-
Date: Thu, 15 Apr 2010 22:44:24 +0100
From: DooMiniK <m...@c...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.9)
Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
References: <hq5h54$b7n$1@news.task.gda.pl> <4bc6bc25$1@news.home.net.pl>
<4...@n...home.net.pl>
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 87.198.8.82
Message-ID: <4bc788ba$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1271367866 87.198.8.82 (15 Apr 2010 23:44:26 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: b...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273001
[ ukryj nagłówki ]On 2010-04-15 10:35, LEPEK wrote:
> DooMiniK pisze:
>
>> Jak Wy tak dokładnie sprawdzacie ilość litrów? Ten sam dystrybutor,
>> takie samo tankowanie, temperatura, itd.? Ja na kilku stacjach niby
>> mam sprawdzone, który dystrybutor leje "pod korek", no ale do
>> dziesiętnych części po przecinku... Pogratulować.
>
> Jaka może być różnica w odbijaniu pistoletu na 40 litrowym baku - 2 l?
> to jest 5% z tych 40l. Przy spalaniu rzędu 7l/100km daje różnicę 0,35 l.
> Biorąc pod uwagę inne niesprzyjające warunki (temperatura, czynnik
> między pistoletem, a samochodem, itp.) wychodzi, że dokładność na
> podstawie pojedynczego tankowania jest na poziomie 0,5l. Czyli pięć
> DZIESIąTYCH litra :) Rzeczywiście - drugie miejsce po przecinku tojuż
> nadinterpretacja.
Po zatankowaniu resetuję komputer. Mam wtedy wyświetlone na ile litrów
starczy paliwa. Na standardowych dystrybutorach pokazuje mi, że mogę
przejechać jakieś 640km (Ford Focus 2009, 1.8 TDI). Na kilku
"wybadanych" dystrybutorach mogę zalać dużo więcej. Godzinę temu
tankowałem, udało mi się dobić do 790km. Następnym razem spróbuję do
800km ;)
--
Dominik
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.10 23:45 DooMiniK
- 16.04.10 00:28 V-Tec
- 16.04.10 07:08 Marcin Jan
- 16.04.10 07:15 Gabriel'Varius
- 16.04.10 08:06 Katanka
- 16.04.10 08:10 Massai
- 16.04.10 10:42 Brzezi
- 16.04.10 15:30 szerszen
- 16.04.10 15:40 Bartek
- 16.04.10 15:55 Bartek
- 16.04.10 16:05 J.F.
- 17.04.10 02:26 Brzezi
- 17.04.10 09:28 szwagier
- 17.04.10 12:49 DooMiniK
- 18.04.10 04:31 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-24 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=