-
Date: Thu, 15 Apr 2010 22:44:24 +0100
From: DooMiniK <m...@c...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.1.9)
Gecko/20100317 Thunderbird/3.0.4
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wasze rekordy w spalaniu?
References: <hq5h54$b7n$1@news.task.gda.pl> <4bc6bc25$1@news.home.net.pl>
<4...@n...home.net.pl>
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 87.198.8.82
Message-ID: <4bc788ba$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1271367866 87.198.8.82 (15 Apr 2010 23:44:26 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: b...@p...pl
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273001
[ ukryj nagłówki ]On 2010-04-15 10:35, LEPEK wrote:
> DooMiniK pisze:
>
>> Jak Wy tak dokładnie sprawdzacie ilość litrów? Ten sam dystrybutor,
>> takie samo tankowanie, temperatura, itd.? Ja na kilku stacjach niby
>> mam sprawdzone, który dystrybutor leje "pod korek", no ale do
>> dziesiętnych części po przecinku... Pogratulować.
>
> Jaka może być różnica w odbijaniu pistoletu na 40 litrowym baku - 2 l?
> to jest 5% z tych 40l. Przy spalaniu rzędu 7l/100km daje różnicę 0,35 l.
> Biorąc pod uwagę inne niesprzyjające warunki (temperatura, czynnik
> między pistoletem, a samochodem, itp.) wychodzi, że dokładność na
> podstawie pojedynczego tankowania jest na poziomie 0,5l. Czyli pięć
> DZIESIąTYCH litra :) Rzeczywiście - drugie miejsce po przecinku tojuż
> nadinterpretacja.
Po zatankowaniu resetuję komputer. Mam wtedy wyświetlone na ile litrów
starczy paliwa. Na standardowych dystrybutorach pokazuje mi, że mogę
przejechać jakieś 640km (Ford Focus 2009, 1.8 TDI). Na kilku
"wybadanych" dystrybutorach mogę zalać dużo więcej. Godzinę temu
tankowałem, udało mi się dobić do 790km. Następnym razem spróbuję do
800km ;)
--
Dominik
Następne wpisy z tego wątku
- 15.04.10 23:45 DooMiniK
- 16.04.10 00:28 V-Tec
- 16.04.10 07:08 Marcin Jan
- 16.04.10 07:15 Gabriel'Varius
- 16.04.10 08:06 Katanka
- 16.04.10 08:10 Massai
- 16.04.10 10:42 Brzezi
- 16.04.10 15:30 szerszen
- 16.04.10 15:40 Bartek
- 16.04.10 15:55 Bartek
- 16.04.10 16:05 J.F.
- 17.04.10 02:26 Brzezi
- 17.04.10 09:28 szwagier
- 17.04.10 12:49 DooMiniK
- 18.04.10 04:31 Borys Pogoreło
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=