  • 51. Data: 2010-04-15 18:30:14
    Temat: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Filip KK pisze:
    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

    Peugeot 206 1.4benzyna pali tyle co o połowę cięższe 2.5l turbo katanki.

    > Ja uzyskałem na trasie 600 km wynik 3,33 litra na 100 km.

    Gratuluję wytrwałości czy czego tam, staram się jeździć ekonomicznie,
    ale nie aby robić jakieś kosmiczne wyniki.

    --
    pozdr,
    W.

  • 52. Data: 2010-04-15 20:20:23
    Temat: Re: 1,46 l/100km
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:28:30 +0200, fuen napisał(a):

    > 1,46 l/100km
    >
    > corsa 1,3 cdti
    >

    > trasa: wrocław - kraków
    > autostrada za TIREM - predkosci około 90 km/h

    Na autostradzie holować nie wolno ;)

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 53. Data: 2010-04-15 20:25:08
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    Filip KK pisze:

    > Do Krzyssia: Mini jeszcze nie było wypuszczane przez BMW.

    To kto to wyprodukowal (MINI COOPER S) ? mowie o 2006r. bo te nowe to
    juz napewno sa BMW

  • 54. Data: 2010-04-15 21:03:27
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Filip KK" napisał w wiadomości:

    > Jakie są wasze rekordy w spalaniu?

    Ja spaliłem kiedyś obiad....kotleta ;)

    --
    Bugatti

  • 55. Data: 2010-04-15 21:48:55
    Od: MaćkuPićku <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-15 12:20, Massai pisze:

    > Bardziej wiarygodne dla długoterminowego mierzenia jest po prostu
    > zliczanie kolejnych tankowań. Tylko komu się chce...

    www.spritmonitor.de
    motonotes.pl
    motostat.pl

    Tysiące samochodów.
    Komuś się chce.....
    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 56. Data: 2010-04-15 22:46:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Apr 2010 14:38:05 +0200, "KS" <c...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Trasa Sochaczew-Warszawa, 60 km, non stop na 6 biegu.
    >
    >6,5 l wg komputera.

    Trasa j.w., przez Leszno

    7,1 litra na 100 km

    2.5 dCi, masa auta 1,9 tony.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 57. Data: 2010-04-15 22:46:51
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    http://www.spritmonitor.de/ - 230 tys. pojazdów w bazie.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 58. Data: 2010-04-15 23:08:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jechales caly czas z gory?

    kalkulator sie pmylił.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 59. Data: 2010-04-15 23:18:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > kalkulator sie pmylił.

    Moze chodzilo o olej silnikowy?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 60. Data: 2010-04-15 23:44:24
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-04-15 10:35, LEPEK wrote:

    > Jaka może być różnica w odbijaniu pistoletu na 40 litrowym baku - 2 l?
    > to jest 5% z tych 40l. Przy spalaniu rzędu 7l/100km daje różnicę 0,35 l.
    > Biorąc pod uwagę inne niesprzyjające warunki (temperatura, czynnik
    > między pistoletem, a samochodem, itp.) wychodzi, że dokładność na
    > podstawie pojedynczego tankowania jest na poziomie 0,5l. Czyli pięć
    > DZIESIąTYCH litra :) Rzeczywiście - drugie miejsce po przecinku tojuż
    > nadinterpretacja.

    Po zatankowaniu resetuję komputer. Mam wtedy wyświetlone na ile litrów
    starczy paliwa. Na standardowych dystrybutorach pokazuje mi, że mogę
    przejechać jakieś 640km (Ford Focus 2009, 1.8 TDI). Na kilku
    "wybadanych" dystrybutorach mogę zalać dużo więcej. Godzinę temu
    tankowałem, udało mi się dobić do 790km. Następnym razem spróbuję do
    800km ;)

    --
    Dominik