sobie
    profesjonalny wciskacz do biezni lozysk glowki ramy czy kol.
    Tym sposobem za 20zl bedziesz mial nasadke za 20
    ...i fachowy przyrzad za 200.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb13

  • 27. Data: 2010-03-06 09:26:01
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukać imbusa 22 mm?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    AZ pisze:
    > Witam,
    >
    > wie ktoś może gdzie w Wawie można znaleźć klucz imbusowy 22 mm

    To ja podpowiem na wszelki wypadek inny kierunek - obejrzyj przecinaki,
    meselki i inne temu podobne narzędzia, często mają sześciokątne trzonki
    i może coś podejdzie. Mnie kiedyś taki przypasował.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 28. Data: 2010-03-06 09:33:08
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > To ja podpowiem na wszelki wypadek inny kierunek - obejrzyj przecinaki,
    > meselki i inne temu podobne narzędzia, często mają sześciokątne trzonki
    > i może coś podejdzie. Mnie kiedyś taki przypasował.

    Aha, jakbyś do poniedziałku nic nie wymyślił to możesz sprawdzić w
    Wurth'cie a ja sprawdzę w katalogu wysyłkowym Hirschmanna.

  • 29. Data: 2010-03-06 10:44:30
    Temat: Re: [Wawa] Gdzie szukaÄ&#65533; imbusa 22 mm?
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > I bedziesz usilowal nakrecic "lewa" nakretke na "prawa" srube ?
    > Powodzenia Ci zycze wobec tego.

    Niby mógłby wziąć dwie nakrętki i je skontrować...
    Ale to coś chyba za proste by było. Więc życzenia powodzenia składam i
    ja.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 30. Data: 2010-03-06 10:54:25
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Kuczu napisał(a):

    > I bedziesz usilowal nakrecic "lewa" nakretke na "prawa" srube ?
    > Powodzenia Ci zycze wobec tego.

    Ale jak już nakręci to nawet spawać nie trzeba będzie.

    --
    M.